La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Veteran@s Catalunya: - Pireneismo – Escalada clás...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 19 october 2010 - 17:50:27

Veteran@s Catalunya: - Pireneismo – Escalada clásica – Ferratas – Media montaña

Aprox de 50 anys per munt, ./ Natura en general / vies per gaudir, segures, amb pocs passos de V , Pirineu, Pedra, Montsec, Montserrat, etc / Crestes varies, mitja muntanya, senderisme....GAUDIR  de la Natura, sense anar contra rellotge ........

Escriu a  espigol47@madteam.net .   Ha veure si fem una colla ..........................

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Sunday 24 october 2010 - 20:11

Wednesday 20 october 2010 - 23:28

Hola,

Ya te envié un mensaje pero igualmente respondo. Tengo 45 años y vivo en Lloret de Mar. Me gusta la montaña,, y me gustaría probar las vias ferratas.

A ver si se va animando la gente y se apunta en este grupo.

Saludos

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 20 october 2010 - 23:36
T´he enviat un missatge també.....

Thursday 21 october 2010 - 17:00
Jo també t´enviat un missatge, en un principi estaríem interessats ( ascensions, escalada, senderisme, raquetes, esqui...)

Thursday 21 october 2010 - 23:17
el servidor em retorna error al missatge.........

Friday 22 october 2010 - 16:45

A mi tambien me retorna el mensaje...

Saturday 23 october 2010 - 19:08

Primer de tot, disculpa’m per l’error del e-mail. Es jpares@madteam.cat . Encara no tinc el tema prou dominat.

Jo, apart d’estar de nou al MadTeam, fa temps que estic en un portal de una colla de singles, en les que ja de tot, i un dels grups, el de muntanya, ja està fragmentat segons aptituds edats i desitjos.

En aquest grup mes afí, des de finals d’Agost ja hem fet  el Pollegó Inf., Calderer i Pollegó Sup, l’Aneto, la cresta Ferran, i el dia 30 d’oct. anem al Puigsacalm.

Sigui per el mal temps, o per falta de gent, hem deixat d’anar a la Punta Sabre i Bachimala,  a la Munia i al Balaitous per la gran diagonal.

Normalment, feia com casi tothom: apuntar-me allà on m’agrada. Però clar, un cop per ser massa jovenalla, d’altre per massa gent, o d’altre per massa canyeros, deixava d’apuntar-me, i, vaig prendre la determinació d’organitzar jo les sortides, com feia fa 30/40 anys.

Comparant amb llavors, ara es molt mes fàcil; però anar al Pirineu central, i, a demés,  com a conseqüència del recorregut lineal, necessitava dos vehicles, i per tant, precisava de un mínim de sis persones per ser econòmicament factible, i no ha estat possible.

Ara toca mitja muntanya, ferrades, escalades i raquetes al pirineu pròxim. Es temps d’anar fent un grup mes o menys definit, que hi hagi bon rotllo entre tots, i que ens hi trobem be.

Quan arribi la primavera, ja tornarem al Pirineu Central. Ara no toca.

Jo hem dic Josep Parés, tinc 63 anys, hi he estat 30 anys pràcticament inactiu, però “el que tuvo, retuvo”, i el cuc, encara viu, fa de les seves. Com actiu, estava a la STAE del centre excursionista Àliga de Bcn.

Si vols venir al Puigsacalm, m’ho dius `per email. Ja un desnivell de 1100 m., uns 14 Km. de recorregut, i passarem per llocs preparats com a ferrada, fàcils i curts, per lo que no cal portar l’equip de ferrada. El que si cal, es portar casc encara que sigui de ciclista, dons es fàcil el tirar pedres avall. Els pals, jo els porto sempre; els genolls ja estan cansats de girar.

També diguem si tens mitjà de transport.

Per més informació, entra a :

http://www.singlesbarcelona.es/group/caminatasdemontaasenderismoytravesias/forum/topics/puigsacalm-dissabte-30

Josep

Saturday 23 october 2010 - 19:09

Primer de tot, disculpa’m per l’error del e-mail. Es jpares@madteam.cat . Encara no tinc el tema prou dominat.

Jo, apart d’estar de nou al MadTeam, fa temps que estic en un portal de una colla de singles, en les que ja de tot, i un dels grups, el de muntanya, ja està fragmentat segons aptituds edats i desitjos.

En aquest grup mes afí, des de finals d’Agost ja hem fet  el Pollegó Inf., Calderer i Pollegó Sup, l’Aneto, la cresta Ferran, i el dia 30 d’oct. anem al Puigsacalm.

Sigui per el mal temps, o per falta de gent, hem deixat d’anar a la Punta Sabre i Bachimala,  a la Munia i al Balaitous per la gran diagonal.

Normalment, feia com casi tothom: apuntar-me allà on m’agrada. Però clar, un cop per ser massa jovenalla, d’altre per massa gent, o d’altre per massa canyeros, deixava d’apuntar-me, i, vaig prendre la determinació d’organitzar jo les sortides, com feia fa 30/40 anys.

Comparant amb llavors, ara es molt mes fàcil; però anar al Pirineu central, i, a demés,  com a conseqüència del recorregut lineal, necessitava dos vehicles, i per tant, precisava de un mínim de sis persones per ser econòmicament factible, i no ha estat possible.

Ara toca mitja muntanya, ferrades, escalades i raquetes al pirineu pròxim. Es temps d’anar fent un grup mes o menys definit, que hi hagi bon rotllo entre tots, i que ens hi trobem be.

Jo hem dic Josep Parés, tinc 63 anys, hi he estat 30 anys pràcticament inactiu, però “el que tuvo, retuvo”, i el cuc, encara viu, fa de les seves. Com actiu, estava a la STAE del centre excursionista Àliga de Bcn.

Si vols venir al Puigsacalm, m’ho dius `per email. Ja un desnivell de 1100 m., uns 14 Km. de recorregut, i passarem per llocs preparats com a ferrada, fàcils i curts, per lo que no cal portar l’equip de ferrada. El que si cal, es portar casc encara que sigui de ciclista, dons es fàcil el tirar pedres avall. Els pals, jo els porto sempre; els genolls ja estan cansats de girar.

http://www.singlesbarcelona.es/group/caminatasdemontaasenderismoytravesias/forum/topics/puigsacalm-dissabte-30

Josep

Saturday 23 october 2010 - 19:11

Josep

Saturday 23 october 2010 - 20:24

ok, Josep, he visto la web de singles y está super bien. Yo me apunto también. Pero esto del punto de encuentro en Joanetes no se donde está. ¿Es un pueblo?, y en qué punto de Joanetes se queda?

Saludos,

Flor

Sunday 24 october 2010 - 20:11

Venint de Lloret, has d’agafar la C-63 cap a Sta. Coloma de Farnés – Anglès – Les Planes d’Hostoles – Sant Esteve d’en Bas – i, prou abans d’arribar a Les Preses, agafar desvio a la dreta cap a Torelló ( Collada de Bracons): desseguida passaràs  per Can Trona, un encreuament, i Joanetes.

Encara està per decidir el lloc de trobada. S’està cercant un bar al poble, o a una gasolinera.

Veig que ja t’has apuntat al grup. Ja veuràs a la pàgina les novetats.

Josep

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies