Hola! Ara que arriba el bon temps estic interessada en fer sobretot crestes, vies llargues, alpinisme, pujar cims, encara estan per concretar, si algu esta interessat, proposem sortides. M´haig de mirar el llibre de paco crestas amb mapa i concreto més la sortida pero prefereixo no ilusionarme sino tinc a ningu per anar!
Salutacions,
Tormenta!!
Cuenta conmigo para cualquier cresta o actividad alpina, siempre y cuando sea en lunes y/o martes. Un saludo. rafael_porras@hotmail.es
Hola Pistatxet!!
Moltes gràcies per la informació ho tinc en compte. M´es indiferent! Per mi tothom es company!!
Salutacions,
HOLA A TOTS!!
QUE US SEMBLA SI CONCRETEM I FEM UNA SORTIDA PEL PR`XIM CAP DE SETMANA?? PER MI ENCANTADA, SI EM PREGUNTEU EL QUE TINC MÉS GANES ES: CRESTA, O CIM! QUE DIEU??
SALUTACIONS.
Hola Tormenta, soc el Pep,
Ja he tornat de la Val d´Aran, fa molt mal temps i no es pot fer res. El cap de setmana que ve no puc venir, però si feu alguna altra activitat d´aquí a 15 dies segurament si que podria venir. M´aniré conectant per veure que feu.
Salutacions Pep.
Hola,
Te va be entre setmana? tinc festa la setmana del 13...
Esteu parlant d´avui dimarts 7? Ja faig tard. O de dimarts 14?
Si algú vol quedar per escalar entre setmana alguna tarda, ens posem en contacte
Estamos planeando ir a escalar este 11,12 y 13 als Ports de Beseit. Si estás interesada te doy mi correo
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui