La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per escalar, provincia Girona

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 11 july 2013 - 17:38:22

Gent per escalar, provincia Girona

Hola gent!!

Em dic Iris, tinc 26 anys i sóc de Blanes. Fa poc he fet un curs d'escalada en roca (nivell 1) i m'ha agradat tant que vull continuar amb això de l'escalada. He probat a anar a rocòdroms, però ja sabeu que no és el mateix.

El que vull és anar a escalar a la muntanya, però no tinc colla d'escalada i no tinc a ningú amb qui anar. Algú s'animaria? A mi em queda a prop la zona de Solius per anar entre setmana i també, relativament, la zona de Santa Brígida (Amer). A més a més tinc la possibilitat d'anar algún finde a Beuda, Ogassa, Sadernes... Vaja, tot el que és provincia de Girona.

Tinc només el material bàsic (arnés, casc i peus de gat), però poc a poc tinc la intenció de fer-me amb tot el necessari. Sóc novata total així que no faig molt de grau, però si algú s'anima a escalar per la zona de Girona i vol una nova companya, que contacti amb mi.

Ens veiem!!

Iris

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 23 july 2013 - 02:58

Saturday 13 july 2013 - 12:50

Hola Iris! Si tienes Facebook hay un grupo donde quizás puedas encontrar a alguien de Girona https://www.facebook.com/groups/donaalpina/ después tienes otro de Barcelona pero puede ser que tengas suerte https://www.facebook.com/groups/378103910039/ también puedes buscar algún grupo de escalada Girona que seguro lo hay. Que tengas suerte!!!

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 14 july 2013 - 22:45
Jo visc a prop de Reus i sempre vaig boig buscant gent per escalar, deportiva, clàssica, el que sigui pero amb el que més disfruto es amb  les vies llargues. M'agrada sortir tot el cap de setmana i no descarto desplaçar--me on hi hagi gent  i parets maques. Estem lluny pero per si de cas, jo ho deixo aquí. Salut i bones escalades!

manu.   man1-69@hotmail.es

Editado: 14-07-2013

Editado: 14-07-2013

Thursday 18 july 2013 - 18:41
Hola xabi77!!
He echado un ojo a las dos páginas de facebook que me comentas. Barcelona me queda algo lejos, pero quién sabe, quizá haya suerte... Muchas gracias!! Seguiré buscando algo por Girona :)

-----------------------

Man1, jo no he fet mai clàssica ni via llarga, tot just m'acabo d'iniciar en l'esportiva aixì que només faig vies d'un sol llarg, almenys de moment jejeje. Em guardo el teu e-mail per si fes una alguna sortida xula o baixo cap a Reus,  ja et diria alguna cosa ;)
Si ets tu qui ve per aquí no dubtis en contactar! 
Ens veiem!!

Iris

Editado: 18-07-2013

Thursday 18 july 2013 - 19:54
L'activitat és el de menys. El millor escalador és el que més disfruta. Estem en contacte.

Tuesday 23 july 2013 - 02:58
 jo soc de Figueres, a la UDG hi ha grups d'escalada 

https://www.facebook.com/groups/319962191448600/ no se si te deixara entrar al grup en el cas que no et deixi digues algo

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies