La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Pic de Bastiments

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Wednesday 18 july 2012 - 13:50:27

Pic de Bastiments

Sóc novata i per començar voldria fer aquest pic el 15 d´agost. Algú s´anima?

susannaapfo@yahoo.es

(Post Editado: 18-7-12 13:51:26)

(Post Editado: 18-7-12 13:52:06)

expandir todo contraer todo 42 Respuestas Última respuesta Monday 27 august 2012 - 10:31

Wednesday 18 july 2012 - 23:18

Susanna, si vols els 13 t´acompanyo.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 19 july 2012 - 11:19
Torno de vacances el 12, m´ho penso. D´on ets?

Thursday 19 july 2012 - 16:40
de Corbera de Llobregat

Thursday 19 july 2012 - 22:55

Hola.

Jo, si us semblés bé, us hi podria acompanyar tan sigui el 13 com el 15.

Per on hi voldrieu pujar?. Vallter-Refugi d´Ull de Ter-Coll de la Marrana-Bastiments o Vallter-Portella de Mantet-Pic de la Dona-Bastiments?. El segon permet millors vistes que el primer però és una mica més llarg (tampoc massa més!!!).

Si voleu que en parlem el meu contacte és barrufet@madteam.cat

Apa, bona nit.

Friday 20 july 2012 - 00:42

Que tal,

Estoy montando un grupo para hacer travesias por Pirineos.
Con la idea de rutas a mochila e ir explorando zonas.
Etapas del HRP o GR10.
Si te va bien contactamos por FACEBOOK.

Friday 20 july 2012 - 11:58

Tenia pensat pujar per Vallter-Refugi d´Ullde Ter-Coll de la Marrana-Bastiments, es la ruta que m´he mirat. Si voleu la fem el 13, tot i que tot just acabaré de venir del Camí de Sant Jaume (el 12 d´agost) després de 14 dies caminant, no sé com estaré. Però en principi em va bé el 13. Abans de marxar us deixaré el meu telèfon pel que pugui passar.

Friday 20 july 2012 - 12:02

Balbina, quedem llavors el 13 d´agost, suposo que ho has llegit, vindrà també en Barrufet¡ Jo tot just acabaré de venir de fer 14 dies el camí de Sant Jaume, espero i desitjo que tot vagi bé, de totes maneres us deixo més endavant en el temps el meu telèfon, per qualsevol cosa.

Balbina jo sóc de Cerdanyola, si vols em passes a buscar per la Renfe de Cerdanyola Universitat, que et va de pas, i compartim despeses de cotxe. Aviam d´on es en Barrufet i potser podem pujar tots en 1 cotxe, i si s´apunta algú més¡

Que et sembla?

Friday 20 july 2012 - 12:03

D´on ets BArrufet?

Friday 20 july 2012 - 14:48

ok, perfecte...estaré pendent, sino aqui tens el meu mail:

balbina_gar@hotmail.com

segurament vindra una persona més amb nosaltres. Si vingues en barrufet ja seriem 4.

Molta força per el cami de sant Jaume.

Balbina

Friday 20 july 2012 - 18:08

Hola,

Soc de Barcelona on hi visc.

Quant a la ruta per la meva part cap problema en pujar per la ruta que proposes. A més a més, si es vol, es poden fer les dues, és a dir, pujar al Bastiments pel Coll de la Marrana i tornar pel Pic de la Dona, qüestió de valorar la forma física un cop dalt del cim.

Imagino no tindràs problema per pujar al Bastiments després de caminar tants dies, no és una pujada ni massa llarga ni excesivament forta, excepció feta de l´estat en que tornin els teus peus, els grans castigats fent el Camí de Sant Jaume. 

Bé, he vist els vostres correus així que ja anirem parlant, encara falten molts dies.

Salutacions.

Saturday 21 july 2012 - 12:18
TAmbé vindrà una altra persona més amb mi, es a dir, ja som 5. Podem anar amb 1 cotxe i compartir despeses. Que et sembla quedem el dilluns dia 13 d´agost a la RENFE de Cerdanyola UNIVERSITAT? Digues tu o en Barrufet l´hora?
El meu telèfon 629 786 921

Saturday 21 july 2012 - 12:20
Que et sembla, ja som 5 personas, anem en 1 cotxe i compartim despeses? Quedem el dia 13 d´agost a l´estació de la RENFE de Cerdanyola UNIVERSITAT, i des d´allà anem tots en 1 cotxe? Digues tu l´hora de la quedada?
El meu telèfon 629 786 921
Susana

Sunday 22 july 2012 - 09:50

Per mi cap problema, podria anar de Barcelona a Cerdanyola-Universitat en tren. Ara bé, el primer surt de Sants a les 7:49 i arriba a Cerdanyola a les 8:22 amb la qual cosa podríem començar a pujar cap a les 8:30 i això potser us pugui semblar tard, tot i que aniríem bé de temps perquè entre arribar al pàrquing prop del refugi d´Ull de Ter, posar-nos botes i arribar al cim, tot i fent alguna paradeta, et diria que sobre la una del migdia ja hi seríem, és una pujada curta.

Si us semblés tard, una altra opció es que jo vagi directe en cotxe fins al pàrquing del refugi i ens trobem allà. Ja em direu com ho veieu. Val?.

Fins aviat i bon Camí de Sant Jaume!!!!!

(Post Editado: 22-7-12 09:52:19)

(Post Editado: 22-7-12 09:52:54)

Sunday 22 july 2012 - 11:22
BArrufet,
Assegura´t que el tren de SAnts arriba a Cerdanyola Universitat, ja que hi ha dos estacions: 1 és Cerdanyola i l´altra és Cerdanyola Universitat i em sembla que la de la Uni surt de Sant Andreu Arenal. Ens ho confirmes?
Cordialment,
Susana

Sunday 22 july 2012 - 14:24

ok, podriem quedar a les 8,15 i esperem en barrufet.

Us fa res que porti el meu gos???

El meu tel 639323746

Sunday 22 july 2012 - 16:34

He verificat els horaris de tren i, efectivament, des de Sant Andreu Arenal surten més trens cap a Cerdanyola-Universitat que no pas des de Barcelona-Sants. Podria arribar a les 6:42, 7:13, 7:41 o 8:13, qualsevol  m´aniria bé i seria més aviat.

Em dieu quina hora seria la que us aniria millor i m´hi adaptaré, d´acord?.

Gràcies.

(Post Editado: 22-7-12 16:35:42)

(Post Editado: 22-7-12 16:37:28)

(Post Editado: 22-7-12 16:38:22)

Sunday 22 july 2012 - 16:51

Hola.
Pel que fa al tema horari trobaràs un post de resposta a la susanna68. Quant al gos pel que a mi respecta, cap problema. Potser ho haurà de comfirmar qui posa el cotxe, no?.
En relació al contacte, us enviaré el meu telèfon via mail, no m´agrada fer sortir el número del mòbil a cap espai públic, potser és perquè tinc massa relació amb el món d´internet.
Apa, a passar-ho bé.

(Post Editado: 22-7-12 16:59:54)

Monday 23 july 2012 - 12:42
Ostres,
Sóc alèrgica als animals, vaig tenir un gos i el vaig haver de donar per aquest motiu. Ho sento. Diga´m alguna cosa de si el portaras i vaig en un altre cotxe.
Salutacions,
Susanna

Monday 23 july 2012 - 19:08
Sussana, permétem la conya, però si ets alèrgica als animals, els humans també ho són...ves amb compte...

Tuesday 24 july 2012 - 10:25
Ja,ja,ja.  ¡¡¡¡¡Animals irracionals amb pél¡¡¡¡ El problema es el pel dels animals¡¡¡¡¡

Tuesday 24 july 2012 - 11:10
Puuuf, doncs mira que hi ha tius peluts...

Tuesday 24 july 2012 - 22:05

Us acabo d´enviar un correu amb el meu telèfon i una consulta sobre l´hora d´arribada a Cerdanyola-UNIVERSITAT.

Ja em direu alguna cosa.

Bona nit.

Wednesday 25 july 2012 - 11:46
Nois/es,
Acaba de sorgir un problema de salut a la meva família, i en principi aquest dissabte no podré marxar al camí de sant jaume, així doncs no sé si el 13 estarà solventat. Feu la vostra. De totes maneres estem en contacte¡¡¡¡. Cordialment,
 Susanna

Wednesday 25 july 2012 - 13:29

Susanna, espero que no sigui res i que finalment poguem fer.ho.

Wednesday 25 july 2012 - 16:00
Salut i familia estan per davant de cims i camins. Et desitjo es resolgui bé, sigui el que sigui, i puguis fer ambdúes coses, Camí de Sant Jaume i Bastiments. Estarem en contacte.

Thursday 26 july 2012 - 12:05
Moltes gracies pels ànims Balbina i Barrufet. EStem en contacte.
Cordialment
Susana

Sunday 29 july 2012 - 13:57

hola de on ets? si vols m´apunto! aquet no le fet...

Monday 6 august 2012 - 16:55
Hola a tots,
Finalment podré anar a fer el Bastiments el 13 d´agost. Com ho tenim? Heu concretat alguna coseta?
Espero la vostra resposta.
Susanna

Monday 6 august 2012 - 20:52
Hola...que tal??? Per nosaltres cap problema. D´on ets?

Monday 6 august 2012 - 20:56

eeeeiiii!!!!! Molt bé!!!

Doncs aquesta setmana haurem de concretar. Que us semblaria anar a dormir a ulldeter??

Wednesday 8 august 2012 - 10:34

Hola,

Us acabo d´enviar un correu sobre la proposta de fer nit al refugi. Ja em direu alguna cosa. Val?..

Wednesday 8 august 2012 - 13:39

Hola gent, si hem permetisiu acompanyarvos,  m´agradaria molt fer aquesta montanya amb vosaltres , soc de santa perpetua, i disposu de vehicle.

Wednesday 8 august 2012 - 14:09

Hola q tal!!!!!!!!!!!! No hi ha cap problema, estem pensant en pujar a ulldeter a dormir, t´hi apuntes??Hem de dir-ho ja sino no trobarem lloc.

El meu mail es balbina_gar@hotmail.com

Wednesday 8 august 2012 - 14:27

Hola que tal?? No hi ha problema , i tant que pots venir peró estem plantejant d´anar a dormir a ulldeter.

Hauriem de saber-ho ja per que sino ens quedarem sense lloc.

Balbina

Wednesday 8 august 2012 - 16:02

Sembla que això s´anima. Quants serem finalment?.

Wednesday 8 august 2012 - 16:02
Quan es pensa dormir a Ulldeter? la nit del diumenge al dilluns o del dilluns al dimarts?

Wednesday 8 august 2012 - 21:12

Com ja t´han contestat abans, si vols venir seràs benvingut. El meu correu és barrufet@madteam.cat.

Salutacions.

Thursday 9 august 2012 - 13:29

Bon dia !!!

Ja he trucat al refugi, serem 3 persones de moment que anem a dormir, hi ha algú més que s´apunti???

Thursday 9 august 2012 - 19:47

Jo tambe m apunto a fer nit al refu, si trobo lloc, pero tindria q  saber quina nit sera

Tuesday 14 august 2012 - 11:41
Jo al final i de forma inesperada vai poder anar a fer el Bastiments el Dissabte 10 (vaig haver d´anganyar els meus pares per que es quedessin amb les criatures, i a la meva dona per que m´acompanyés).

El dia va estar molt be, no va fer gens de calor (i això que teniem asobre aquella "ola de Calor").

Aixìo si, cap a llà les 14 hores, va caure una pedregada impresionant!!!!!! meny mal que ens va agafar al costat del refugi.....

A veure si em puc apuntar a la propera sortida amb vosaltres....

Tuesday 14 august 2012 - 11:42
HOla,
Moltes gracies a tothom, m´ho vaig passar genial ahir, llàstima que no ens varem trobar per fer la cerveseta/cafè final. Fins la propera. JO els dilluns no tinc festa fins cap allà el Nadal, així doncs fins més endavant¡
Susanna

Monday 27 august 2012 - 10:31
Que tal,
Bonita y exigente salida habias planteado , siento haberla visto tarde.

Tambien te comento que estamos montando un grupo aficionados para hacer travesias por Pirineos.

Con la idea de rutas a mochila e ir explorando zonas.
Etapas del HRP o GR10, GR11, travesias de varios dias.
Si te va bien contactamos por FACEBOOK.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies