La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per alpinisme PD/AD, esquí de montanya, ferra...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 2 february 2012 - 23:12:03

Gent per alpinisme PD/AD, esquí de montanya, ferrates, travesies...

Hola, soc xavi i tinc 22 anys, soc de Castelló,  desde els 18 porte en açò de la montanya i faig una mica de tot, quan estic per "casa" faig bici de montanya i senderisme, ara vuic començar a fer escalada, i un parell de voltes al mes vaig als Pirineus, depenent de l´época faig una serie de activitats, entre elles alpinisme clàssic ( Aneto per l´Estasen, Mte. Perdido( tinc pendent la cara nort), Petit Vignemale per via dels seracs), i un llarg etc, el que ve sent PD o AD, també faig esqui de montanya. En estiu seguisc pujant per a fer ascensions i travesies, voldría fer alguna cresta, i m´encanten les ferrates. 
Tinc cotxe propi, m´agradaria trobar a gent que es dedicara a fer el mateix que jo per els Pirineus i a veure si podem formar un grupet amb bon rotllo y moltes ganes!!
Dins de un temps( esperem que a curt termini) tinc pensat fer alguna escapaeta als Alps per a intentar el Mont Blanc per la ruta dels 4000s, pero açò ja vindrà. 

El meu e-mail és: xavi_alke11@hotmail.com

Hola, soy Xavi y tengo 22 años, soy de Castellón, desde los 18 estoy en esto de la montaña y hago un poco de todo, cuando estoy por "casa" practico bici de montaña y senderismo, quiero empezar a hacer escalda. Un par de veces al mes voy a los Pirineos, depende de la época hago una serie de actividades, entre ellas alpinismo clásico (Aneto por el estasen, Mte Perdido por escaleras( tengo pendiente la norte), Petit Vignemale por la via de los Seracs), y un largo etc, lo que viene siendo PD o AD, también hago esqui de travesia. En verano sigo subiendo a los Pirineos  para hacer ascensiones y travesias, me gustaría hacer crestas y me encantan las ferratas. Tengo coche propio, me gustaría encontrar a gente que se dedicara a los mismo que yo por los pirineos y a ver si podemos formar un grupito con muy buen rollo y muchas ganas!! Dentro de un tiempo tengo previsto viajar a los Alpes para subir al Mont Blanc por la ruta de los 4000s, pero esto ya llegará.

Mi e-mail es: xavi_alke11@hotmail.com

(Post Editado: 2-2-12 23:20:01)

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 7 february 2012 - 14:41

Friday 3 february 2012 - 11:47
Hola xavi

Respecte al que comentes al teu mail:

-Al madteam te una secció d´esqui de muntanya, i tots els mesos es fa una sortida de cap de setmana. Podria ser una bona forma de trobar a gent, ja que els esquiadors de la secció, sovint fan alpinisme. La proxima sortida es el 18-19 de febrer en el madstage.
Bloc: http://sem.madteam.net/
Calendari: http://sem.madteam.net/posts/2011-11/calendari-sortides-desqu-de-muntanya-201112/

- També, aquest mes de febrer organitzem el Madstage hivernal, que ve a ser una trobada que es fa dos cops a l´any. Alli també pots coneixer a gent amb les teues inquietuts, ja que solem juntar-se molts muntanyencs que fan motes activitats.

BLoc: http://www.madstage.net/madstage/019/

- Tambe hi ha secció d´escalada!!

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 february 2012 - 16:10
Gracies Rapaz per la invitació, ja l´havia mirat lo del madstage pero tinc ocupats eixos dies, i respecte a lo de les sortides del sem, la veritat que si que me interesa, però primer he de dependre un poc, per a l´any que ve segur que vaig a totes ;D
Tuesday 7 february 2012 - 14:41

ola xavi yo soy montañista i elguna vez e exo snow ami me gustaria acer un grupo tambien dime tus ideas para este año i buscamos fechas gracias

att. antonio 22 años

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies