La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco gent per fer muntanya i escalada

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 27 february 2012 - 01:12:35

Busco gent per fer muntanya i escalada

Hola sóc una noia de 27 anys que viu al Baix Llobregat. Busco gent per fer sortides tant entre setmana com caps de setmana (mentre no trobi feina) d´alpinisme, alta muntanya, esqui de muntanya, escalada... el meu nivell d escalada no pasa del sisé, i justillo, tot i que fa temps k escalo. Tinc experiencia en muntanya pero per temes de curro fa temps k no en fai i ara estic fluixeta, aixi k busco gent k més o menys estiguem al mateix nivell, k disfruti de la natura sense competitividad i sanament, amb intenció de fer cordades chules.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 22 april 2012 - 18:44

Monday 27 february 2012 - 10:54
Hola Sonia,
et deixo el meu mail i parlem,

tnyh666@gmail.com

Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 february 2012 - 15:31
hola! tinc temps i ganes de sortir a la muntanya, jo faig escalada classica, alta muntanya i coses faciletes amb neu
siscu@madteam.cat

Monday 27 february 2012 - 21:23

Hola, sóc un noi de 32 anys. Si tens algún dia entre setmana m´apuntaria  a fer alguna cosa, muntanya, escalada, alpinisme ,...
Gràcies. Ens veiem.

feneruvi@gmail.com

Wednesday 29 february 2012 - 12:14
Hola!
Veig que més o menys fas el mateix que jo. Et deixo el meu correu carlescouso@yahoo.es i parlem
carles

Thursday 1 march 2012 - 16:12
Hola! Jo soc de sabadell, faig escalada, alpinisme, alta muntanya...  Vui trobar gent q faci tot plegat... Vaig amb gent q nomes escala i amb aproximacions q no siguin massa llargues i altres q caminan molta muntanya xo no escalan jeje 
Va a veure si ens posem d´acord! Jlazoh@gmail.com

Monday 12 march 2012 - 18:57
Hola Sonia, soc un noi de 34 anys, de Tarragona. He començat a fer algo d´alta muntanya i alpinisme aquest hivern. També estic a l´atur així que tinc disponibilitat de temps entre setmana i caps de setmana. Et deixo el meu mail, 

robertgim@gmail.com

Roberto.

Wednesday 14 march 2012 - 22:55
Hola Sonia! A mi també m´interessa conèixer gent, sobretot per fer sortides d´alta muntanya, que és amb el que costa més posar-se d´acord. Escalo des de joveneta i últimament hi dedico força temps, però sinó em mantinc al dia també em costa passar del 6a. Recentment he fet un trekkin pels Annapurnes (a més de 5.000m) i m´ha tornat a despertar l´interès per l´alta muntanya. Et sembla si ens posem en contacte?
Estel

Wednesday 14 march 2012 - 22:58
llibertatestel@gmail.com
Fins aviat!

Wednesday 21 march 2012 - 20:16

Hola Sonia, jo sóc l´Edgar del Vendrell i tinc 32 anys.També em costa trobar gent per fer escapadetes sobretot per fer escalada en glaç, corredors i vies clàssiques. El meu nivell a la roca no passa de `5+... Així que si algun cap de setmana vols quedar ja saps. Una abraçada!

Monday 26 march 2012 - 21:21

Hola Sonia, me llamo Alex y tambien busco grupo para salidas de montaña, la alta montaña nunca e tenido la oportunidad de probar, salgo mucho a correr por montaña y me e iniciado en la escalada deportiva, me encantaria poder conectar con un grupo que le encante la naturaleza y el deporte, te dejo mi dirección y ya me diras, gracias. alexpalacinbernal@gmail.com.

Friday 30 march 2012 - 21:50

Hola Sonia i Alex,

jo tampoc he fet massa alta muntanya, però lo poc que he fet ho he disfrutat a tope. D´escalada també n´estic aprenent... com a molt V+

També faig BTT i m´apunto a qualsevol activitat que feu a la muntanya.

Us deixo el meu mail: xocolitana@gmail.com

Verònica

Sunday 22 april 2012 - 18:44
hola Estel!! perdona k respongui tan  i tan tard. encara estás interesada?? escriu-me a chiquitita.sonia@gmail.com.
fins aviat!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies