bones¡ molts dies em quedo sense escalar per falta de gent. Visc a Sabadell. Busco gent per escalar entre setmana a la Mola preferiblement, clàssica, esportiva, bloc, el que sigui, però escalar, no plafons. També per escalar el cap de setmana¡¡
Ara mateix em moc per la Mola, Montse i Castelldefels, no gaire més lluny. Però si aqui plou,i es pot, mola pirar al Montsec o cap a Tarragona.
Escalo des de l´any 2000, tinc 35 anys, i experiència escalant vies llargues, esportiva i autoprotecció. M´agrada tot tipus d´escalada, sempre que físic i ment em permetin de pujar-hi ¡¡ Si algú s´anima¡
aquest diumenge quedarem un altre cop, encara no sé lloc ni hora , demà al vespre ho poso¡
Hola, yo tambien busco gente para escalar. Vivo en Barna y prefiero via larga. Este domingo no puedo salir, pero me gustaría apuntarme para la próxima vez.
Ya me diréis!
hola em dic sergi soc de sabadell tambe faig muntanya no acostumu anar a escalar tot i que magrada força. soc jovenet tinc 27. els dijous entreno a la panxa del bou amb un company de madteam nomes faig esportiva acostumu a fer 5/5+ i matreveixo amb algun 6 de segon.
si feu alguna sortideta a la mola, montserrat ... algo apropet potser mapunti algun cap de setmana.
Hola a tots/totes
M'acabo d'apuntar i també escalo des de fa molt temps. Darrerament via mitjana/llarga, amb certa equipació, algun complement. Disposo de dies entre setmana i alguns caps de de setmana, força material i cotxe i moltes ganes d'esgarrapar la roca!
Vinga, Salut!
Editado: 19-05-2013
Hola,
yo vivo en Barcelona y estoy intentando retomar lo de la escalada después de años. Por tanto mi nivel es todavía muy bajo, Me interesa encontrar otra gente con la que salir a escalar.
Tengo material individual y cintas express (además de algo de material de auto protección), pero no cuerda para deportiva
Mi mail xisco_villalonga@yahoo.es
Salut i muntanyes
Editado: 24-05-2013
Hola, soy novato y también me interesaría, solo tengo pies de gato y arnés, con intención de comprar cuerda.
Si sale algo tenerme en cuenta!!!
xabifulgat (arroba) hotmail.com
Editado: 11-06-2013
Hola QUE TAL? yo tambien busco gente y solo libro los fines de semana,entre semana trabajo,12 años escalando en Canarias principalmente,pero por falta de gente no estoy saliendo mucho,me gustaria salir a escalar en roca, plafon no tampoco,deportiva y via larga.
Gracias, N.
Bueno no se si esto sirve de algo como lo veo parado desde julio pero bueno por probar no se pierde nada.
Alguien se anima este finde a escalar , ja ja que hay mono y estoy hasta la polla de los colegas o con excusas o de vacaciones o siempre quedando a ultima hora a no ser que lo propongas tu mismo. Lugares por donde me muevo por collbato, subirats, (por alguien sabe si lo han desequipado), bueno donde sea siempre que haya entre 5 y 6's
Pues nada el que este interesado que diga algo, ja ja por lo menos uno.
Por cierto me llamo jose, soy de Terrassa y tengo 32 años, mi grado 6a+,
Una ultima cosa para entrar aquii http://www.madteam.net/grupos/cemtescalada , para publicar que no me deja que tienes que hacerte socio y pagar una cuota o como va.
Vagi be
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui