La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >TRAVESSA PIRINENCA

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 3 july 2011 - 18:37:07

TRAVESSA PIRINENCA

Estic buscant 3 o 4 caminaires (grup reduit), per fer una travessa de 4 o 5 dies pel pirineu amb tenda i algun dia de refugi.

La idea es fer algo tipus Porta del cel, Senda de camille, Carros de foc, Travessa alt pallars, etc... i les dates tant ara al juliol com a l´agost (a concretar segons ens vagi millor)

Preferiblement que siguem un grup amb bona condicio fisica i acostumat a la llarga distancia i desnivell.

Jo em dic Xavi, tinc 38 anys i soc de la zona del Vallès.  Ja sabeu si hi esteu interessats ja direu... (o pel mobil: 661294828) 

expandir todo contraer todo 38 Respuestas Última respuesta Wednesday 27 july 2011 - 00:45

Monday 4 july 2011 - 11:50
Hola!

Jo tinc ganes de fer una travessa aquest any.  Tinc lliures de l´1 al 15 d´agost. Qualsevol dia, entre aquestes dates em va be.

Estic acostumada a fer excursions de llargues distàncies i desnivells. Per que et facis una idea del nivell que puc tenir, la darrera excursió que vaig fer va ser el Bachimala des del refugi de Tabernés, ara a finals de Juny.  El meu ritme no es ni ràpid ni lent. M´agrada gaudir de la natura, però anar parant cada dos per tres...no.

Et deixo el meu mail, per concretar: aroa.talavera@gmail.com

Jo em dic Aroa, tinc 32 anys i soc de l´Hospitalet del Llobregat. 

Aroa

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 july 2011 - 01:40
Hola Xavi38
Jo i un amic, o un amic i jo, solem fer una travessa de 5 dies pels Pirineus, normalment a finals de juliol o primers d´agost, i ens agradaria augmentar el grup. Som més grandets d´edat que tu, estem forts i solem fer bones rutes, preferiblement per indrets poc habituals fugint de la massificació.
Les que proposes en principi no encaixen amb nosaltres perquè ja ho coneixem força. En canvi si que encaixa el que dius: Preferiblement que siguem un grup amb bona condicio fisica i acostumat a la llarga distancia i desnivell.
També estem acostumats a carregar el que calgui.

Nosaltres estem preparant una ruta pels Pirineus francesos. Si tens ganes de descobrir uns altres Pirineus benvingut. I naturalment també a qualsevol interessat o interessada però que quedi clar que les nostres rutes no són "todos los públicos"

Tuesday 5 july 2011 - 10:38
seguiré a l´expectativa de suggerències que aneu fent, però...
si es fa una Carros de Foc, igual m´hi apunto

Tuesday 5 july 2011 - 15:07
Carros de foc???
A l´agost? Enguany?
Em sembla que cal que vagis fent la reserva per l´any que ve?

Tuesday 5 july 2011 - 16:03
doncs res.. els Carros, amb previsió, x l´any q ve :(
mentres, altres alternatives hi haurà x aquest :)

Tuesday 5 july 2011 - 16:10
El Joan te raó! Per fer la carros de foc hauriem d´haver fet la reserva  fa 2 mesos. I allà no es poden fer vibacs... 

Si voleu els que estem interessats ens passem mails i concretem a veure si coincidim?

El meu mail: aroa.talavera@gmail.com

Salut i muntanya!

Aroa

Wednesday 6 july 2011 - 00:32

Hola a tots!  teniu rao, de la Carros de foc millor ens n´oblidem; pero n´hi ha moltes altres collonudes i segur menys massificades. N´hi ha una(x exemple) que va de Andorra a la Vall d´Aran, atravessant el Parc nat. de l´alt pirineu tot seguint l´Alta ruta pirenaica, i amb l´opcio de fer cims com La Pica, el Certascan i el Montroig. Es pot fer en 5 etapes ben completes, i te una pinta brutal!!!      Aneu fent propostes i ho comentem, ok?

Wednesday 6 july 2011 - 00:47

Per cert Joangm, a veure si em pots donar + detalls d´akesta ruta pel pirineu frances k esteu preparant...

Merci.

Wednesday 6 july 2011 - 10:56
Proposo quedar a un lloc que ens vingui + o - be a tots els que estem interessats i fer les propostes que tinguem al cap. I així poder començar a moure fils.

Si no, per aqui, organitzar una ruta de tants dies serà complicat i sobretot es farà eternnnn.. Que us sembla?? Jo soc de l´Hospitalet del Llobregat. D´on sou?

Petons,

Aroa

Wednesday 6 july 2011 - 17:14
Estic mirant la manera de tancar un circuit que passi pel refugi del Portillón cap al refugi de La Soula.
O bé alguna ruta per Barroude, Troumouse, ....
Però el que cal es tancar el cercle mirant d´escollir indrets poc o gens coneguts, i encara no ho tinc clar.

Wednesday 6 july 2011 - 22:54

Perquè tingueu una idea del que ens agrada, aquest mapa és la ruta del cap de setmana passat.
L´Hospitalet pres Andorre>refu Besines>Pic Lanoux>Refu Beys>Coll Homme>Merens.

(Post Editado: 6-7-11 22:55:47)

(Post Editado: 6-7-11 22:56:28)

(Post Editado: 6-7-11 22:57:02)

Thursday 7 july 2011 - 00:26

Fa uns anys hi vaig passar pel ref. Besines tot fent el cami dels Bons homes.  Els circs de Barroude i tromouse hi he estat i son macos de collons!.  El portillon i Ref. soula no ho conec pero tinc entes que hi passa la ruta pirenaica HRP...

Thursday 7 july 2011 - 00:34

Aroa jo soc de Sentmenat.  A mi, en principi, akest cap de setmana no em va be quedar, pero be si mes no anem parlant del tema...

Thursday 7 july 2011 - 12:26

Si, hi passa la HRP. Però la qüestió és tancar el cercle.
L´any passat vam fer ruta des de l´aparcament de Barrosa fins a Torla passant per Barrosa, Barroude, Troumouse, Estaube, Gavarnie, Estom Soubiran, Oulettes de Gaube, Ara. I com dius va ser una excursió maca de COLLONS amb majúscules.
També he estat a La Soula. Bufff, ja em costa trobar nous indrets. Al refu del Portillón no hi he estat, i tampoc per darrera del Gours Blancs.
A veure, si sortim des del Plan de l´Hospital cap al Port de Venasque i refugi de Venasque, continuem baixant vers l´hospice, seguim en direcció al port de la Glera però abans de la darrera pujada girem a l´esquerra cap al coll de Sacroux, coll de Pinata i refu de Maupas, i encara no sé com passar fàcilment des del refu Maupas al del Portillon.

http://www.madteam.net/foro/ascensiones/36666-del-refugi-maupas-al-refugi-del-portilln-per-on.html

(Post Editado: 7-7-11 12:32:34)

Friday 8 july 2011 - 21:30

Hola Joan!  jo tinc un mapa de la zona i l´unic cami o sender x anar del refu maupas al del portillon k hi veig es el k s´enfila als pics de crabioules i despres enllaça amb l´HRP fins al r. portillon.  El k no tinc clar es si tens la idea, un cop aki, d´anar seguint direccio al r. soula o anar tombant x fer la tornada...

Saturday 9 july 2011 - 11:33
Per cert quines dates voleu fer la Travessa...?

Saturday 9 july 2011 - 18:38

Hola a tots!

He vist que voleu fer una travessa. Ja teniu un lloc planejat d´anar?

En un principi aquest estiu tenia pensat  fer una ruta per la zona de Pineta-Picos de Astazou- Circo de Gavarnie-Glaciar de Taillón-Brecha de Rolando- cova de Casterets- Circo Cotatuero- Faja de las flores- Monte Perdido-Ordesa-Pineta. Si us agrada la idea ho podriem parlar. Si preferiu fer una altre ruta estic oberta a propostes.

A mi m´aniria bé anar la primera setmana d´agost. Em dic Belén i sóc de Barcelona. Tinc 22 anys.

El meu mail és begalar@hotmail.com

Monday 11 july 2011 - 00:13

Hola Belen!

La ruta que vols fer esta molt be i tots aquests son llocs fantastics dels pirineus;  pero jo hi veig un inconvenient que es la massificacio d gent k hi haurà x aki a la 1ª setmana d´agost!

Monday 11 july 2011 - 00:49
Hola Xavi, i altres contertulians d´aquest fil.
M´agrada que et miris el mapa. Efectivament la única manera fàcil "" de passar des del refugi de Maupas al refugi del Portillón és per Carbioules. He estat cercant info i he vist que tot allò té un color gris GRIS pedregós i no m´agrada gens. EKSS
Així que ara per ara descarto fer una proposta d´excursió que passi per allí.
Hi ha la possibilitat d´arribar al refugi del Portillón des de Bañeres de Luchon seguint el GR10 passant pel pic de Céciré, el qual he llegit que té molt bones panoràmiques pel fet d´estar situat separat de la gran serralada, després continuar cal al refugi d´Espingo i arribar al del Portillon de Oô. Continuar cap al Coll de Gours Blancs, Refugi de La Soula, des d´on podem fer dues coses: 1 pujar cap al Coll d´Aygues Tortes, després cap al coll de Gistain i Estos, o 2 baixar per les Gorges de Clarabide, enfilar la vall de La Pez>Port de La Pez>Tabernes>Viados>Estos.
El tomb Viadós cap al Port de la Pez>refu La Soula>Refu Caseneuve>port Aygues Tortes>Viadós ja l´he fet, i és preciós.
Podriem arribar a Bañeres de Luchon passant pel port de La Glera, sobre l´Hospital de Benasque. Podríem tancar el cercle pujant des d´Estos cap al Perdiguero i baixar per Remuñe si deixessim el cotxe a l´aparcament del Plan de L´Hospital.
Tot això s´ha d´acabar de perfilar, que no és tan fàcil com agafar rutes predissenyades. S´accepten idees. Però originals.

Dates: El meu amic, qui ja he mencionat anteriorment,  només pot els primers dies d´agost. Jo en canvi estic disponible per quan sigui i els dies que siguin. Així que la meva intenció es sortir amb ell els dies que li vagin bé. Demà us diré els dies que ens van bé. Si a vosaltres us van bé benvinguts. I si no ens podem posar d´acord per uns altres dies i fer una altra ruta.

Balenga:
Em sap greu i no vull pas que t´ho prenguis malament, però el meu tarannà em porta a fugir dels llocs massificats com aquests que proposes, encara que jo la Faja de las Flores no l´he fet mai.
Precisament una de les coses que se m´han ocorregut es partir des de Pineta cap al port de La Lera, vall d´Estaube, Houquette d´Alans, refugi Espuguettes, Gavarnie, pujar per les "Ehelles" a Serradets, Goriz, i baixar per Añisclo. Però poder anar al refu Serradets o al de Goriz a l´agost pot ser més que difícil. pot ser hauriem d´anar amb tenda.

També cal que tingueu clar que fer una ruta és més dur que anar a fer un cim i baixar. Cal carregar la motxilla dia rere dia amb tot el necessari (inclou roba d´abric ni que sigui l´estiu), hi han desnivells que cal superar, llargues etapes, i en una ruta no hi ha volta endarrera. Això no és pujar un cim i si no em ve de gust espero als companys que baixin. Aquí no hi ha cap altra alternativa que continuar. No ens coneixem i a mi em sembla que això ha de quedar clar. Una altra cosa que m´agrada és que ningú vagi a remolc, es a dir que tothom sàpiga a on anem i per on.

Encara falten dies i val més perfilar l´excursió que ens agradi.

Tuesday 12 july 2011 - 20:52

Hola Joan i companyia!

A mi , la veritat es k totes les rutes k has comentat fins ara em fan gracia, tot i no coneixer tots els indrets k esmentes. Ja k a mi tambe m´agrada fer travessa x llocs poc frequentats i desconeguts. 

Tambe m´agrada fer un parellet de cims durant la travessa; i si es passa a tiro d´algun pic interessant(com ara el perdiguero o algun altre) perquè no fer-lo!

Referent a les dates, finalment a mi em va be a partir del dijous 4 o divendres 5, ja k abans em sera imposible. No se com ho teniu vosaltres...                                                                                                   

Wednesday 13 july 2011 - 02:09

Je, je. T´agrada fer cims, eh!!!
Encara estas a l´època del tresmils o ja l´has superat?
Ho dic perquè hi han cims, com el des del qual vaig fer aquesta foto el dissabte passat, que pel fet de no arribar a 3000 no hi va ningú, i en canvi segur que si els fes estaria ple. Mira quina vista, i això que el dia no era pas dels millors.
A veure qui encerta des de quin cim està feta. 
No sé si es veurà tota. Au, és el Soum des Salettes, sobre el circ de Troumouse dominat per la Munia a primer pla a l´esquerra, i al fons des de les Tres Marias fins al Gabietou. Girant a Ponent hi hauria el Vignemale, cap al nort el Pic Long i el Campbieil, i a l´est el Culfreda, el Bachimala, el Posets, ...

(Post Editado: 13-7-11 02:13:24)

(Post Editado: 13-7-11 15:30:20)

Wednesday 13 july 2011 - 02:19
Aquest amic meu té disponible des del 30 al 3.
No passa res, així puc fer dues excursions si ens posem d´acord.

Thursday 14 july 2011 - 00:39
Magrada qualsevol cim k tingui bona vista i si es una mica aeri millor. Pero si hi ha un 3mil a tiro i no hi he pujat mai, perquè no...   Es una mica dificil k un 3mil no tingui una bona panoramica.
Tio, estas fet un bon Friki dels pirineus!

Thursday 14 july 2011 - 00:56

Per cert joan m´has de dir quina edat tens, per curiositat!   A veure si encara m´enmerdare amb un paio massa iaio k  haure d´anar esperant pels cantonts... je, je, je

Thursday 14 july 2011 - 10:58
Si tu en tens 38 li sumes 16 -matemàtica simple i elemental- i sabràs el resultat
Gairebé podria ser ton pare.
Home, estaria bé que em duguessis la motxilla.

Wednesday 20 july 2011 - 01:18
A tots els contertulians i contertulianes:
La meva proposta és aquesta i m´aniria molt bé començar el dia 4 d´agost i es pot fer en 4 dies.
Sortir des de Pineta> Puerto Nuevo de Pineta (o de la Lera>Circ Estaube>Refugi Espuguettes>HRP al circ de Gavarnie>pujar per les Echelles de Serradets>refugi Serradets>Bretxa Roland>Goriz>coll Añisclo>Pineta

Si els refugis estan plens a mi no em fa res prendre la tenda i la teca.
Adjunto una imatge del mapa sortida des de Pineta, i l´altra és el circ d´Estaubé presa el juny del 2010. El Port de la Lera és el pas de neu de l´esquerra.
Ja direu si us sembla bé, i si no s´admeten propostes.

Friday 22 july 2011 - 01:07

Hola joan soc el xavi!

M´he pogut adelantar 1 parell d dies la meva sortida d camping amb el nano, i per tant, podria estar lliure x al dia 4-ag. començar la travessa. No obstant si q m´aniria be q fos per lo menys 1 dia + curta. Que et sembla, a veure si la pots retocar una mica o cambiarla o el q a tu et sembli + convenient...                                                                                                                         
Em dius algo ok?

Friday 22 july 2011 - 23:45
Je, je.
Els avantatges dels casats!!!! de 4 a 5 dies a dos o tres. Suposo que deu compensar.
A veure que et sembla això, que és fàcil, curt (dos dies) i bonic.
1- Artiga de Lin>Canaleta de Pomero>Port de la Picada>Aigualluts (nit amb tenda)>Coll dels aranesos, Barranc dels Puis>Artiga de Lin.
2- Airoto. Des de la carretera de la Bonaigua a l´Estany del Muntanyó>Estany Barrabeia>Tuc del Rosari>Tuc de Marimanya>refugi Airoto (nit)>Estany del Rosari D´arreu>Barranc del Muntanyó>carretera Bonaigua
3- Et toca a tu fer una proposta que per això vas obrir la conversa.

A partir del 27 estaré per allà dalt, així que si s´escau hem de tancar el tema abans. Et passaré el meu telèfon.

Sunday 24 july 2011 - 22:27

Hola, m´introdueixo una mica tard, però espero que encara hi hagi temps. Ens podem afegir? Som 2 nois: 30 i 40 i pico (el pico no el sé!). Tenim lliure des del 30 de juliol al 15 d´agost, vull dir que ens podem adaptar perfectament... Tinc bon ritme de caminar...

Si va  bé, el meu tel: 696043364

Gràcies!!

Sunday 24 july 2011 - 22:59
Home Guillem. I tant que us podéu afegir. Cal estar acostumat a caminar. No solem fer excursions difícils o perilloses però si que les solem fer llargues i rebuscades.
El dia 30 iniciem la primera ruta:
30-Bagneres de Luchon>refugi Espingo (GR-10)
31- Espingo>Refugi Portillon> Coll de Gours Blancs>refugi La Soula (HRP)
1- Refugi La Soula>Port d´Aigües Tortes>Refugi Viadós
2 - Viadós>Port de Cauarére>Pic Cauarére>Pic Batoua>Hospice de Rioumajou.
Deixarem un cotxe a Rioumajou i l´altre a Bagneres de Luchon.
El meu amic té concedit un cinquè dia i pot ser que si arribem d´hora a Rioumajou anem vers l´estany d´Araing, però això no està decidit.
Tenim reservats els refugis de Espingo, La Soula i Viadós. A Rioumajou l´Hospice no existeix així que tindrem una tenda i menjar al cotxe.
Jo marxaré probablement el dia 28 a fer alguna cosa, alguna de les excursions que he posat abans pot ser per l´Artiga de Lin o per Airoto, o qualsevol altra que proposeu si us afegiu a marxar el 28.
Si veniu hauríeu de dur una tenda perquè a la meva no hi cabeu. També hauríeu de reservar els refugis.
A mi no m´agrada deixar el número de telèfon als fòrums, així que us envio un correu.

Monday 25 july 2011 - 00:48

Hola Joan i demes tertulians!

Em semblen be les teves propostes, x lo menys la de l´Artiga d lin la conec una mica i es ben maco(tot i q fa molts anys q hi vaig estar).                                                                                                                                                                                                               

Monday 25 july 2011 - 01:16

Ara llenço jo una proposta; es la volta al Vignemale:

Si vols ja detallare les etapes, pero a grans trets es aixi:

Bujaruelo-pic Bacias-ref. Outlettes de Gaube-ref. Estom-Pouey Mourou-ref. Bayssellance-Vignemale-ref. Bayssellance-port de Bujaruelo-ref. Serradets-Bretxa de Roland-Torla.

El "problema" es q son + dies del q jo pretenia fer(uns 5), pero bueno ja veurem...

Monday 25 july 2011 - 20:48

Ei Joan!

una altra proposta q a mi em fa gracia es d ´Arinsal a Salardu seguint l´ARP(tambe unes 5 etapes):

Arinsal- ref. vallferrera-pica d´estats-ref. pinet-ref. certascan-ref. montroig-pic montroig-ref. airoto-Salardu(...a grans trets).

aixo si, es un itinerari lineal; amb els problemes logistics q pot comportar.

i una altra:

bueno millor mira-t¨ho tu mateix a la pag. Passaran.com. T´he bona pinta. Inclús crec q es podria fer en 4 etapes.

Ja em diras...

Monday 25 july 2011 - 21:18

Hola XAvi! si es tira endevant el que voleu fer m´ho dius vale!! ja tens el meu email, i potser m´ho puc convinar amb les vacances! ja diras.

Salut i muntanya!

Tuesday 26 july 2011 - 00:47
BUFFF,
Jo els Pirineus catalans i espanyols els conec molt, molt, tret dels Pirineus més occidentals: Navarra i País Basc.
La veritat és que n´estic una mica avorrit dels nostres Pirineus i cerco o intento cercar nous indrets ni que hagi de repetir-ne alguna part per arribar-hi.
Jo el Vignemale el tinc més que conegut, a l´estiu i a l´hivern amb esquís. La ruta d´Andorra a Salardú per la Pica>Pinet>Certascan>Montroig>Airoto idem.
Mira, això del PasAran té bona pinta malgrat que els de la Vall d´Aran són uns fatxes i no són capaços d´escriure res de res en català (això es pot veure a la web del Passaran). Jo l´any passat ja vaig fer de Montgarri a Estagnous però si fem això no m´importa repetir. Si més no té un bon bocí de novetat.
Per cert: cervesa a Montagrri, a on s´arriba amb cotxe, 3 €, cervesa a Estagnous a on cal dur-ho tot amb mules o helicòpter 2,5€. Res a dir perquè els preus estan exposats, peròooo...es passen.
En qualsevol cas a mi em fa més gràcia anar cap a Espuguettes i Serradets perquè la zona de Pineta amb prou feines la conec, de fet el que seria nou només és passar pel Port de la Lera cap a Estaubé i pujar a Serradets per les escales.
No ho sé. Jo marxo el 28 i estaré il·localitzable fins al 3 (vaig a repetir des de la Soula a Viadós), així que si quedem pel 4 hauríem d´anar concretant. I si no us poseu d´acord vosaltres i jo ja m´arreglaré per a fer el que em sembli. És que tot plegat és un embolic: no sabem què fer, no sabem de quants dies disposem, ..... BUFFFF

Tuesday 26 july 2011 - 19:28

¿Por aquí todavía hay plaza libre?

Yo podría salir empezar el 30 la ruta, y también unos 4 o 5 días, aunque no sé al final cuál es el plan o ruta definitivo, número de personas... ¿alguna chica apuntada? Esto también es importante

Bueno, aquí dejo mi candidatura, lo vamos hablando...Un saludo.

Tuesday 26 july 2011 - 21:25

Hola Sunn Sport.
Em sembla que el pla d´aquest fil no ha nascut encara. Però si ets bon caminaire i saps el que fas, i et ve de gust podem quedar pel dia 30. El pla l´explico unes respostes més amunt. I porta noies si vols.
Com que jo marxaré el 28 cap a la Vall d´Aran a fer alguna cosa com el Tuc del Port de Viella, o pot ser cap a Airoto, o el que em vingui de gust i segons la meteo, si et fa gracia m´envies un privat i el puc passar el telèfon del meu amic i podeu venir amb un sol cotxe.
Es tracta de fer des de Super-Bagneres>Refu Espingo>Coll de Gours Blancs>Refu La Soula>Coll Aigües Tortes>Refu Viados>Port Cauarére>Pic Batoua>Hospice de Rioumajou. Això seran quatre dies. El cinquè encara no sé què farem.

Tenim els refugis reservats: Espingo, La Soula i Viadós. Així que si vens truca i reserva.
Llegeix la imatge que adjunto, la qual és una part de l´itinerari a l´inrevés. Aquesta és l´etapa clau. Veuràs que diu que cal dur Piolet i grampons.

(Post Editado: 26-7-11 21:32:43)

Wednesday 27 july 2011 - 00:45

Joan akest es el meu mobil: 661294828

Si de cas ens trukem demà a veure si concretem algo, ok?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies