La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Montmalús? (dissabte)

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 9 december 2011 - 19:24:26

Montmalús? (dissabte)

Hola!

Tinc pensat de fer demà el Montmalús, o quelcom de sencillet. També m´han parlat del Bony d´en Valira, però potser encara em fa respecte...

Serà la segona vegada que em planto els grampons. Només he fet un intent al Comapedrosa, i em vaig quedar a la cresta per un ensurt. Ja m´ho deien que a la muntanya no s´hi pot anar sol... jejeje.

Apa, salut!

(Post Editado: 9-12-11 19:25:08)

(Post Editado: 9-12-11 19:25:40)

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 12 december 2011 - 23:51

Saturday 10 december 2011 - 16:06
Hola Binario, Arribo tard a la teva proposta. Has pujat avui finalment al Montmalús? Si es així com està la neu per allà. Bueno comentar-te que m´apunto a fer algun pic sencillet qualsevol cap de setmana que es tingui temps, si finalmet no has pujat avui ya hem diràs,  Yo no he fet gaires ascencions, gallina pelada,  pedraforca,  canigó, perafita y cap d´ells a sigut amb neu peró es podria provar.
Salut

Ocultar todas las respuestas      
Monday 12 december 2011 - 23:51

Hola Kailas.

Doncs no, al final em vaig acostar  pel matí però despuntaba un cel força negre, i no em vaig atrevir d´anar tot sol. Pel tema de la neu, dos dies abans vaig estar al Compedrosa i n´hi havía neu contínua des-de´l refugi, a 2200m. En el tema d´ascensions, estem per un igual, n´he fet a l´estiu, però la del Comapedrosa era la meva primera hivernal, o sigui que ja veus...

Quan volguis hi anem al Montmalús, jo tinc dos caps de setmana al mes, així doncs aquest que ve estic fotut! jejeje... El 24 va bé o tens plans?... jajaja....

Apa, salut!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies