La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Vull fer un grup de senderisme (sóc de l´empordà)

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 14 december 2009 - 13:59:43

Vull fer un grup de senderisme (sóc de l´empordà)

Bones!

tinc 29 anys i fa un temps que he començat a fer sortides i voldria fer-ne moltes més ara que m´he recuperat d´una lesió que arrossegava però em costa trobar gent (la meva colla no són massa d´anar a caminar). De manera que busco gent per fer un grup per poder sortir més sovint. Ei... tampoc un grup gaire nombrós, m´agrada la calma de la muntanya...

Sóc profe, de manera que disposo dels caps de setmana i de les vacances escolars per poder sortir.

Us deixo aquí l´adreça del blog que tenim amb un amic i on pengem les rutes que anem fent:

http://caminsidreceres.blogspot.com/

Fins ara

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 25 november 2010 - 16:03

Thursday 17 december 2009 - 16:00
Us deixo el meu mail per si voleu contactar

aroig237@xtec.cat

Fins ara!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 25 november 2010 - 16:03
Bones!

Em dic Alex i visc a Figueres.

Fins ara he estat fent la formació tècnica de muntanya a La Pobla de Segur, i ara he tornat a l´Empordà. A mi, és clar, també m´agrada la muntanya y no trobo ningú per anar-hi (només un amic que també ha fet el curs amb mí...), estaria molt bé parlar-lo(per aquí mateix al fòrum) i fer alguna sortida.

Básicament vaig a caminar a la muntanya (amb camí o sense), però també faig algo d´escalada.

És una llàstima que acabi de veure ara mateix el teu missatge. Si veig que no contestes, ya t´agregaré el mail.

Bueno, a cuidar-se!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies