Sóc novata i per començar voldria fer aquest pic el 15 d´agost. Algú s´anima?
(Post Editado: 18-7-12 13:51:26)
Hola.
Jo, si us semblés bé, us hi podria acompanyar tan sigui el 13 com el 15.
Per on hi voldrieu pujar?. Vallter-Refugi d´Ull de Ter-Coll de la Marrana-Bastiments o Vallter-Portella de Mantet-Pic de la Dona-Bastiments?. El segon permet millors vistes que el primer però és una mica més llarg (tampoc massa més!!!).
Si voleu que en parlem el meu contacte és barrufet@madteam.cat
Apa, bona nit.
Que tal,
Tenia pensat pujar per Vallter-Refugi d´Ullde Ter-Coll de la Marrana-Bastiments, es la ruta que m´he mirat. Si voleu la fem el 13, tot i que tot just acabaré de venir del Camí de Sant Jaume (el 12 d´agost) després de 14 dies caminant, no sé com estaré. Però en principi em va bé el 13. Abans de marxar us deixaré el meu telèfon pel que pugui passar.
Balbina, quedem llavors el 13 d´agost, suposo que ho has llegit, vindrà també en Barrufet¡ Jo tot just acabaré de venir de fer 14 dies el camí de Sant Jaume, espero i desitjo que tot vagi bé, de totes maneres us deixo més endavant en el temps el meu telèfon, per qualsevol cosa.
Balbina jo sóc de Cerdanyola, si vols em passes a buscar per la Renfe de Cerdanyola Universitat, que et va de pas, i compartim despeses de cotxe. Aviam d´on es en Barrufet i potser podem pujar tots en 1 cotxe, i si s´apunta algú més¡
Que et sembla?
ok, perfecte...estaré pendent, sino aqui tens el meu mail:
segurament vindra una persona més amb nosaltres. Si vingues en barrufet ja seriem 4.
Molta força per el cami de sant Jaume.
Balbina
Hola,
Soc de Barcelona on hi visc.
Quant a la ruta per la meva part cap problema en pujar per la ruta que proposes. A més a més, si es vol, es poden fer les dues, és a dir, pujar al Bastiments pel Coll de la Marrana i tornar pel Pic de la Dona, qüestió de valorar la forma física un cop dalt del cim.
Imagino no tindràs problema per pujar al Bastiments després de caminar tants dies, no és una pujada ni massa llarga ni excesivament forta, excepció feta de l´estat en que tornin els teus peus, els grans castigats fent el Camí de Sant Jaume.
Bé, he vist els vostres correus així que ja anirem parlant, encara falten molts dies.
Salutacions.
Per mi cap problema, podria anar de Barcelona a Cerdanyola-Universitat en tren. Ara bé, el primer surt de Sants a les 7:49 i arriba a Cerdanyola a les 8:22 amb la qual cosa podríem començar a pujar cap a les 8:30 i això potser us pugui semblar tard, tot i que aniríem bé de temps perquè entre arribar al pàrquing prop del refugi d´Ull de Ter, posar-nos botes i arribar al cim, tot i fent alguna paradeta, et diria que sobre la una del migdia ja hi seríem, és una pujada curta.
Si us semblés tard, una altra opció es que jo vagi directe en cotxe fins al pàrquing del refugi i ens trobem allà. Ja em direu com ho veieu. Val?.
Fins aviat i bon Camí de Sant Jaume!!!!!
(Post Editado: 22-7-12 09:52:19)
ok, podriem quedar a les 8,15 i esperem en barrufet.
Us fa res que porti el meu gos???
El meu tel 639323746
He verificat els horaris de tren i, efectivament, des de Sant Andreu Arenal surten més trens cap a Cerdanyola-Universitat que no pas des de Barcelona-Sants. Podria arribar a les 6:42, 7:13, 7:41 o 8:13, qualsevol m´aniria bé i seria més aviat.
Em dieu quina hora seria la que us aniria millor i m´hi adaptaré, d´acord?.
Gràcies.
(Post Editado: 22-7-12 16:35:42)
(Post Editado: 22-7-12 16:37:28)
Hola.
Pel que fa al tema horari trobaràs un post de resposta a la susanna68. Quant al gos pel que a mi respecta, cap problema. Potser ho haurà de comfirmar qui posa el cotxe, no?.
En relació al contacte, us enviaré el meu telèfon via mail, no m´agrada fer sortir el número del mòbil a cap espai públic, potser és perquè tinc massa relació amb el món d´internet.
Apa, a passar-ho bé.
Us acabo d´enviar un correu amb el meu telèfon i una consulta sobre l´hora d´arribada a Cerdanyola-UNIVERSITAT.
Ja em direu alguna cosa.
Bona nit.
Susanna, espero que no sigui res i que finalment poguem fer.ho.
eeeeiiii!!!!! Molt bé!!!
Doncs aquesta setmana haurem de concretar. Que us semblaria anar a dormir a ulldeter??
Hola,
Us acabo d´enviar un correu sobre la proposta de fer nit al refugi. Ja em direu alguna cosa. Val?..
Hola q tal!!!!!!!!!!!! No hi ha cap problema, estem pensant en pujar a ulldeter a dormir, t´hi apuntes??Hem de dir-ho ja sino no trobarem lloc.
El meu mail es balbina_gar@hotmail.com
Hola que tal?? No hi ha problema , i tant que pots venir peró estem plantejant d´anar a dormir a ulldeter.
Hauriem de saber-ho ja per que sino ens quedarem sense lloc.
Balbina
Com ja t´han contestat abans, si vols venir seràs benvingut. El meu correu és barrufet@madteam.cat.
Salutacions.
Bon dia !!!
Ja he trucat al refugi, serem 3 persones de moment que anem a dormir, hi ha algú més que s´apunti???
Tambien te comento que estamos montando un grupo aficionados para hacer travesias por Pirineos.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui