La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >fer senderisme

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 31 january 2010 - 19:16:52

fer senderisme

Hola! sóc nova en Madteam, us he trobat buscant per internet llocs com centres excursionistes on pogués fer senderisme els diumenges,però també estic oberta ja que he vist "Busco gente,Encuentros,Quedadas" en trobar-me en gent que li agradi fer-ho. Sóc de Barcelona ciutat. Si hi ha alguna persona interessada ja sabeu,gràcies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 april 2010 - 15:49

Saturday 13 february 2010 - 16:17

!Hola Bluma!

Que tal?Emb dic Quim m´agrada molt la alta muntanya, sobre tot fer pics, jo igual que tu també busco gent per quedar de tan en tan,ja que avui en dia no disposo de casi de ningun company per sortir,porto anys sortint, peró de forma´s molt eventuals i casi sempre en èpoques estiuenques.Aquest hivern m´agradaría fer algun pic faci let amb raquetes, que no s´ hagi de utilitzar grampons,uns experts m´ han recomanat un quants pics de no gaire dificultat que estan molt be.Tu també segur que tindràs algunes propostes,estic obert a qualsevol proposta.Soc de un poble a 15 minuts de barcelona.

Salutacions

(Post Editado: 13-2-10 16:18:10)

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 14 february 2010 - 20:30

Hola!

Jo també acabo de registrarme a Mad Team. Tinc 52 anys, parella -també l´hi agrada la muntanya-  i un gos i m´encanta la muntanya. Sóc també de Barcelona ciutat.

Tinc previst pujar al Matagalls des-de Viladrau el diumenge 21 de Febrer per començar a agafar la forma.

Ja saps, si estas interessada, escriu.

Gràcies.

Wednesday 21 april 2010 - 15:49
Hola,

Contesto una mica tard, pero de totes maneras la millor temporada per fer senderisme es a partir d´ara, al menys als Prineus i Andorra que es molt bonic.

Pots fer una travessa per fer senderisme molt interesant, Cami de l´Ossa, de 36 km. Els organitzadors t´ajudaran a trobar un grup. Pots contactar a traves del seu formulari de contacte a http://www.camidelossa.com/Reserves.aspx i deixa a la casilla de comentaris que vas sola i necessitas un grup per fer senderisme.

A la seva web trobaras tota la informacio de la ruta, rankings etc.

Espero que vagi be.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies