La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco gent de Barcelona per escalar entre setmana

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 23 january 2010 - 12:34:53

Busco gent de Barcelona per escalar entre setmana

Hola

Busco gent per escalar en dilluns o dimecres o divendres, ja que que els altres dies sovint treballo (no sempre, i podria escapar-me de tant en tant a escalar uns quants dies seguits porai).

Tot i que ja tinc 34 només fa només un any i mig que vaig començar a escalar, així que nomé faig V+. He fet sobretot vies d´un llarg, i m´atrau fer vies més llargues.... però amb seguros fixes a la paret  :-P( la clàssica em fa por, ho reconec). Surto 1 cop per setmana.

Tinc tot l´equip.

La idea és en les excursions d´un dia anar per les comarques properes a Bcn (Montserrat, Gelida, Maresme,...) i si un dia pillem més dies, doncs més lluny.

Ja tinc uns quants amics amb els que surto a fer parets, però m´agradaria ser un grupet de mes gent la que poguem sortir entre setmana perque sovint em quedo a casa perque ningú podia aquell dia (la gent té més vida a part de l´escalada). Si som més, sempre tindrem algú amb qui escalar, sigui el dia que sigui :-)

Ana
658 032 775

(Post Editado: 23-1-10 12:43:21)

Post movido de escalada a quedadas

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Tuesday 23 march 2010 - 18:33

Saturday 23 january 2010 - 13:14

HOLA ANA!

Ara mateix no puc sortir gaire a escalar, entre la feina i q m´estic preparant per uns examens a l´abril, no puc. Però em guardo el teu telf pq en quant acabi els examens ja tindré més temps i tinc força dies d festa per sortir entre setmana, i com dius tu, quan més gent es conegui més possibilitats per trobar algú i sortir. Tinc el teu grau,així q perfecte!

salut i entreno!! ( vosaltres que podeu )

Ah! et deixo el meu mail josune_8c@hotmail.com

(Post Editado: 23-1-10 13:17:34)

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 27 january 2010 - 14:33

hola Anna,

tinc temps entre setmana, normalment a partir de mig matí. montserrat o tinc a casa mateix. jo feia 6b, pro fa mes de un any que no escalo, per tant el grau no és pas un problema i de fet a mí tan me fa.

ara estic petat de l´esquena, en una setmana crec ja estaré bé.

ens diem algu, 626412820  (roger)

Sunday 31 january 2010 - 22:38
Hola:
Visc al costat del pla de manlleu,si pujeu per aqui,em dieu algo,ara mateix puc anar a eskalar cada dia pro no tinc ningu company per anari amb corda,eskalo aproximadament mitg any i ara que es posible m agradaria pujar el grau es iniciacio pro no m importa anari amb gent de mes grau aixi ho intento aixi es puja grau ara estic descobrint lo que m envolta les vies de escalada que ni han aqui al pla de manlleu on he fet el colegi es al.lucinant.
Si os animeu a vindre per aqui os deixo el meu correu jo visc a Ranxos de Bonany

duniasnow@hotmail.com

Monday 1 february 2010 - 09:04
Hola Dunia, yo de tan en tan eskalu entre semana , kins sectors anian aprop de ranxos de bonany ? yo tink uns terrenys a ki en ranxos y puju a degades , el dia que puji si et va be anem a escala. salut

Thursday 11 february 2010 - 23:01

hola Ana.

Mi nombre es Manel. Quiero empezar haciendo algún curso de escalada. En cuanto le coja el tranquillo, me apunto a salidas entre semana.

reimss@hotmail.es

Tuesday 16 february 2010 - 16:48

Hola,

soy José y vivo en BCN.Dispongo de casi todos los miércoles para escalar.Deportiva y clásica.Nivel medio.

Los compañer@s habituales no siempre pueden salir entre semana y prefiero hacer largos a hacer boulder.

Cuenta conmigo para salidas por los alrededores de BCN los miércoles si todavía tienes hueco en tu agenda de escapadas a la roca.

Slds

Sunday 28 february 2010 - 19:39
Hola Ana,

yo tambien busco a gente para escalar entre semana. Mi nivel es 6b, hago solo deportiva. No tengo coche pero tengo todo el equipamiento.
Mi email: flmommens@hotmail.com
Pues, nos decimos algo.

François

Wednesday 3 march 2010 - 13:46

Hola François,

¿hace ir los miércoles a escalar a montserrat?

slds

José

Sunday 7 march 2010 - 19:08
Quin es el teu correu electrònic? COm faig per contactar amb tu?
:-)

Sunday 7 march 2010 - 22:05
fent click sobre el seu alias pots entrar al seu blog y contactar amb ell http://gecko.madteam.net/

Tuesday 23 march 2010 - 18:33

Hola Ana,

Mi nombre es Maruan, acabo de hablar contigo hace un ratito, bueno te explico:

No tengo coche

Tengo moto 125 cc

tengo todo el equipo (cuerda 70m, 10 cintas, 2 mosquetones de seguridad, grigri, y materia persona...)

Nivel: Hacia 6a y he llegado a hacer algunos 6b pero ahora mismo creo que tengo que empezar desde cuarto o quinto como mucho.

Tel: 605381358

Pues nada, Hasta la proxima.

Saludos

P.D: el Nombre de la peli es Un profeta; puedes descargarla desde este link si quieres!!: http://www.divxonline.info/descarga-directa/7939/Un-profeta-2010/

(Post Editado: 23-3-10 18:37:07)

Post movido de escalada a quedadas

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies