La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per escalar al Maresme, Selva, Gironés, etc?

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 13 november 2012 - 18:09:25

Gent per escalar al Maresme, Selva, Gironés, etc?

Bones!

Soc del GEM (Grup Excta de Malgrat de mar) tot i que visc a Tordera i busco gent per anar a escalar per la zona del Maresme, Selva, Gironés, etc.

Me les estic veient putes per trobar gent i, amb la xicota no puc anar perquè encara no estic preparat per anar de primer...

Tinc talabard, peus de gat i casc. Corda i GriGri encara no en tinc perquè al no anar-hi sovint, no ho he vist oportú.

Doncs això, viam si algú s´anima :)

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Sunday 2 december 2012 - 16:37

Saturday 17 november 2012 - 21:51
Ei! Em dic Estel i jo també fa poc que sóc del GEM i vaig de tant en tant el bulder (ara no que estic lesionada). Visc a Sant Pol. Escalo de 1r amb comoditat en esportiva i via llarga, sempre al meu grau.... Et deixo el meu mail: llibertatestel@gmail.com.
Fins aviat!

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 18 november 2012 - 12:47
Hola,

em dic Elena i sóc de Malgrat pero no estic al GEM, també escalo desde aquest estiu passat... disposo de material d´escalada, corda, grigri i cintes exprés.  El meu mail és elenajimro@hotmail.com

Sunday 18 november 2012 - 16:04
Bones de nou!

Osti, Estel, espero que no sigui res la lesió! En tens per molt??

Si decas, deixaré el tema obert uns dies més i si no s´anima ningú més, doncs faig un correu i nem parlant per quedar aviat!

Sunday 18 november 2012 - 19:23
Doncs encara en tinc per uns dies, però faig tot el possible per recuperar-me ben aviat! A veure si hi ha més gent de la vora interessada i fem una trobada. Fins aviat!

Sunday 2 december 2012 - 16:37
Hola! jo  també busco gent per fer escalada clàssica. Fa un parell d´anys que escalo i tinc material. A veure si fem una trobada.
caleman5@xtec.cat

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies