La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Algú s´apuntaria a fer alguna ruta pirinenca d´esq...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Wednesday 30 january 2013 - 00:52:59

Algú s´apuntaria a fer alguna ruta pirinenca d´esquí de muntanya

Doncs això, hi ha algú interessat en fer alguna ruta pirinenca amb esquís, d’uns quants
escollint els de bon temps? Quan sigui, entre setmana o caps de setmana. Tinc idees i hi ha neu, només
em fa falta alguns companys.

De refugi en refugi, o bé camp base en un.

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Sunday 17 february 2013 - 21:01

Wednesday 30 january 2013 - 18:50
SI vols pots preguntar a la Secció d´esqui de muntanya, que potser algu està interessat en la teva proposta.......

salut

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 31 january 2013 - 12:30
Hola! Quin material seria necessari, a part de la roba d´abric? No disposo de crampons ni esquís, però podria llogar-ho....

Friday 1 february 2013 - 19:51

Home, Isard pirinenc, no t´ho prenguis malament però a part del material necessari cal saber on un es posa.
Et veig molt novell en la matèria.
Mira, el material és aquest:
Esquís de muntanya, bastons, pells de foca, ganivetes, grampons, arva, pala, sonda. Això més una vestimenta adequada a l´activitat. Anar ben equipat a l´alta muntanya és una assegurança de vida.
Si et fa gràcia l´esquí de muntanya probablement et cal fer algun curset  de descens fora pista com a mínim; i després d´haver adquirit tot el material, TOT, també cal que aprenguis a fer-lo servir correctament. Ja sé que si vius en una ciutat possiblement pots llogar algun material, però el millor que pots fer és tenir-lo en propietat i conèixer-lo bé, saber ben bé com funciona i com respon. D´això en depèn la teva seguretat i la dels teus companys. 

Després d´aquesta parrafada t´asseguro que si et decideixes gaudiràs dels grans espais de l´alta muntanya hivernal com mai abans has pensat.

Salut i bones excursions.

(Post Editado: 1-2-13 19:53:14)

Tuesday 5 february 2013 - 22:19

Hola,

Yo tambien ando buscando gente para ir a la montaña. Me he iniciado ahora en esto del esqui de montaña aunque tengo experiencia en montaña.

De momento habia pensado ir este fin de semana a Valter ha hacer el Pic de la Dona y Bastiments, si te animas podiamos quedar. Estoy dispuesto a cambiar de plan!!!

Ya me diras algo!!

Sunday 10 february 2013 - 01:12
Hola Iriaska,
llego tarde pero vamos, que me parece que por allí hace mal tiempo y además la cosa no pinta bien en cuanto a riesgo de aludes.

Yo lo que busco son compañeros-compañeras para hacer una ruta de unos cuantos días, o bien campo base en diversos refugios, y esto sería para cuando el tiempo sea razonablemente estable y la nieve se asiente un poco, Cuando sea.
No me interesan las rutas de un día, más que nada porqué la paliza de coche supera el goce de la excursión.

Wednesday 13 february 2013 - 23:46
Bones,

Jo tinc tot el material. Experiencia en cims però a l´hivern he dormit a refugis lliures però no rutes d´esquis, suposo que la diferencia serà el pes i no vaig a un ritme molt alt, podem parlar a veure que vol fer.  El meu email es rosercat@hotmail.com, el problema es que podria sols setmana santa, o 3 dies de cap de setmana. Tampoc m´importaria anar a refugis guardats pel tema pes. He pensat fer carros de foc setmana santa però sempre fa mal temps.

Sunday 17 february 2013 - 21:01

Hola Rosercat, és un plaer saludar-te.
Doncs en principi podem parlar dels tres dies cap de setmana. Em sembla que de Carros de Foc per setmana santa si no tens els refugis reservats te´n pots oblidar.
No deixa de sorprendre´m que, amb la quantitat de gent que hi ha sense feina, sigui tant complicat trobar companyia per a fer una ruta d´uns quants dies, i la meva idea, que soc veterà i saturat de fer gairebé sempre les mateixes coses, seria: Ara hi ha neu en condicions acceptables, la previsió del temps serà bona durant uns dies, doncs anem. Quan sigui, el dia que sigui Així de simple.
I la meva preferència va cap a indrets als quals és difícil, per la llunyania, anar-hi un cap de setmana. Pels Pirineus de Navarra, Osca i francesos.

O bé la Carros de Foc, però no per a la setmana santa.

(Post Editado: 17-2-13 21:22:34)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies