La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >busco gent per anar a escalar

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 15 february 2013 - 20:40:47

busco gent per anar a escalar

bones¡ molts dies em quedo sense escalar per falta de gent. Visc a Sabadell. Busco gent per escalar entre setmana a la Mola preferiblement, clàssica, esportiva, bloc, el que sigui, però escalar, no plafons. També per escalar el cap de setmana¡¡

Ara mateix em moc per la Mola, Montse i Castelldefels, no gaire més lluny. Però si aqui plou,i es pot, mola pirar al Montsec o cap a Tarragona.

Escalo des de l´any 2000, tinc 35 anys, i experiència escalant vies llargues, esportiva i autoprotecció. M´agrada tot tipus d´escalada, sempre que físic i ment em permetin de pujar-hi ¡¡ Si algú s´anima¡

expandir todo contraer todo 38 Respuestas Última respuesta Friday 13 september 2013 - 15:51

Friday 15 february 2013 - 21:25
Hola!
Jo sóc de Malgrat de Mar i també voldria anar a escalar.  Però jo escalo des de fa uns mesos només, estic començant a fer via llarga, si vols jo puc anar-hi algun finde!!!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 15 february 2013 - 22:19
Bé com heu vist a l´altre post hem quedat per anar aquest diumenge a Collbató o a Cellecs preferentment, sóm 3 de moment, jo també estic interessat en trobar companys per anar a escalar el cap de setmana, faig esportiva i via llarga, però a la meva companya li fa por la via llarga, así que faig més esportiva.
Salutacions

Friday 15 february 2013 - 23:03

quan vulguis, ja t´he enviat un missatge amb el meu email :)

Saturday 16 february 2013 - 08:52
Hola!
El proxim cop m´apunto! si puc...
jo nomes faig esportiva de moment! no controlo tant!
he d´apendre molt encara!
Espero que hi hagi una altre ocasio!

Thursday 21 february 2013 - 00:47

Hola, vengo del post de más abajo, me apunto a hacer deportiva de momento. Me gusta mucho la zona dels banyadors (cabrera) o de la roca del vallés) por dar ideas.

Avisarme cuando salgáis.  

merci i muntanya!

mi correo: igorcio77@hotmail.com

Saturday 23 february 2013 - 00:31

aquest diumenge quedarem un altre cop, encara no sé lloc ni hora , demà al vespre ho poso¡

Saturday 23 february 2013 - 00:33
aquest  diumenge quedem uns quants, demà al vespre poso lloc i hora

Saturday 23 february 2013 - 13:12

Molt be, em podeu enviar un correu? m´agradaria apuntar-me.

mercii

Saturday 23 february 2013 - 17:47
molt be! 
Saturday 23 february 2013 - 19:33

Hola, yo tambien busco gente para escalar. Vivo en Barna y prefiero via larga. Este domingo no puedo salir, pero me gustaría apuntarme para la próxima vez.

Ya me diréis!

Sunday 24 february 2013 - 13:40
Bon dia.....

Jo soc també de Sabadell, porto escalan desde l´any 96 i tinc 32 anys, amb clasica no puc aportar gaire, pero amb esportiva, bloc, o progresions amb corda i alpinisme tinc també uns quants anys d´experiencia.

Salutacions.

Thursday 28 february 2013 - 17:18
Hola! Jo sóc en Joan, també de Sabadell i també tinc 35 anys...qui sap si fins i tot ens coneixem! Jo vaig escalar una miqueta fa anys...i ara m´hi estic tornant a posar...de moment em falten cintes, però la resta de material ja l´he anat aconseguint...Si algun dia feu alguna cosa tranquila estaria encantat d´acompanyar-vos-hi. Faig força muntanya, però per ara no puc aportar molt de coneixement en escalada, però amb ganes d´aprendre´n!

Monday 4 march 2013 - 23:48

hola em dic sergi soc de sabadell tambe faig muntanya no acostumu anar a escalar tot i que magrada força. soc jovenet tinc 27. els dijous entreno a la panxa del bou amb un company de madteam nomes faig esportiva acostumu a fer 5/5+ i matreveixo amb algun 6 de segon.

si feu alguna sortideta a la mola, montserrat ... algo apropet potser mapunti algun cap de setmana.

pepo_in_the_night@hotmail.com

Monday 29 april 2013 - 00:40
Hola
Podria venir amb vosaltres a escalar algun dia?
Hem dic Xavi sòc de Terrassa i escalo per tot arreu, pero els divendres plego de la feina a les 3 de la tarda i acostumo a escalar a st llorenc quan els dies s'allarguen, hi ha una zona que son les gaites que hi han bones vies, 
si algu te lliure el divendres tarde i vol aprofitar la tarde st llornç, coll bato etc son zones proximes a Barna, Sabadell, Terrassa etc i amb poc temps estem escalan
el meu mail xap005@gmail.com
salutacions

Tuesday 7 may 2013 - 21:59
Hola magradaria truba gent per escala entre setmana.

Thursday 9 may 2013 - 18:43
soc de castellar del valles! tinc molt poca experiencia en escalada pero ara en breus hem fotre les piles, ja tinc concertat el proxim curs!
Tinc 24 anys y tinc lliure tota la semana menos dilluns i divendres
Borjaa_@hotmail.com

Friday 10 may 2013 - 00:28
Hola 
demà divendres plego a les 3 pm i segurament pujare a la zona de les gaites a st Llorençs a escalar si algu s'anima que envii un mail aqui xutiel@vsn.es

Friday 10 may 2013 - 21:51
Hola
Jo tb m' he quedat sense gaire gent per sortir, així que si algú en te ganes..., jo m'apunto...
Solament puc els caps de setmana, escalo de fa 20 anys, en tinc 39, cotxe, bla, bla, bla...
Jordi
jaltimirap@gmail.com

Friday 10 may 2013 - 22:18
hehehe això sembla el grup del Vallès heheq ue guay!!!!
Monday 13 may 2013 - 11:03

Hola a tots/totes

M'acabo d'apuntar i també escalo des de fa molt temps. Darrerament via mitjana/llarga, amb certa equipació, algun complement. Disposo de dies entre setmana i alguns caps de de setmana, força material i cotxe i moltes ganes d'esgarrapar la roca!

Vinga, Salut!

Tuesday 14 may 2013 - 13:33
Hola

Jo sòc de Terrassa i també estic buscant gent per anar a escalar els cap de setmana. Fa un temps que em vaig inicar a la escalada i ara estic escalant mes sovint. De moment només he fet esportiva i tinc tot el material necessari i una furgoneta destorotada :)
M'agradaria trobar gent amb un grau similar al meu per poder escalar junts...

Moltes gràcies
Juanma
jgonzalbes@gmail.com

Sunday 19 may 2013 - 18:48
Holaaaaaaaaa
yo vivo en Barcelona y tengo 35 años
hace solo unos meses que he empezado a escalar, pero como engancha q no veas pues estoy yendo todos los fines de semana, pero no siempre encuentro gente que quiera ir, sobre todo con una novata.
Pero si alguien está en las mismas o que le dé igual, pues nada, a escalar!
Míriam
miriampe@hotmail.com

Editado: 19-05-2013

Monday 20 may 2013 - 22:24

Hola,

yo vivo en Barcelona y estoy intentando retomar lo de la escalada después de años. Por tanto mi nivel es todavía muy bajo, Me interesa encontrar otra gente con la que salir a escalar.

Tengo material individual y cintas express (además de algo de material de auto protección), pero no cuerda para deportiva
Mi mail xisco_villalonga@yahoo.es

Salut i muntanyes

Tuesday 21 may 2013 - 10:06
Hola!

Un colega va crear un grup al Facebook anomenat EscaladaVallès, potser us pot interessar.  Principalment el que fem és via llarga.

Salut!

Tuesday 21 may 2013 - 13:53

Hola gent!
 Vivo en Igualada,escalo a montse i alredores durant 2 anys, el nivell que tinc actualment es 5,5+,6a i de segon 6b
 Busco gent en que pugui escalar els caps de setmana ja que sovint no trobo companys en qui pugui escalar,aixi que sovint
 vaig al rocodromo Ingravita de Igualada a hacer Boulder de dilluns fins dissabte per les tardes,que busco : gent que pugui 
 escalar els caps de setmanes, que m'enseny moltes coses sobre escalada e experiencies..Tinc 20 anys :) altre cosa important soc sord (implantado coclear no hi ha cap problema nomes es perque ho sapiguessiu) ^.^ 

gracies per llegir!!

PD; correo electronic jordicarles1@hotmail.com
 TLF: 647442051 (seria genial per whatsapp)

Wednesday 22 may 2013 - 16:06
Hola bones!
Podriem crear un grup de madteam escalada del valles al facebook, jo si voleu m'ofereixo a fer-ho

Wednesday 22 may 2013 - 16:17
ei... si voleu us puc crear un grup dins de madteam mateix

Els grups encara els tinc una mica per acabar, pero amb les seccions del club porten ja força temps funcionant be :)

Thursday 23 may 2013 - 10:46
Estaria guay fer un grup d'escalada del vallès a Facebook! Endavant "tuSh"!
En grimparire va dir que hi havia un crat però jo no l'he trobat... :(
I també podriem fer un grup a madteam!
Així podrim anar dient on anem a escalar i que la gent s'anès apuntant!

Friday 24 may 2013 - 10:49
Sí, un grup al facebook podria ser pràctic, però fer-lo només pel Vallès potser és massa restrictiu, no?   Es podria anomenar per exemple "Madteam Escalada", com ho veieu?
Friday 24 may 2013 - 10:53
http://www.madteam.net/grupos/cemtescalada aixó es el que ja hi ha per a lsecció d'escalada

Es que havent ja els forums a Madteam mateix... fer un grup de madteam fora de madteam si mes no me sona molt raro....

Editado: 24-05-2013

Sunday 9 june 2013 - 18:51

Hola, soy novato y también me interesaría, solo tengo pies de gato y arnés, con intención de comprar cuerda.

Si sale algo tenerme en cuenta!!!

xabifulgat (arroba) hotmail.com

Editado: 11-06-2013

Sunday 9 june 2013 - 21:10
Eis! 
Jo de moment només faig esportiva, vaig a escalar de tant en tant i m'agradaría que fos menys esporàdic. 
També visc a Sabadell i tinc certa disponibilitat per escalar entre setmana i caps de setmana.

Passo el meu mail, feu-me un crit quan quedeu: sara.soltrait@gmail.com
Merciis
s.

Sunday 9 june 2013 - 21:32

Hola QUE TAL? yo tambien busco gente y solo libro los fines de semana,entre semana trabajo,12 años escalando en Canarias principalmente,pero por falta de gente no estoy saliendo mucho,me gustaria salir a escalar en roca, plafon no tampoco,deportiva y via larga.

Gracias, N.

Thursday 27 june 2013 - 21:09
també soc de sabadell , així que ho tenim fàcil.
també busco contactes  per trepar tot i que l'estiu no ho facilita, us escric a tots a veure si encara sou un grup obert per anar a escalar una mica, entre setmana també.
no se com va el foro , si em de contactar per la pàgina , en mail directe, ,,, ja donareu senyals de vida... espero.
josué

Sunday 14 july 2013 - 15:53
Bé, doncs si algún dia vols baixar a Tarragona jo sempre busco algú per escalar, que el meu company treballa molt i te molts fills. Les meves preferències son Via Llarga i esportiva. Vull començar a fer clàssiques. Tinc material d'autoprotecció.

Thursday 15 august 2013 - 16:39

Bueno no se si esto sirve de algo como lo veo parado desde julio pero bueno por probar no se pierde nada.

Alguien se anima este finde a escalar , ja ja que hay mono y estoy hasta la polla de los colegas o con excusas o de vacaciones o siempre quedando a ultima hora a no ser que lo propongas tu mismo. Lugares por donde me muevo por collbato, subirats, (por alguien sabe si lo han desequipado), bueno donde sea siempre que haya entre 5 y 6's 

Pues nada el que este interesado que diga algo, ja ja por lo menos uno.

Por cierto me llamo jose, soy de Terrassa y tengo 32 años, mi grado 6a+,

Una ultima cosa para entrar aquii  http://www.madteam.net/grupos/cemtescalada , para publicar que no me deja que tienes que hacerte socio y pagar una cuota o como va.

Vagi be

Sunday 18 august 2013 - 02:41
tarde, pero si te apetece otro dia, tambien haces espeleo y barranquismo??
sergio2021@hotmail.com 

Friday 13 september 2013 - 15:51
també soc de sabadell , així que ho tenim fàcil.
 us escric a tots a veure si encara sou un grup obert per anar a escalar una mica, entre setmana també.
, ,,, ja donareu senyals de vida... espero.

josue_saura@hotmail.com

josué

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies