La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >busco company

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 24 january 2010 - 09:23:20

busco company

Hola soc un moi de 27 anys, i m´agradaria coneixer algu per sortir a escalar els dissabtes o els diumenges, pel ripolles,osona i voltants.Com a molt encadedeno ara avista un 6a havia estat millor pero les lesions...
 vinga gracies i bones tibades

Post movido de escalada a quedadas

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Sunday 21 february 2010 - 00:06

Tuesday 26 january 2010 - 13:41
Hola!!

jo també busco algú amb qui poder sortir... visc a lleida i el meu entorn és més d´esportiva, però la via llarga me tira. El que passa és que el ripollès me queda un pèl lluny. Podriem fer un entremig, no??

Apa!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 27 january 2010 - 22:41
home un entremig, digues qualsevol puesto, pero que sigui esportiva per coneixens millor que ara ja fa dies que no surto, per temes laborals.

Sunday 21 february 2010 - 00:06

Hola Trekstok, jo també soc de lleida. Faig deportiva pero la via llarga hem tira molt.
Et deixo el meu correu: gerardglups@hotmail.com

Salut i a tibar

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies