La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >crestes tresmileres - crestas tresmileras

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Monday 8 july 2013 - 23:03:24

crestes tresmileres - crestas tresmileras

Doncs això, busco company/s de cordada per fer  tresmils. Mirem els que tenim fets i anem a pels que falten. Bé, no?

El proper cap de setmana estic lliure. Algú s'anima?

Sóc de prop de Barcelona però això és el de menys (els 3000 són al Pirineu!)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pues eso, busco compañero/s de cordada para hacer tresmiles. Miramos los que tenemos hechos y vamos a por los que falten. Bien, no? 

El próximo fin de semana estoy libre. Alguien se anima?

Soy de la zona de Barcelona pero eso es lo de menos (¡los 3000 están en el Pirineo!)

expandir todo contraer todo 25 Respuestas Última respuesta Thursday 8 august 2013 - 18:34

Thursday 11 july 2013 - 16:00
bones,

Jo aquest no puc però tinc bastantes crestes pendents i 3000ls,  t'he enviat un privat, l'has rebut?

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 11 july 2013 - 16:09
Hola
Doncs jo si no són tècnics, d'anar amb cordes i demés, bàsicament només caminar, encara que sigui molt molt llarg, i alguna grimpadeta fàcil, també m'hi apunto.
Pere.

Thursday 11 july 2013 - 17:25
Si, rosercat, l'he rebut i ja he respost allà. Perdona el retard és que em conecto molt poc a internet perquè on visc no hi ha cobertura.  Fins aviat!

Pere, a tú també t'he contestat al privat on  ja et dic que més aviat la intenció és de fer, precisament, tresmils "tècnics" com tu dius. Segur que pel Foro trobarás algú amb qui fer tresmils per les normals. Sort! 

Editado: 11-07-2013

Thursday 11 july 2013 - 22:57
Hola,
Jo si puc m'apuntaria a fer algun 3000. El problema que tinc és que només puc sortir dissabte a la tarda i diumenge. Però per si de cas feu alguna sortida així. No em fa res repetir si ja els he fet. Si voleu fer 3000 molt tècnics potser ho deixem corre doncs fa temps que no faig res fort però m'agrada fer crestes fàcils tipus Bessiberri per exemple.
Salutacions

Friday 12 july 2013 - 12:54
Hola a tothom!

Doncs estic exactament igual que el Pedrodmdm. Crec que ha descrit gairebé a la perfecció el meu nivell. Si no són tècnics, és a dir del nivell "fàcil superior" i alguna grimpada fàcil no descarto apuntar-me a algun. No vull complicacions extremes que no pugui assolir ni patir innecessàriament. 
Com et plantejaries les sortides? dos dies? tres dies? Aneu molt canyats? relaxats? etc.
Home la cresta Besiberri fàcil... depèn del nivell que tinguis. Jo he fet el Besiberri sud (que sí és fàcil, almenys des dels estanys de Gémena) i des del meu discret nivell de caminador no tenia pinta fàcil la cresta, però com deia abans no tinc gaire coneixements tècnics així que potser per vosaltres és fàcil. El Besiberri nord és difícil pel que he llegit.
Ja seguim parlant.

Salut!
Carles

Friday 12 july 2013 - 13:39
Ah m'oblidava d'una cosa important. No tinc cotxe.

Salut!
Carles

Saturday 13 july 2013 - 08:55

Hola M!

Amb una mica de sort ara mateix estaras enfilat en alguna cresta del pirineu...però si a la tornada encara t'han quedat ganes de tornar-hi, podriem parlar-ne.

Jo en tinc uns quants de fets però segur que no hi haurà problema per trobar algun 3000 que ens falti als dos.

Tinc moltes ganes de tornar a fer muntanya ja que aquest darrer any he tingut una mica de "parón".

Per cert jo sóc de prop de Girona, però com tu dius això no ha de ser problema.

Ho  parlem si t'interessa!

Monday 15 july 2013 - 09:07
OK Quran pugui us responc a tots. Estic escribint des dun Mobil i es un conyas

Editado: 15-07-2013

Monday 15 july 2013 - 17:25
Bé, finalment disposo d'un ratet i un ordinador amb bona conexió! (normalment no tinc accés a internet ja que on visc no arriba bé el senyal).

A veure, veient que s'hi està interessant força gent us explico una mica les meves intencions inicials: Jo em trobo que massa sovint vaig sol a fer  tresmils i això, tot i que té la seva gràcia, no sempre és bona idea, sobretot si vols fer tresmils una mica més complicats però jo no sóc monitor ni guía així que tampoc em fa massa il.lusió haver d'"estirar" la gent o sentir-me responsable d'algú per la qual cosa demano que qui vingui tingui un nivell mínim (físic i tècnic) que li permeti certa autonomia a la muntanya. No em refereixo a cracks! jo també he d'aprendre moltes coses encara! però sí un mínim d'iniciativa pròpia i de coneixements "tècnics" (assegurar, escalar, rappelar, orientar-se, etc...). Bé, crec que s'entén, no?

De la gent que està responent trec la conclusió que es pot fer un grup més o menys gran i anar quedant segons els interessos de cadascú. Qui vulgui que proposi una sortida i que s'hi apunti qui pugui i li vingui de gust. 

Quan dic 3000s complicats, vull dir que, evidentment, podem anar a fer els Bessiberris (jo no els he fet i n'estaria encantat) però, en la meva modesta opinió, els Bessiberris estarien entre els relativament fàcils ( no m'agrada dir fàcil perquè crec que sempre s'ha d'anar amb humilitat a la muntanya però és per entendren's, ok?)). Difícils vol dir Alba-Maladeta, Salenques, Circo de Coronas, Balaitous, etc... o Vignemale (tècnicament fàcil però pallissa (16 tresmils) encara que facis vivac... 

Algú preguntava si la idea és anar relaxat o fotre-li canya... home, si vols fer sis o vuit  tresmils (o més) en un dia... relaxat-relaxat no pots anar i menys amb la méteo pirinenca (sobretot aquest any!!!). És a dir: matinar i tirar lleugeret!

Pel tema de material que algú apuntava: casc, arnés, assegurador, descensor, alguna cinta llarga i algun mosquetó imprescindinbles. A més estaria bé corda ( per exemple 8,5mm x 30 o 40 mts.) i material dur (tascons, friends etc...) però això ho podem "negociar" (no cal que ho porti tothom!)

Repecte a sortides d'un dos o tres dies... depèn. L'ideal és sortir divendres a la tarda i fer activitat dissabte i diumenge (si es requereix vivac) o sortir dissabte i fotre's canya diumenge (i tornar a casa). Això va més en funció de l'activitat que es vulgui fer i la disponibilitat. Els Bessiberris es poden fer des de Cavallers en un sol dia (a sac!) i llavors pots sortir dissabte a la tarda però si vols fer vivac a Malavesina ( o estany de riumalo), has de sortir de casa d'hora al matí. 

Per a la gent que buscava fer tresmils fàcils teniu l'opció de quedar entre vosaltres i els demés si de cas ens hi apuntem. De tota manera crec que a l'index del foro ja hi ha gent que està quedant per fer tresmils fàcils (em sembla que diu Salidas por Pirineos o algo així.  això no vol dir que aquí no farem tresmils fàcils també!  

Bé, crec que ja he fet tota una declaració de principis (més o menys). Ara aniria sent hora de començar a concretar. si algú té alguna sortida pensada que la digui i a veure si hi ha prou gent com per anar-hi. Jo encara m'estic reorganitzant perquè les últimes tempestes pirinenques m'han fet canviar els plans però crec que a principis d'agost i principis de setembre disposaré d'uns quants dies de vacances per "pujar" als pirineus. quan ho sàpiga segur faré algunes propostes i a veure si triomfem!!

Fins aviat!   Miquel

Monday 15 july 2013 - 18:01
Hola bona tarda,

Bé, pel que dius, llavors m'hauré de desmarcar del grup perquè l'únic material tècnic que he tocat ha estat grampons i piolet, i només un parell de cops i veig que tens un altre nivell per sobre el meu, jejeje. Així que haurem de fer un grup amb el Pedrodmdm que és més dels meus!! 

Salut!
Carles

Monday 15 july 2013 - 21:53

Bones Miquel després de llegir el teu pla d'intencions i tenint en compte que també en queda bastant per apendre però per altra banda com que crec que em puc defensar prou bé i amb autonomía.... seguiré amb interés si planteges alguna sortida en breu.

Freeman de totes maneres també m'interessa no fer coses tècniques ja que l'objectiu simplement és acabar fent una bona sortida al Piri que hi ha ganes...així que també seguiré aquest fil per si es proposa alguna cosa interessant.

Monday 15 july 2013 - 22:05
Potser em repeteixo perquè ja ho he comentat al foro i no voldria trepitjar aquest fil que va començar M, així que ja no escriuré més en aquest per no desviar la seva idea inicial.
Podem montar una sortida no-tècnica: per exemple jo tinc ganes de pujar al Balcó de Pineta - Llac de Marboré. Allà s'hi poden fer els Astazus, o al menys el més fàcil dels dos. Crec que no és tècnic, només molt físic i grimpar, però tinc pendent mirar-ho.
Com que veig que potser hi ha quòrun, ho miraré i ja aniré dient. La meva idea seria per agost-setembre.

Monday 15 july 2013 - 22:42
Bones,

Jo cresta coronas, salenques,.. ara mateix prefereixo esperar. Ja que la meva experiencia en crestes es baixa(vaig comentar que de crestes de 3000s sols he fet gourgs blancs i cresta pic long al mahou,  sense problemes). Faig vies llargues i canals fàcils, però sincerament no se si això serveix a l'hora de fer crestes.  Quedar per fer algo fàcil (PD-AD) estil frondelles, gourgs blancs em semblarà genial i desprès ja veurem.

Monday 15 july 2013 - 23:47
Hola,
Doncs crestes difícils tipo coronas, salenques ara mateix no m'hi veig pq fa temps que no surto al pirineu i no tindria sentit. Ara per ara faig escapades els diumenges per aquí aprop, Sant Llorenç o Montserrat però aviam si puc fer alguns pics guapos aquest estiu o alguna cresteta fàcil d'anar fent o bé alguna travessa d'uns quant dies. A l'agost disposaré d'alguns dies però no sé encara si serà la primera d'agost o la tercera setmana. Al no tenir festa dissabte complica anar al pirineu el cap de setmana ja que entre que vas i tornes és molt just.

Tuesday 16 july 2013 - 19:52

Hola, M y compañía,

A mí me quedan unos 30 por ascender y seguro que podríamos coincidir en más de una cresta. La mayoría de los que me quedan son para ir acompañado y con material. Lo podemos hablar.

Este fin de semana si la meteo quiere iré al Gourgs Blancs-Jean Arlaud. El próximo finde, el último de julio, creo que también lo tendré libre para subir a Pirineos y hacer algo más. Yo también soy de la zona de Barcelona.

Saludos,    Toni

Tuesday 16 july 2013 - 22:35

Hola mack a mi me quedan unos cuantos más que 30..pero justo esta que tienes prevista ( Gourgs Blancs-Jean Arlaud) la tengo hecha ....

En todo caso si el último de Julio tienes previsto hacer otra salida a ver si la cuelgas y podemos coincidir. Un inconveniente es que yo soy de cerca de Girona.

Tuesday 23 july 2013 - 13:14
Hola Miquel,

Tot i que el meu objectiu no són els 3.000 (els cims principals ja els tinc completats amb altres companys, tot i que no tots els 'secundaris') sí que m'interessa el tema de crestes (hem completat per ex. la de Bessiberris, Boum-Maupas-Crabioles, Portillon d'Oo, 3 Consellers, Munia, Vignemale, Travessani, Gasamir-Canigó, Ferran...) però hi ha algunes crestes amb 3.000s que no hem fet i m'agradaria molt fer-les (Salenques, Coronas, Llosàs, 15 gendarmes..), i ara mateix els meus 2 altres companys no estan disponibles.

Per a dates disponibles ara mateix disposo dels 1r i 2n cap de setmana d'agost i tots els dies del 14 d'agost a l'1 de setembre. També podria arribar a fer alguna cosa al setembre.

Estic d'acord amb el tema de matinar i anar lleugerets. També disposo de material.

Visc a Pineda de Mar i disposo de cotxe.

Bé, ja direu  a veure si podem coincidir.

Marc

Wednesday 24 july 2013 - 11:21
Hola company, he puesto un mensaje para subir este finde al monte a hacer el clarabide, pero me adapto si tienes otra opción pensada.
Wednesday 24 july 2013 - 12:04
A mi tambien me interesa este hilo. Tengo hechos unos 100 tresmiles, algunas crestas, y tambien escalo. Soy de Barcelona, tengo material y una furgo california. De hecho estoy buscando alguien para ir a hacer el Dedo del Monte Perdido, la Punta de las Escaleras y los Baudrimont, del 3 al 6 o 7 de Agosto. Estos son los que me quedan por hacer de esa zona, pero estoy abierto a otras opciones.

Wednesday 24 july 2013 - 12:07
Hola! Soy nuevo aquí! Vivo en Barcelona y tengo casa en Cerler. Aquí no tengo coche, pero si todo terreno en Lleida.
Me apunto a cualquier salida alpina!!
Como queréis hacerlo?

Thursday 25 july 2013 - 21:41
La setmana que vé (de dilluns 29 a disssabte 3) estaré per Benasque per fer crestes tipu Llosás, Coronas, Alba-Maladeta, etc... o més fàcils (Veteranos-Bardamina, Seil de la Vaque-Portillón). També em puc desplaçar a Ordesa si cal. Algú s'anima?
Thursday 25 july 2013 - 21:43
Yo llego el sabado! mala pata!!! hubiera estado bien!
Friday 26 july 2013 - 14:38
Lástima, a mi tampoco me cuadra. Yo puedo salir de Barcelona el sabado 3.

Tuesday 6 august 2013 - 13:00
Buenas,

Tinc vacances i fins el dia 14 podria quedar. Algú vol fer alguna coseta? Estic oberta a fer crestes facils tipus posets o algunes de més dificils com 3 consellers (això si que sapigueu assegurar amb reverso per algún pas clau)

Thursday 8 august 2013 - 18:34
Jo també estic lliure del 15 d'agosts fins el 27, per si hi ha alguna cresteta per fer!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies