Doncs això, hi ha algú interessat en fer alguna ruta pirinenca amb esquís, duns quants
escollint els de bon temps? Quan sigui, entre setmana o caps de setmana. Tinc idees i hi ha neu, només
em fa falta alguns companys.
De refugi en refugi, o bé camp base en un.
Home, Isard pirinenc, no t´ho prenguis malament però a part del material necessari cal saber on un es posa.
Et veig molt novell en la matèria.
Mira, el material és aquest:
Esquís de muntanya, bastons, pells de foca, ganivetes, grampons, arva, pala, sonda. Això més una vestimenta adequada a l´activitat. Anar ben equipat a l´alta muntanya és una assegurança de vida.
Si et fa gràcia l´esquí de muntanya probablement et cal fer algun curset de descens fora pista com a mínim; i després d´haver adquirit tot el material, TOT, també cal que aprenguis a fer-lo servir correctament. Ja sé que si vius en una ciutat possiblement pots llogar algun material, però el millor que pots fer és tenir-lo en propietat i conèixer-lo bé, saber ben bé com funciona i com respon. D´això en depèn la teva seguretat i la dels teus companys.
Després d´aquesta parrafada t´asseguro que si et decideixes gaudiràs dels grans espais de l´alta muntanya hivernal com mai abans has pensat.
Salut i bones excursions.
Hola,
Yo tambien ando buscando gente para ir a la montaña. Me he iniciado ahora en esto del esqui de montaña aunque tengo experiencia en montaña.
De momento habia pensado ir este fin de semana a Valter ha hacer el Pic de la Dona y Bastiments, si te animas podiamos quedar. Estoy dispuesto a cambiar de plan!!!
Ya me diras algo!!
Hola Rosercat, és un plaer saludar-te.
Doncs en principi podem parlar dels tres dies cap de setmana. Em sembla que de Carros de Foc per setmana santa si no tens els refugis reservats te´n pots oblidar.
No deixa de sorprendre´m que, amb la quantitat de gent que hi ha sense feina, sigui tant complicat trobar companyia per a fer una ruta d´uns quants dies, i la meva idea, que soc veterà i saturat de fer gairebé sempre les mateixes coses, seria: Ara hi ha neu en condicions acceptables, la previsió del temps serà bona durant uns dies, doncs anem. Quan sigui, el dia que sigui Així de simple.
I la meva preferència va cap a indrets als quals és difícil, per la llunyania, anar-hi un cap de setmana. Pels Pirineus de Navarra, Osca i francesos.
O bé la Carros de Foc, però no per a la setmana santa.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui