La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco gent de Barcelona per escalar

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 23 march 2010 - 19:33:16

Busco gent de Barcelona per escalar

Hola!

Busco gent de Barcelona per sortir a escalar els caps de setmana, preferentment a fer via llarga.

M´he iniciat fa un any en l´escalada, tot i que ja tinc 34 anys. El meu nivell és de 5é-5é+.

Surto gairebé tots els caps de setmana, quan el temps ho permet, sobretot per Montserrat. Durant l´hivern la via esportiva s´ha convertit en un habitual, però tinc ganes de reprendre la via llarga ara que ja hi ha més llum i fa més bon temps.

Tinc un grup d´amics amb qui surto habitualment, però m´agradaria conèixer més gent amb qui poder compartir sortides. Així serà més fàcil trobar gent amb la qui sortir a penjar-nos de cara la paret!

Amb alguns d´aquests amics marxarem a passar un parell de nits de la Setmana Santa al refugi de Vicenç Barbé a Montserrat. si hi ha algú interessat, és una primera proposta que podem compartir.

Raquel
rboquet@hotmail.com
657544101

Post movido de escalada a quedadas

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 20 april 2010 - 21:40

Thursday 25 march 2010 - 22:44
hola soc de vic tinc 27 , i moltes ganes d´´ aventures montserratines el meu mail bmg-83@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 20 april 2010 - 21:40

be si vols escalar (albinixramon@hotmail.com)

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies