La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Quedada del club en la Vall de Lord ... logistica ...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 4 july 2011 - 15:52:38

Quedada del club en la Vall de Lord ... logistica y eso

Los que subais este finde a la Vall de Lord a la quedada que monta el club, ya sabeis como vais a ir? distribución de coches... a que hora subis?

http://www.madteam.org/cursos/activitat.php/33/

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Thursday 7 july 2011 - 02:25

Monday 4 july 2011 - 16:25
NOsaltres sortim el divendres sobre les 4 de la tarda des de BCN i anirem a escalar una mica per la tarda prop de sant llorenç, per arribar a la nit a l´alberg.
Tenim llocs lliures (2), aixi que si algu li ve be sortir a aquesta hora i vol venir a escalar, doncs perfecte.

Oreneta i jo s´hem apuntat al mono.. de crestes i kaiak, així que s´ho passarem de conya.

Això si, trobe a faltar algun correu explicatiu de com anirà el finde, un programa amb horaris o algo així.

Vinga, salut

Ocultar todas las respuestas      
Monday 4 july 2011 - 16:28
Jo en principi també surto al migdia, directament quan plegui.... vaig solako
Monday 4 july 2011 - 16:38
Jo intentare pujar dijous a la nit, m´agafare el divendres festiu

Monday 4 july 2011 - 16:39
Aquesta nit ho penjo...que estic acaban de lligar coses..., apart enviare un mail "in person" als apuntats

Tremoleuuuuu!!

Monday 4 july 2011 - 18:14
quines ganes de vore al personal!!!!!

A vore si liem una bona!!!

Monday 4 july 2011 - 18:17
La gent apuntada es bastant nova amb trobades nostres, i si d´entrada ja els avisar que hi haura...patxaran, patxaran...i patxaran.....como que els espantem coñeeeeeeeee

Tuesday 5 july 2011 - 23:06
ieeee jo m´apunto aquesta vegada!!! la meva intenció es pujar el dissabte ven aviat desde Figueres, més que res perquè segurament vinc sol y no conec ni la zona ni ningú....tot i que m´encantaria fer alguna cosa per ai!!

Si algú és de la província i vol compartir cotxe, ja sap!!!!!!

Per cert, per fer el taller de crestes, què hem de portar?? Ja ho he preguntat a observacions, pero soy un poco pesao i ho repeteixo per aquí jeje

És la primera vegada que vaig, no ho havia fet abans per falta de peles, temps i sobretot per vergonya... pero bueno més val adonar-se´n tard que mai jejejeje

Apa!!!!!

Wednesday 6 july 2011 - 17:56

A parte de esto, qué teneis pensado hacer el sábado por la mañana?? Yo no haré cayac ni tiro con arco, pero si alguien tiene alguna otra actividad pensada me apunto!!

Edito: esta tiene buena pinta:

http://muntanya-amunt.blogspot.com/2011/02/vall-de-lord-rua-de-corruamorro-de.html

(Post Editado: 6-7-11 18:04:04)

Wednesday 6 july 2011 - 18:00
Supongo que habra gente que vaya a patear o a escalar ... nu se.... a ver si respira alguien más de los apuntados

Thursday 7 july 2011 - 02:25
Jo m´apunto a la que sigui, digues l´hora a la que vols sortir i allí estaré jejeje

demà m´ho miro amb més calma ;)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies