La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Excursión dia 23 de julio: Ulldeter-Gra de Fajol-B...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 12 july 2011 - 20:59:13

Excursión dia 23 de julio: Ulldeter-Gra de Fajol-Bastiments- Pic del Fresser i Pic de l´Infern

Hola a todos y todas!

Os propongo una excursión para el sabado 23 de julio.

Se trata de subir a varios picos de la zona de Ulldeter en una jornada.

Mi intención es enlazar los picos Gra de Fajol- Bastiments- Pic del Fresser i Pic de l´infern, haciendo una excursión circular pasando por la cabana de Tirapits.

Desnivel: 1500m
Tiempo sin paradas: 6.40 h
Km: 16km

Os dejo 2 enlaces donde explican en cada una, una parte de la ruta. 

http://www.senderisme.tk/index.php/category/nuria-ulldeter/gra-de-fajol-classic/
http://www.senderisme.tk/index.php/category/nuria-ulldeter/bastiments-pic-de-linfern/

Saludos!

-- 
Aroa

expandir todo contraer todo 13 Respuestas Última respuesta Friday 15 july 2011 - 15:45

Wednesday 13 july 2011 - 14:21

Hola Aroa yo me apunto te dejo mi correo y hablamos un saludo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
franosiris@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 14 july 2011 - 11:58
oK! 

Te envio un mail privado. Alguien más se anima??

Saludos!

Aroa

Thursday 14 july 2011 - 13:01
queda encara força dies, però igual m´hi apunto :)

jo l´he fet a l´inversa: Infern, Fresser, Bastiments, però sense el Fajol.. que penso, potser seria més apropiat fer-lo al final, per fer el recorregut "més rodó"

i David, moltes thanks per l´aclariment.. jo em tornava  buscant info dins els Foros

(Post Editado: 14-7-11 13:56:32)

Thursday 14 july 2011 - 22:28
Trobo bona idea, deixar el Gra de Fajol per últim lloc. Ja que la grimpada a l´Infern requereix més atenció que pujar la rampa del Gra de Fajol. Jo personalment prefereixo començar la carena pel Bastiments. Fa anys, al principi de sortir a la muntanya, vaig fer un tros d´aquesta carena i vull comprovar els meus avenços sobre el terreny.

Quina diferència hi ha pujar des de l´Infern o des del Bastiments??

Respecte a lo del Foro, crec que no te més trascendència no?? Si queda clara la ruta que proposo, no se li ha de donar més importància. Es la meva opinió...

Salut i muntanya!

Aroa

Friday 15 july 2011 - 00:02
diferència entre fer-ho en una direcció o una altre.. no ho sé.. suposo que poca cosa
jo ho vaig fer així, per deixar el cim més emblemàtic per el final
així també, un cop has fet l´últim cim (Bastiments) ja tot és de baixada :)

Friday 15 july 2011 - 01:50
Penseu que el dia 23 hi ha aquesta cursa

Friday 15 july 2011 - 08:42
Penseu que el dia 23 llega la marcha popular indignada a Madrid y el 24 es la gran manifestación!!!

Friday 15 july 2011 - 09:26
Part de la cursa pasa per el Taga (2.040 m), el Bastiments (2.882 m), el pic del Freser (2.835 m), el pic de l’infern (2.860 m) i el cim més alt, el Puigmal (2.914 m).
Friday 15 july 2011 - 11:53
ops!

potser seria millor ajornar-ho.. i buscar un altre indret, doncs.. no és plan ficar-se enmig d´una cursa
i menys quan bona part del recorregut transcorre entre crestes

merci per la info.

Friday 15 july 2011 - 12:06

així doncs, i que tal un Puigpedrós?

(Post Editado: 15-7-11 12:07:49)

Friday 15 july 2011 - 13:30
Ja havia vist la proposta que va fer la Ana. Jo el Puigpedrós ja ho vaig fer fa anys, i per això mateix vaig proposar una altra sortida diferent. No crec que sigui un impediment que aquell dia passi la cursa per allà. Per lo que he vist dura 2 dies. Així que aniran passant els participants però imagino que amb contagotes. 

De totes maneres si la cursa comença al Taga, el jaleo estarà allà a la zona de Pardines o des d´on comenci. I no a Ulldeter, ja que això només serà zona de pas. Si veiem que hi ha molt jaleo de cotxes, tenim varies zones per aparcar i començar l´excursió.

Jo per mi tira endavant! 

Salut!

Aroa

Friday 15 july 2011 - 15:45
I agree ;)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies