La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco Noies a partir de 30 anys

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 30 september 2011 - 13:25:34

Busco Noies a partir de 30 anys

Hola sóc la Maria!

Visc a l´Ametlla, estic divorciada i tinc dos fills, el cap de setmana que no tinc els nens m´interessaria trobar un grup de noies per fer ciims dels pirineus.

Gràcies

Maria

Post movido de general a quedadas

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 11 november 2011 - 18:06

Friday 30 september 2011 - 13:55
Encara que es enviarte a la "competencia" .... has preguntat a www.donalpina.cat? ... han format un bon grupet y es una web per a dones que fan muntanya

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 2 october 2011 - 08:45
Gràcies Madveras! L´adreça correcte és www.donaalpina.cat i sí, cada cop som més noies que participem, però moltes a la vegada també som Madteameres! :)
Maria, ja ho saps!!!

Monday 3 october 2011 - 22:21

ostres!! moltes gràcies!!no en tenia ni idea!!

ara vaig a fer el xfarder!!

gràcies!!

Monday 3 october 2011 - 22:23

Gràcies marta!! ara ho miro!!

fins aviat!!

Tuesday 4 october 2011 - 00:04

No donem el teu "perfil" però et contesto perquè em fa molta gràcia comprovar una vegada més que el món és un "pañuel":

som socis de Madteam des de gairebé el començament i som de L´Ametlla... anem a la muntanya tant com podem però tenim els fills ja crescudets! si necessites qualsevol informació "en vivo y en directo" m´envies un mail i t´ajudarem tot el que podrem.

Friday 11 november 2011 - 18:06
Hola!!! 

No sé si ja seré a temps a contestar... pq no sé si ja heu fet una colla amb tantes fèmines que ja no hi té cabuda cap més 

Doncs jo també estic "compuesta y sin novio" i he decidit que vull recuperar una de les coses que no podia fer amb ell: activitats a la muntanya... Ja n´havia fet anteriorment. Havia fet molta muntanya, escalada, vies ferrates, senderisme, esquí... Però el problema és que no tinc colla amb qui fer-ho... bé, si que en tinc de vegades, però tenen molt nivell... i tampoc m´agrada que sempre s´hagin d´amotllar al meu. 

El meu mail és isapinkthing@gmail.com

I bé, també em miraré la de www.donaalpina.cat

Moltes gràcies a totes (i tots).

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies