Hola
Busco gent per escalar en dilluns o dimecres o divendres, ja que que els altres dies sovint treballo (no sempre, i podria escapar-me de tant en tant a escalar uns quants dies seguits porai).
Tot i que ja tinc 34 només fa només un any i mig que vaig començar a escalar, així que nomé faig V+. He fet sobretot vies d´un llarg, i m´atrau fer vies més llargues.... però amb seguros fixes a la paret :-P( la clàssica em fa por, ho reconec). Surto 1 cop per setmana.
Tinc tot l´equip.
La idea és en les excursions d´un dia anar per les comarques properes a Bcn (Montserrat, Gelida, Maresme,...) i si un dia pillem més dies, doncs més lluny.
Ja tinc uns quants amics amb els que surto a fer parets, però m´agradaria ser un grupet de mes gent la que poguem sortir entre setmana perque sovint em quedo a casa perque ningú podia aquell dia (la gent té més vida a part de l´escalada). Si som més, sempre tindrem algú amb qui escalar, sigui el dia que sigui :-)
Ana
658 032 775
HOLA ANA!
Ara mateix no puc sortir gaire a escalar, entre la feina i q m´estic preparant per uns examens a l´abril, no puc. Però em guardo el teu telf pq en quant acabi els examens ja tindré més temps i tinc força dies d festa per sortir entre setmana, i com dius tu, quan més gent es conegui més possibilitats per trobar algú i sortir. Tinc el teu grau,així q perfecte!
salut i entreno!! ( vosaltres que podeu )
Ah! et deixo el meu mail josune_8c@hotmail.com
hola Anna,
tinc temps entre setmana, normalment a partir de mig matí. montserrat o tinc a casa mateix. jo feia 6b, pro fa mes de un any que no escalo, per tant el grau no és pas un problema i de fet a mí tan me fa.
ara estic petat de l´esquena, en una setmana crec ja estaré bé.
ens diem algu, 626412820 (roger)
hola Ana.
Mi nombre es Manel. Quiero empezar haciendo algún curso de escalada. En cuanto le coja el tranquillo, me apunto a salidas entre semana.
Hola,
soy José y vivo en BCN.Dispongo de casi todos los miércoles para escalar.Deportiva y clásica.Nivel medio.
Los compañer@s habituales no siempre pueden salir entre semana y prefiero hacer largos a hacer boulder.
Cuenta conmigo para salidas por los alrededores de BCN los miércoles si todavía tienes hueco en tu agenda de escapadas a la roca.
Slds
Hola François,
¿hace ir los miércoles a escalar a montserrat?
slds
José
Hola Ana,
Mi nombre es Maruan, acabo de hablar contigo hace un ratito, bueno te explico:
No tengo coche
Tengo moto 125 cc
tengo todo el equipo (cuerda 70m, 10 cintas, 2 mosquetones de seguridad, grigri, y materia persona...)
Nivel: Hacia 6a y he llegado a hacer algunos 6b pero ahora mismo creo que tengo que empezar desde cuarto o quinto como mucho.
Tel: 605381358
Pues nada, Hasta la proxima.
Saludos
P.D: el Nombre de la peli es Un profeta; puedes descargarla desde este link si quieres!!: http://www.divxonline.info/descarga-directa/7939/Un-profeta-2010/
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui