La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Companys per montanya!

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 8 july 2012 - 22:09:38

Companys per montanya!

Hola!

Sóc nova per aquí i no sé massa com funciona, però...

Estic buscant gent que per fer sortides de muntanya. Tant poden ser rutes de senderisme com cims.... Si hi ha algún grup que faci sortides o alguna cosa i algú em pot informar li estaré molt agraïda.

Jo tinc 26 anys i visc a la Catalunya Central. Si hi ha algú per aquí de la zona Berguedà, Cerdanya, Osona, Bages, Solsones... que tingui ganes de fer sortides i compartir l´afició per la muntanya jo hi estaré encantada. Es tracta de passar-ho bé i disfrutar de la natura i d´aquests racons tant màgics que tenim per les nostres contrades.
Els meus amics no tenen massa afició a la muntanya i m´agradaria poder trobar gent relativament jove (tot i que no tinc problemes amb l´edat) que tingui les mateixes inquietuts i que li agradi la muntanya. No tinc cap problema en caminar en desnivells elevats i durant hores, això sí, sempre a poc a poc i disfrutant de la ruta.

Ja que hi som, si algú s´ofereix també, m´agradaria iniciar-me en alguna via ferrada i escalada, però això si que no ho he fet mai. Si algú té paciència i ganes d´acompanyar-m´hi benvingut serà!

Ara mateix puc fer sortides tant el cap de setmana com entre setmana.

Moltes gràcies a l´avançada!

Salut i muntanya!

Txell

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 20 july 2012 - 00:41

Sunday 8 july 2012 - 23:43
Bones Txell, jo tinc 21 anys i soc de Barcelona.

Em paso el dia buscant gent per fer sordides ja que el company amb que solia anar està lesionat. Serà bo tenir el teu contacte. Tinc disponibilitat tant els caps de setmana com entre setmana mirant-ho amb temps i faig de tot, desde esportiva fins a alta montanya técnica. Tinc material i cotxe.

Et deixo em meu mail: gerardlopez49@gmail.com

Anem parlant.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 9 july 2012 - 14:27
Bones txell!!

t´escric ràpid qe haig d´anar a treballar!! escriu-me un correu a electroma_25@hotmail.com
Son un noi de 21 anys de la provincia de girona amb algo d´experiencia a muntanya, incloent escalada i vies ferrades!!

Salut!

Monday 9 july 2012 - 20:23

Bones Txell,jo soc de Santpedor i faig sortides sovint,aquest dissabte anem per andorra.

el meu email es sercanci@gmail.com

Saluts des del pla de Bages

Tuesday 17 july 2012 - 21:51
Holaaa!

Que tal Txell?

Estic en la mateixa situació que tu, els meus amics son mes de ciutat i platja... Fa poc em vaig registrar i vaig conèixer un grup de gent amb qui ja he sortit una vegada i aquest cap de setmana tornaré a anar amb ells, farem dos pics; Monturull i Perafita. Imagino que es molt aviat, però si vols et passo mes informació. 

Igualment et deixo el meu e-mail: zardoz151@hotmail.com, per si vols contactar amb mi per fer senderisme o alguna ferrata si vols provar, tinc 28 anys i soc de Barcelona.

Salutacions i que vagi molt be!!

Friday 20 july 2012 - 00:41

Que tal,

Estoy montando un grupo para hacer travesias por Pirineos.
Con la idea de rutas a mochila e ir explorando zonas.
Etapas del HRP o GR10.
Si te va bien contactamos por FACEBOOK.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies