La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Compartim la muntanya!

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 14 november 2011 - 20:48:22

Compartim la muntanya!

Hola companys/es, soc en Carles,

La meva passió, entre d´altres, és la muntanya i vull ampliar el meu cercle d´amistats muntanyenques.

M´agrada l´esqui de muntanya, també fer cims a peu i Btt. Disposo de cotxe i vull sortir aquest cap de setmana, hi ha alguna proposta?

El meu mail és: carlestosa@gmail.com

Salutacions a tothom

Carles

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 30 november 2011 - 13:12

Thursday 24 november 2011 - 22:32

Aquest no puc.

Pero estic buscant gent per inicirme a l´alta muntanya. Tinc forma fisica correcte pero no tinc experiencia i si

moltes ganes d´apendre. Si vols fer alguna sortida si vols podem quedar!

Salutacions

morerad@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 25 november 2011 - 00:18

ok gràcies, ara tinc una temporada una mica liat de feina i vacances i no podré sortir segurament fins al gener, però estem en contacte 

al final serem un gran grup!!

Friday 25 november 2011 - 00:22
HOLA BONES,

SÓC L´ALBERT I TAMBÉ TINC AFICIÓ PER LA MUNTANYA,CAMINADES,ESQUI DE MUNTANYA, TINC FORÇA EXPERIÈNCIA.

US DEIXO EL MAIL PER SI ALGÚ VOL QUEDAR.
ALBERTCUEVASBOIX@HOTMAIL.COM

SALUT 

Friday 25 november 2011 - 00:42

Hola Carles! yo tengo experiencia en alta montaña y muchas propuestas, pero lo que no tengo es coche...

Si deseas podemos quedar para este fin de semana o algun otro, normalmente hago travesias entre refugios no guardados o libres con alguna ascencion cercana a uno de ellos, siempre llevando comida, saco de dormir, hornillo, crampones  y lo que se necesite para ser auntonomos.

puedes enviarme sms al 651436148 y me cuentas

Saludos

Facundo

Friday 25 november 2011 - 00:50

Perdon... que soy nuevo en esto de los foros... No he dejado mi mail es facundofenocchetti@hotmail.com

Acabo de leer que Carles esta liado hasta Enero... asi que dejo mi propuesta para quien desee compartir salidas de este tipo desde Barcelona o estaciones de tren cercanas al Pirineo.

Fins Ara!

Facu

Friday 25 november 2011 - 14:36
Hola, jo també estic "mig tirada" fa bastant que no faig res perquè els amics s´han anat "desperdigant"....
jo aquest cap de setmana tinc lliure demà al matí i diumenge tot el dia....
no se si hi ha alguna coseta programada...
cat_susi@hotmail.com
Salutacions
cat.

Tuesday 29 november 2011 - 19:38
Hola, jo també m´apunto! sobretot si fem alguna sortida de esqui de muntanya..

El meu correu es jordits@msn.com, què us sembla comencem reenviant correus amb propostes per anar començant..??

salut i muntanya

Wednesday 30 november 2011 - 13:12
Bon dia,

Us recordem que la seccio d´esqui de muntanya del Madteam, programa sortides d´esqui per als socis i usuaris.

Teniu mes informació al bloc de la Secció, on trobareu el calendari de sortides: http://sem.madteam.net/

Si voleu posar-se en contacte amb la Secció d´Esqui de Muntanya, podeu enviar un correu a sem@madteam.org

Finalment, el foro Beta ho podeu trobar a http://www.madteam.net/foro/personales.php/cemtesqui.html o clikant a la pestanya FOROS que teniu a la barra superior d´aquesta pagina.

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies