Txell86Sunday 8 july 2012 - 22:09:38
Hola!
Sóc nova per aquí i no sé massa com funciona, però...
Estic buscant gent que per fer sortides de muntanya. Tant poden ser rutes de senderisme com cims.... Si hi ha algún grup que faci sortides o alguna cosa i algú em pot informar li estaré molt agraïda.
Jo tinc 26 anys i visc a la Catalunya Central. Si hi ha algú per aquí de la zona Berguedà, Cerdanya, Osona, Bages, Solsones... que tingui ganes de fer sortides i compartir l´afició per la muntanya jo hi estaré encantada. Es tracta de passar-ho bé i disfrutar de la natura i d´aquests racons tant màgics que tenim per les nostres contrades.
Els meus amics no tenen massa afició a la muntanya i m´agradaria poder trobar gent relativament jove (tot i que no tinc problemes amb l´edat) que tingui les mateixes inquietuts i que li agradi la muntanya. No tinc cap problema en caminar en desnivells elevats i durant hores, això sí, sempre a poc a poc i disfrutant de la ruta.
Ja que hi som, si algú s´ofereix també, m´agradaria iniciar-me en alguna via ferrada i escalada, però això si que no ho he fet mai. Si algú té paciència i ganes d´acompanyar-m´hi benvingut serà!
Ara mateix puc fer sortides tant el cap de setmana com entre setmana.
Moltes gràcies a l´avançada!
Salut i muntanya!
Txell
5 Respuestas
Última respuesta Friday 20 july 2012 - 00:41