La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busquem companys de cordada per alpinisme hivernal...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 6 march 2012 - 16:31:45

Busquem companys de cordada per alpinisme hivernal.

Som un parell de nois de Barcelona de 19 i 20 anys. Els dos tenim experiència en alta muntanya i escalada al igual que corredors i canals. Disposem de material personal bàsic i una mica ferralla (cintes, tascons, algun friend, etc..) Em estat als grups d´iniciació de la UEC i ara ens agradaría poder començar a fer sortides més tècniques per aixó busquem a gent que vulgui acompanyar-nos. 

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Wednesday 2 may 2012 - 21:10

Tuesday 6 march 2012 - 18:40
bones, jo sóc de Barcelona, tinc un grup de compis que sortim habitualment a fer muntanya (corredors, crestes...) si voleu podem contactar i xerrar del tema.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 6 march 2012 - 22:45
Ei buenas companys!!
Jo tinc 31 anys i soc del nord de la provincia de Castelló, i també estic buscan companys per fer alpinisme i cosetes mes técniques. Tinc experiència en alta muntanya, sobre tot a l´estiu, en hivernals encara soc novatillo.
Aquest hivern he fet un curs d´iniciació a l´Alpinisme i alguna sortideta més i ara voldria trobar companys per continuar practicant i anar fen corredors fácils i Pics per Pirineus. Tambe disposo de material propi.
Si vos interessa el meu correu es sergiobellesss@hotmail.com
Salutacions!!

Tuesday 6 march 2012 - 23:24
Iep!! jo estic sense companys de cordada i soc de barcelona, faig corredors, crestes i escalada, a veure si fem una sortideta.

erifermar@hotmail.com

Wednesday 14 march 2012 - 17:36

Hola em dic Maria i soc una noia de 33 anys, visc a Igualada

i també busco companys per fer canals, escalada...

Tinc experiència però poc material, si voleu podem quedar per fer alguna canal o per anar a escalar (via llarga o esportiva)aquest dissabte,

el meu e-mail : vitalagaya@yahoo.es

Friday 13 april 2012 - 11:15
Soy un chico de bilbao  de 20 años que tiene experiencia y hechos los cursos de iniciacion y perfeccionamiento, escribeme y  estamos en contacto patatoskialonso@hotmail.com
Sunday 22 april 2012 - 18:39
Hola! soc una noia de 28 anys, visc pel baix llobregat. tinc experiencia en hivernals, també he fet algún corredors i cresta, i escalo encara k el meu nivell es baix. també estic buscant companys de cordada pq els k tenia han marxat fora. si quedeu per fer alguna cosa espero k compteu amb mí!  de moment estic al paro aixi k tinc total disponibilitat... fins aviat!!

Wednesday 2 may 2012 - 21:10
Bones!

Jo soc de Barcelona i tinc 20 anys, el meu company de cordada ha patit una lesió en l´última sortida de manera que m´he quedat sol per un temps. Sería genial si es pogués organitzar alguna quedada per fer algo interesant ;)

M´apunto tant a ascensions clàssiques com a corredors i gel.

mail: gerardlopez49@gmail.com

Salutacions!

Gerard.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies