Estic buscant 3 o 4 caminaires (grup reduit), per fer una travessa de 4 o 5 dies pel pirineu amb tenda i algun dia de refugi.
La idea es fer algo tipus Porta del cel, Senda de camille, Carros de foc, Travessa alt pallars, etc... i les dates tant ara al juliol com a l´agost (a concretar segons ens vagi millor)
Preferiblement que siguem un grup amb bona condicio fisica i acostumat a la llarga distancia i desnivell.
Jo em dic Xavi, tinc 38 anys i soc de la zona del Vallès. Ja sabeu si hi esteu interessats ja direu... (o pel mobil: 661294828)
Hola a tots! teniu rao, de la Carros de foc millor ens n´oblidem; pero n´hi ha moltes altres collonudes i segur menys massificades. N´hi ha una(x exemple) que va de Andorra a la Vall d´Aran, atravessant el Parc nat. de l´alt pirineu tot seguint l´Alta ruta pirenaica, i amb l´opcio de fer cims com La Pica, el Certascan i el Montroig. Es pot fer en 5 etapes ben completes, i te una pinta brutal!!! Aneu fent propostes i ho comentem, ok?
Per cert Joangm, a veure si em pots donar + detalls d´akesta ruta pel pirineu frances k esteu preparant...
Merci.
Perquè tingueu una idea del que ens agrada, aquest mapa és la ruta del cap de setmana passat.
L´Hospitalet pres Andorre>refu Besines>Pic Lanoux>Refu Beys>Coll Homme>Merens.
(Post Editado: 6-7-11 22:55:47)
(Post Editado: 6-7-11 22:56:28)
Si, hi passa la HRP. Però la qüestió és tancar el cercle.
L´any passat vam fer ruta des de l´aparcament de Barrosa fins a Torla passant per Barrosa, Barroude, Troumouse, Estaube, Gavarnie, Estom Soubiran, Oulettes de Gaube, Ara. I com dius va ser una excursió maca de COLLONS amb majúscules.
També he estat a La Soula. Bufff, ja em costa trobar nous indrets. Al refu del Portillón no hi he estat, i tampoc per darrera del Gours Blancs.
A veure, si sortim des del Plan de l´Hospital cap al Port de Venasque i refugi de Venasque, continuem baixant vers l´hospice, seguim en direcció al port de la Glera però abans de la darrera pujada girem a l´esquerra cap al coll de Sacroux, coll de Pinata i refu de Maupas, i encara no sé com passar fàcilment des del refu Maupas al del Portillon.
http://www.madteam.net/foro/ascensiones/36666-del-refugi-maupas-al-refugi-del-portilln-per-on.html
Hola a tots!
He vist que voleu fer una travessa. Ja teniu un lloc planejat d´anar?
En un principi aquest estiu tenia pensat fer una ruta per la zona de Pineta-Picos de Astazou- Circo de Gavarnie-Glaciar de Taillón-Brecha de Rolando- cova de Casterets- Circo Cotatuero- Faja de las flores- Monte Perdido-Ordesa-Pineta. Si us agrada la idea ho podriem parlar. Si preferiu fer una altre ruta estic oberta a propostes.
A mi m´aniria bé anar la primera setmana d´agost. Em dic Belén i sóc de Barcelona. Tinc 22 anys.
El meu mail és begalar@hotmail.com
Hola Belen!
La ruta que vols fer esta molt be i tots aquests son llocs fantastics dels pirineus; pero jo hi veig un inconvenient que es la massificacio d gent k hi haurà x aki a la 1ª setmana d´agost!
Hola Joan i companyia!
A mi , la veritat es k totes les rutes k has comentat fins ara em fan gracia, tot i no coneixer tots els indrets k esmentes. Ja k a mi tambe m´agrada fer travessa x llocs poc frequentats i desconeguts.
Tambe m´agrada fer un parellet de cims durant la travessa; i si es passa a tiro d´algun pic interessant(com ara el perdiguero o algun altre) perquè no fer-lo!
Referent a les dates, finalment a mi em va be a partir del dijous 4 o divendres 5, ja k abans em sera imposible. No se com ho teniu vosaltres...
Je, je. T´agrada fer cims, eh!!!
Encara estas a l´època del tresmils o ja l´has superat?
Ho dic perquè hi han cims, com el des del qual vaig fer aquesta foto el dissabte passat, que pel fet de no arribar a 3000 no hi va ningú, i en canvi segur que si els fes estaria ple. Mira quina vista, i això que el dia no era pas dels millors.
A veure qui encerta des de quin cim està feta.
No sé si es veurà tota. Au, és el Soum des Salettes, sobre el circ de Troumouse dominat per la Munia a primer pla a l´esquerra, i al fons des de les Tres Marias fins al Gabietou. Girant a Ponent hi hauria el Vignemale, cap al nort el Pic Long i el Campbieil, i a l´est el Culfreda, el Bachimala, el Posets, ...
(Post Editado: 13-7-11 02:13:24)
Hola joan soc el xavi!
M´he pogut adelantar 1 parell d dies la meva sortida d camping amb el nano, i per tant, podria estar lliure x al dia 4-ag. començar la travessa. No obstant si q m´aniria be q fos per lo menys 1 dia + curta. Que et sembla, a veure si la pots retocar una mica o cambiarla o el q a tu et sembli + convenient...
Em dius algo ok?
Hola, m´introdueixo una mica tard, però espero que encara hi hagi temps. Ens podem afegir? Som 2 nois: 30 i 40 i pico (el pico no el sé!). Tenim lliure des del 30 de juliol al 15 d´agost, vull dir que ens podem adaptar perfectament... Tinc bon ritme de caminar...
Si va bé, el meu tel: 696043364
Gràcies!!
Hola Joan i demes tertulians!
Em semblen be les teves propostes, x lo menys la de l´Artiga d lin la conec una mica i es ben maco(tot i q fa molts anys q hi vaig estar).
Ara llenço jo una proposta; es la volta al Vignemale:
Si vols ja detallare les etapes, pero a grans trets es aixi:
Bujaruelo-pic Bacias-ref. Outlettes de Gaube-ref. Estom-Pouey Mourou-ref. Bayssellance-Vignemale-ref. Bayssellance-port de Bujaruelo-ref. Serradets-Bretxa de Roland-Torla.
El "problema" es q son + dies del q jo pretenia fer(uns 5), pero bueno ja veurem...
Ei Joan!
una altra proposta q a mi em fa gracia es d ´Arinsal a Salardu seguint l´ARP(tambe unes 5 etapes):
Arinsal- ref. vallferrera-pica d´estats-ref. pinet-ref. certascan-ref. montroig-pic montroig-ref. airoto-Salardu(...a grans trets).
aixo si, es un itinerari lineal; amb els problemes logistics q pot comportar.
i una altra:
bueno millor mira-t¨ho tu mateix a la pag. Passaran.com. T´he bona pinta. Inclús crec q es podria fer en 4 etapes.
Ja em diras...
Hola XAvi! si es tira endevant el que voleu fer m´ho dius vale!! ja tens el meu email, i potser m´ho puc convinar amb les vacances! ja diras.
Salut i muntanya!
¿Por aquí todavía hay plaza libre?
Yo podría salir empezar el 30 la ruta, y también unos 4 o 5 días, aunque no sé al final cuál es el plan o ruta definitivo, número de personas... ¿alguna chica apuntada? Esto también es importante
Bueno, aquí dejo mi candidatura, lo vamos hablando...Un saludo.
Hola Sunn Sport.
Em sembla que el pla d´aquest fil no ha nascut encara. Però si ets bon caminaire i saps el que fas, i et ve de gust podem quedar pel dia 30. El pla l´explico unes respostes més amunt. I porta noies si vols.
Com que jo marxaré el 28 cap a la Vall d´Aran a fer alguna cosa com el Tuc del Port de Viella, o pot ser cap a Airoto, o el que em vingui de gust i segons la meteo, si et fa gracia m´envies un privat i el puc passar el telèfon del meu amic i podeu venir amb un sol cotxe.
Es tracta de fer des de Super-Bagneres>Refu Espingo>Coll de Gours Blancs>Refu La Soula>Coll Aigües Tortes>Refu Viados>Port Cauarére>Pic Batoua>Hospice de Rioumajou. Això seran quatre dies. El cinquè encara no sé què farem.
Tenim els refugis reservats: Espingo, La Soula i Viadós. Així que si vens truca i reserva.
Llegeix la imatge que adjunto, la qual és una part de l´itinerari a l´inrevés. Aquesta és l´etapa clau. Veuràs que diu que cal dur Piolet i grampons.
Joan akest es el meu mobil: 661294828
Si de cas ens trukem demà a veure si concretem algo, ok?
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui