Hola sóc una noia de 27 anys que viu al Baix Llobregat. Busco gent per fer sortides tant entre setmana com caps de setmana (mentre no trobi feina) d´alpinisme, alta muntanya, esqui de muntanya, escalada... el meu nivell d escalada no pasa del sisé, i justillo, tot i que fa temps k escalo. Tinc experiencia en muntanya pero per temes de curro fa temps k no en fai i ara estic fluixeta, aixi k busco gent k més o menys estiguem al mateix nivell, k disfruti de la natura sense competitividad i sanament, amb intenció de fer cordades chules.
Hola Sonia, me llamo Alex y tambien busco grupo para salidas de montaña, la alta montaña nunca e tenido la oportunidad de probar, salgo mucho a correr por montaña y me e iniciado en la escalada deportiva, me encantaria poder conectar con un grupo que le encante la naturaleza y el deporte, te dejo mi dirección y ya me diras, gracias. alexpalacinbernal@gmail.com.
Hola Sonia i Alex,
jo tampoc he fet massa alta muntanya, però lo poc que he fet ho he disfrutat a tope. D´escalada també n´estic aprenent... com a molt V+
També faig BTT i m´apunto a qualsevol activitat que feu a la muntanya.
Us deixo el meu mail: xocolitana@gmail.com
Verònica
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui