La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Setmana Santa: ruta per Pirineus

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 19 march 2013 - 15:07:07

Setmana Santa: ruta per Pirineus

Bones!
Algú s´apunta per fer una ruta del 29 de març a l´1 d´abril (possibilitat de fer altres dies) pel Pirineu? Podríem fer refugis i/o tenda. Estaria bé fer algun 3.000.
No tinc cap idea concreta de fer una zona o altra, però estaria bé pel Pirineu de Lleida.
Salut!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 25 march 2013 - 13:56

Tuesday 19 march 2013 - 15:29

Dons estaria be, jo també tinc intenció de fer alguna cosa... d´on ets (jo de Barcelona)?

Et deixo el meu mail; igorcio77@hotmail,.com

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 21 march 2013 - 14:56

Nosaltres també voliem fer alguna cosa del 29 al 1 d´abril, nosaltres som de Lleida

el meu correu és quimfillat@hotmeil.es

Fins aviat

Friday 22 march 2013 - 15:25
Bones Quim!

Us faig un correu a tu i a l´igor per posar-nos d´acord.

Salut!

Friday 22 march 2013 - 16:59
Hola nois!

La idea es fer raquetes o  esqui??

Es q   en funció d´això  tb ens apuntariem ...

Salut!

Monday 25 march 2013 - 13:56
Bones!

En principi la idea s´està concretant: a Andorra del 29 al 31 (possibilitat d´ampliar-ho a l´1 d´abril), per la zona del Serrat (pic d´estanyó, Fontblanca, Tristaina...) amb crampons i piolet (possibilitat de raquetes de neu, ho haig de confirmar).

Dormiríem en una casa de colònies a prop del Canillo a bé en refugi, cal confirmar encara

Qui hi estigui interessat q m´envii privat.

Salut,

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies