La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Propuesta: Escalar dia 7 o 8 de desembre

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 3 december 2010 - 15:41:57

Propuesta: Escalar dia 7 o 8 de desembre

Bones,
com que aquest pont em quedo mig penjat el dimarts i el dimecres, faig aquesta proposta d´escalada de via llarga a Montserrat o, si voleu fer esportiva, doncs també. Sempre i quan la meteo acompanyi.
Via a triar però sense excessiu compromís amb un grau màxim de V+ .
Tinc vehicle i material.

Lugar / Zona: Montserrat o voltants de BCN

tipo de actividad: Escalada clàssica o esportiva

Fechas: 2010-12-7 a 2010-12-8

Puedes ver más informacion entrando aqui

Post movido de quedadas a quedadas

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 3 december 2010 - 19:01

Friday 3 december 2010 - 15:51
Ei Marià, dons jo encara no se que fare aquells dies... be, si... dimarts treballar que no me agafat pont... pero dimecres potser que si m´apunti... encara que hauria de ser esportiva, o alguna via llarga no giare llarga y facil.... y de segon... queencara no puc anar de primer... al mensy fins que no estigui el os ben ben consolidat :pppppppp

Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 december 2010 - 16:36
Ei Bones, 
Orene ha d´estar el dimecres a Vic. Com que jo em quedo una mica "out" pensava fer alguna cosa en plan "solitari", però si aneu a fer via llarga a montse o esportiva i us abelleix portar un paquete, fes-me un truc (madveras) o envia missatge, que igual m´apunte val??. O si de cas et truque jo per veure com eu quedat.

Records Marià!!

Vinga, a cuidar-se.

Xarrem

Salut

Friday 3 december 2010 - 16:38
ieee... jeje... oks dons

Friday 3 december 2010 - 19:01
a mi m´estarà bé el que sigui, tant una via d´un parell o tres de llargs sense complicacions o esportiva. En tot cas si acabem de decidir-nos ja ho concretarem.

Estem en contacte

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies