Hola companys/es, soc en Carles,
La meva passió, entre d´altres, és la muntanya i vull ampliar el meu cercle d´amistats muntanyenques.
M´agrada l´esqui de muntanya, també fer cims a peu i Btt. Disposo de cotxe i vull sortir aquest cap de setmana, hi ha alguna proposta?
El meu mail és: carlestosa@gmail.com
Salutacions a tothom
Carles
Aquest no puc.
Pero estic buscant gent per inicirme a l´alta muntanya. Tinc forma fisica correcte pero no tinc experiencia i si
moltes ganes d´apendre. Si vols fer alguna sortida si vols podem quedar!
Salutacions
ok gràcies, ara tinc una temporada una mica liat de feina i vacances i no podré sortir segurament fins al gener, però estem en contacte
al final serem un gran grup!!
Hola Carles! yo tengo experiencia en alta montaña y muchas propuestas, pero lo que no tengo es coche...
Si deseas podemos quedar para este fin de semana o algun otro, normalmente hago travesias entre refugios no guardados o libres con alguna ascencion cercana a uno de ellos, siempre llevando comida, saco de dormir, hornillo, crampones y lo que se necesite para ser auntonomos.
puedes enviarme sms al 651436148 y me cuentas
Saludos
Facundo
Perdon... que soy nuevo en esto de los foros... No he dejado mi mail es facundofenocchetti@hotmail.com
Acabo de leer que Carles esta liado hasta Enero... asi que dejo mi propuesta para quien desee compartir salidas de este tipo desde Barcelona o estaciones de tren cercanas al Pirineo.
Fins Ara!
Facu
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui