La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent a Lleida

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Wednesday 28 december 2011 - 18:10:30

Gent a Lleida

Hola,

He vingut a viure a Lleida ciutat i no conec a gaire gent aquí,
així que m´agradaria trobar colla per anar a trepar els findes...
o alguna altra activitat...

jordi7373@yahoo.es

Vinga, animeu-vos...

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 1 february 2012 - 11:47

Wednesday 28 december 2011 - 18:24
Jo sóc de Lleida, però visc a Sant Llorenç de Montgai. Si vols que t´afegeixi a la meua llista, cap problema. Salut

Ocultar todas las respuestas      
Friday 30 december 2011 - 12:02
Hola itus,

Guai, merçi,
tinc cotxe i tota la pesca... o sigui que no hi ha problem amb el desplaçament...
aviam quan coincidim per passar un bon dia

Friday 30 december 2011 - 19:36
Hola;

Jo soc de Ponts i també busco gent per trepar, aquest mes de Gener tindre moltisims dies lliures i magradaria dedicarlos a estar enganxat a la paret :) aixi que jo mapunto a una pedregada.
Tinc furgo, material d´escalada, molts dies llires i lo mes important, moltes ganes jejeje.
Lo meu telefon es el 644371876 i el meu correu suk4.07@gmail.com
Un saludet

Wednesday 1 february 2012 - 11:47
hola yo tambe soc de lleida capital y surto molts findes a trepa, y tambe tinc ganes de provar algo de muntanya et deixo el correu 
evadillo_8@hotmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies