La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Cresta del Ferran este domingo, dia 2

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 29 november 2012 - 16:41:54

Cresta del Ferran este domingo, dia 2

Hola a todos!

Alguien de Barcelona o cercanías se apuntaría este domingo a hacer la cresta del Ferran, en la Garrotxa?

http://www.madteam.net/rutas/escaladaencresta/cresta-del-ferran.mont

También accepto otras propuestas. Mi mail: begalar@hotmail.com

Un saludo,

Belén

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 12 december 2012 - 14:35

Tuesday 11 december 2012 - 21:06
Belén, cuidado que fa fred!

Fa 2 setmanes la vaig anar a fer i se´ns va fer tard molt aviat (conta que es llarga) i vem haver de fer un vivac de fortuna just a la base del rappel amb mooolt de fred i poca roba. l´únic pas difícilet es el 4rt de després del rappel. 

Disfruta!

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 12 december 2012 - 09:39
Si tenim en compte que el temps total de l´activitat son de 7 a 9 hores i hi han 9 hores de llum solar, matinant es factible. Però cal sortir a les vuit del matí cap a la cresta. Ara que amb la temperatura a primera hora del matí molt agradable no es. En certa ocasió vaig abandonar la cresta al punt on vareu fer vivac, amb un company que es va trobar indisposat. Es relativament senzill rapelar a la base, tot anant a buscar el camí de retorn, seguint sempre la pendent bosc avall. 
Wednesday 12 december 2012 - 12:00

Nosaltres la vem fer fa dues setmanes. Vem sortir del cotxe a -7. es una zona que te un microclima... brrrr 

Ens hi vam posar a les 08:00 i vem arribar al cotxe de nit. Si t´hi poses a les 08:00 tens 9 hores de llum, pero  nosaltres erem 5 i no som rapids... Tot i aixo, vem acabar la cresta amb llum, pero la baixada es llargota...  i compte, a les fosques, us podeu liar...

El mes important es que porteu aigua, alguna cosa de jalar, el frontal , i roba per posar i treure, ja que a estones estas al sol, a estones estas a l´ ombra... i la diferencia termica en aquestes dates es brutal. de dificultat, com diu el company, el començament, per continuitat, una tiradeta de III en la que mes val portar algun cacharret per si les mosques i el paset de IV  despres del rappel ( esta molt sobat, pero jo el vaig fer amb botes, si t ´ estires hi ha una bustia important per les mans)

Les escapatories son poques i feixugues ( vas a parar a un bosc molt tupit i poc agrait) aixi que el millor es anar fins al final. Feu via, sense pressa pero sense pausa, i en condicones normals, una cordada que es conegui, amb  9 hores te llum suficient per a fer-la. 

Wednesday 12 december 2012 - 12:58
Jo la vaig fer fa un mes, i jo recomanaria:
Atenció en no errar el començament, que es pot perdre molt de temps.
Cordada maxim de 3 persones. Mes persones impliquen doblar el temps.
Encordar-se solament en els tramps exposats i tecnics (les primeres tirades, la zona de l´escletxa i algun tramet mes). La resta anar fent via amb alegría i sense pausa.
Aigua, menjar i frontal

Nosaltres la vam fer en 4:40 hores mes la baixada i vam acabar reventats!

Un cop baixes del cim, es pasa per unes masies (talaixa, crec qeu es diuen), on han obert un refugi lliure que esta be, amb matalassos i estufa i aigua potable i on es pot pernoctar comodament.

Salut

Wednesday 12 december 2012 - 14:35

Hola a tots,

vaig estar el dia dos a la cresta del ferran, al baixar per la pista amb el cotxe li vaig donar una rascadeta a un cotxe de color blau, amb sembre q era un subaru, vaig deixar el numero d movil  i el meu nom al limpia, va ser poca cosa pero si vols posarte en contacte ho pots fer a traves del correo..... ho sento molt :-(

per cert penso que hiha moltes parts d la cresta on es pot anar caminan en ensamble curt, parts de pasos de II on amb bagues i catxarros pots guanyar temps.......

eriferpas@gmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies