La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Alta Via 2 de les Dolomites

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 4 july 2013 - 13:05:43

Alta Via 2 de les Dolomites

Bon dia,

busco gent per anar a fer el treking de la Alta Via 2 per les Dolomites.
En principi es un treking que dura uns 8 dies i inclou algunes ferrades de la zona.
Tridentina i Cesare Pavesse i suposo que alguna més.
Entre els dies 15 i 23 de juliol aproximadament, poden canviar.
Sortida en cotxe des de prop de Barcelona.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 10 july 2013 - 21:51

Thursday 4 july 2013 - 15:12
Hi estic interessat. La tècnica que cal tenir es gaire elevada? I quin material?

Salut , merci!!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 4 july 2013 - 19:52
No tinc ni idea. Crec que no es molt complicada, He vist fotos amb molta gent fent cua.
Haig de parlar amb un amic que les ha fet, i crec que va anar amb els fills.

Thursday 4 july 2013 - 19:54
Material de ferrada tipic: Arnes, casc i baga dissipadora. Només tinc les meves.
Wednesday 10 july 2013 - 21:51
Ho sento però finalment no puc anar a fer l'Alta Via 2.
Estaré per Dolomites en btt.
Fins un altre
Xavi

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies