La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per escalar a Barcelona

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 7 march 2011 - 18:30:12

Gent per escalar a Barcelona

Hola,

Estic buscant gent que vulgui escalar per la zona de Barcelona, fa temps que no escalo i en aquests moments estic una mica verda, ara nomes disposo de peus de gat i arnes, si algú esta interesat que em digui alguna cosa.

Que vagi be.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 4 april 2011 - 23:42

Tuesday 8 march 2011 - 19:42
no soc de barcelona pero escalo molt a montserrat, pel material cap problema albinixramon@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 8 march 2011 - 22:30
me llamo sergio soi de sabadell me estoy iniciando en montaña e practicado alguna que otra vez en el rocodromo de la escuela que tenemos aquí en sabadell i e echo una sola vez deportiva en la zona calders, me interesaría ir de vez en cuando para practicar si estáis interesados dispongo de arnés i pies de gato.

Pepo_in_the_night@hotmail.com 

Wednesday 16 march 2011 - 22:27
Si pots  quedem el dissabte a Collbató, bar Montanya , per escalar per Montserrat digues algú.

Jordi 609782233

Saturday 19 march 2011 - 20:54

Si vols conte amb mi. Jo també busco gent per escalar, sobretot entre setmana. Grau fàcil, eh! I a divertir-se!

Tinc tot el material, per això no pateixis.

Una abraçada.

Et deixo el meu correu: jaumejaumet@hotmail.com.

Monday 4 april 2011 - 23:42
Jo si és entre setmana m´apunto! (els caps de setmana treballo, excepte a l´estiu)
Tot i que tinc ja 35 anys, fa un només parell d´anys que escalo. I faig un grau baixet (V). Tinc equip complert per fer esportiva.

mareasvivas@gmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies