Doncs això, busco company/s de cordada per fer tresmils. Mirem els que tenim fets i anem a pels que falten. Bé, no?
Editado: 11-07-2013
Hola M!
Amb una mica de sort ara mateix estaras enfilat en alguna cresta del pirineu...però si a la tornada encara t'han quedat ganes de tornar-hi, podriem parlar-ne.
Jo en tinc uns quants de fets però segur que no hi haurà problema per trobar algun 3000 que ens falti als dos.
Tinc moltes ganes de tornar a fer muntanya ja que aquest darrer any he tingut una mica de "parón".
Per cert jo sóc de prop de Girona, però com tu dius això no ha de ser problema.
Ho parlem si t'interessa!
Editado: 15-07-2013
Bones Miquel després de llegir el teu pla d'intencions i tenint en compte que també en queda bastant per apendre però per altra banda com que crec que em puc defensar prou bé i amb autonomía.... seguiré amb interés si planteges alguna sortida en breu.
Freeman de totes maneres també m'interessa no fer coses tècniques ja que l'objectiu simplement és acabar fent una bona sortida al Piri que hi ha ganes...així que també seguiré aquest fil per si es proposa alguna cosa interessant.
Hola, M y compañía,
A mí me quedan unos 30 por ascender y seguro que podríamos coincidir en más de una cresta. La mayoría de los que me quedan son para ir acompañado y con material. Lo podemos hablar.
Este fin de semana si la meteo quiere iré al Gourgs Blancs-Jean Arlaud. El próximo finde, el último de julio, creo que también lo tendré libre para subir a Pirineos y hacer algo más. Yo también soy de la zona de Barcelona.
Saludos, Toni
Hola mack a mi me quedan unos cuantos más que 30..pero justo esta que tienes prevista ( Gourgs Blancs-Jean Arlaud) la tengo hecha ....
En todo caso si el último de Julio tienes previsto hacer otra salida a ver si la cuelgas y podemos coincidir. Un inconveniente es que yo soy de cerca de Girona.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui