La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >FERRATA JOC DE L´OCA MONTSERRAT

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 12 june 2012 - 22:22:57

FERRATA JOC DE L´OCA MONTSERRAT

M´agradaria fer aquest dissabte o diumenge la ferrata joc de l´oca de montserrat. és una canal equipada de nivell 5/5 en la que s´ha de tirar una mica i es entretinguda amb alguns rapels. Si algú l´ha fet i s´anima perfecte i per aquelles persones que no l´hagin fet però estan interesades en probar, ja sabeu!!  volia comentar que no disposo de cotxe, punt important..file://localhost/Users/lauracorominasparente/Desktop/Unknown-1.jpeg

afegir que seria per aquest cap de setmana 16-o 17-

(Post Editado: 12-6-12 22:23:58)

expandir todo contraer todo 21 Respuestas Última respuesta Friday 15 june 2012 - 21:14

Wednesday 13 june 2012 - 18:50

Bones,

a mi també m´agradaria fer-la de fa temps, jo surto de Manresa.

Lo ideal es pujar per les Dames m´han dit i baixar pel joc de l´oca.

Estaré atent.Salut i muntanya

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 13 june 2012 - 18:59
Osti... si pujes per les Dames el joc de l´oca et qeda miaaaaaaaaaj lluny.... si pujes per les Dames lo normal es baixar per l´Artiga Alta

I ojo.... el Joc de l´oca NO es una ferrada... de pujada es molt dur i un dels llocs de Montserrat amb més accidents... no e sper acollonir... jejeje... es per a que aneu amb compte i porteu el material adecuat per si no el podeu acabar poder rapelar cap a baix ;)

Wednesday 13 june 2012 - 21:07
solsament tinc lliure el disabte ,la canal la baig fer fa ja un munt de anys , com deia el company les dames queda bastan lluny ,aijo si si mal no recordo emb sembla que o baig combinar amb la canal dels micos de un nivell semblan i ademes fas cim, pero tot es parlar-ne jo sortiria de Cervera, un bon punt de trobada seria algun bar de el poble del bruc, la majoria de gent montanyera queden al bar Anna ,alli tambe arriba tranport Alsina Graells per si teniu problemas transport ok, el meu hotmail  albinixramon@hotmail.com
Wednesday 13 june 2012 - 21:08
si ja m´han comentat que és barranc, perquè no vens madveras! jo material però no l´he fet mai i potser és molt exigent, la setmana passada vaig anar a fer centelles i vaig pujar sense dificultat. així que jo em veig amb forces de pujar.ho com ho veus tu també picartes! 
Wednesday 13 june 2012 - 21:16
pel material cap problema sempre en porto de sobres , si algu li falta rapelador o talabart m´ho digui que tambe li portaria

Wednesday 13 june 2012 - 21:18
d´acord doncs jo si ningú va cap allá ja m´espabilaria per anar cap el bruc. si sé on és el bar anna. doncs si vens albinix seria genial perquè ja coneixes la zona! dissabte a mi em va perfecte!
Wednesday 13 june 2012 - 21:22

per exigent la veritat es que no  o es , de totes maneres com diu Madveras per precaucio la corda que no falti je je

Wednesday 13 june 2012 - 21:42

acabo de recordar que tambe ba molt be portar uns guans per pujar pues el equipament que hi ha son cadenes i sirgues i al final si no es porten gunas les mans acaben fent mal ,tambe es tendria de quedar a una hora al bar per mi la hora que volgueo ,ja direu ok

Wednesday 13 june 2012 - 21:56
ok a veure si s´anima algú més.. x dissabte. tema guants estic d´acord!
Wednesday 13 june 2012 - 23:27
weno.. j osoc un del sque va tindr eun accidentillu en el Joc de l´Oca... pero ja deu fer mes de 15 anys jejeje ....

Pel que recordo de les vegadesque l´he fet, es mes dur que centelles... Lo seu es portar material per rapelar per si en algun punt te fallen les forces dels braços, i podser sortir. Normalment jo petava ja de braços quan em faltaven dos trams encara.

Ara ja deu fer uns 5 o sis anys qu eno hi vaig

Thursday 14 june 2012 - 09:51
Al loro això fa dos setmanes mentre feiem la sol solet

Thursday 14 june 2012 - 14:25
Ok mai s´ha de baijar la guardia , sempre es te que tindre present que es tracta de esport de risc , Via Sol Solet bona via encara que personalment la via de la dreta (Scapullini Scabroni) li dona mil voltes principalment el seu magnific ultim llarg.

Thursday 14 june 2012 - 16:48

Un gran alpinista una vegada va dir ( Un Alpinista es quien conduce su cuerpo alla donde un dia sus ojos lo soñaron ) amic" Bestiola " que les pors no frenin els teus somnis

Thursday 14 june 2012 - 20:19

Jo tinc tot el material pero em falta corda.

Llibertat, la idea es ferla pujant o baixant?de pujada es masssa heavy per mi...

Thursday 14 june 2012 - 21:33

Picartes jo ja portaria la corda i tranquil per la pujada tot es fa molt be tret de un ultim resal que esta amb cadena , que es alla hon hi ha la majoria de retiradas ,pero tranquil pues amb la corda hens podrem asegurar sense perill de caiguda ,a una sortida que varem fer el meu centre excursionista en varem portar 11 del cuals mes de la meitad no habien fet res de semblan i amb la corda cap problema

Thursday 14 june 2012 - 22:46
eii, doncs avui he estat parlant amb uns amics que l´han fer i em comenten que es pot fer perfectament de pujada i si després ens quedem amb ganes de més tenim al costat la ferrada de les dames. jo també portaré corda. A quina hora voleu quedar al bar anna (bruc) cap a les 11? o comento perquè jo hauré de pujar amb bus i entre que arribo i tot.. com ho veieu..

Thursday 14 june 2012 - 23:37
bueno demà concretem que demà és divendres!
Thursday 14 june 2012 - 23:44
ok per mi perfecte a les 11 bar Anna , al meu primer escrit baig deijar el meu hotmail per que en privat poder pasar dades per reconeijens en un bar ple de gent  si m´escriviu os paso dades i movil ok , acabem concretar

Friday 15 june 2012 - 09:37
al costa al costa.. va a ser que no... jajaj.... el joc de l´oca esta a Can Jorba, les Dames esta bastant pasada la Vinya Nova

Friday 15 june 2012 - 16:24

Bueno, jo m´he estat mirant videos per youtube i informació i ja que el meu estat fisic no esta com abans em retiro d ela proposta.De baixado oks, he fet varis ràpels i barrancs en sec, pero d pujada no estic en condicions.

Madveras, ara ho he vist, volia dir el 3 en ralla.. em vaig confondre.

Salut i sort

Friday 15 june 2012 - 21:14
ok doncs per si algú s´anima finalment em quedat al bruc a les 11 h al bar anna. després del joc de l´oca no sé si farem un altre, esta per veure..vinga animeu-vos!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies