La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >tresmils aquesta setmana

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 3 september 2013 - 02:05:58

tresmils aquesta setmana

Com que sembla que el cap de setmana farà mal temps i disposo de festa uns dies tinc intenció de pujar dimecres i dijous a fer tresmils. Si algú s'anima... Bessiberris o algo més difícil en funció del nivell de disponibilitat de qui vingui. 

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 4 september 2013 - 16:43

Tuesday 3 september 2013 - 13:59

Jo m'apunto!!

Bessiberris em va molt bé. Jo tenia previst fer el Perdiguero però la veritat és que qualsevol cosa em va perfecte.

Et deixo el telèfon?

Olga

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 3 september 2013 - 17:55
Ok!. La meva idea és sortir demà i fer la cresta dijous (divendres comença a complicar-se la méteo). Hi ha dues possibilitats: 1.dormir a cavallers demà i dijous fer tot el recorregut (una pallissa però factible) o 2.pujar demà fins a l'estany de riumalo a bivaquejar i l'endemà fer la cresta. Jo duc joc de tascons i corda de 35m i diàm.8,5., arnés, descensor, assegurador. bagues i casc. Potser faria falta una altra corda(?) )(m'he de mirar els ràppels no tinc la ressenya aquí, no sóc a casa). El meu telèfon és 687427250 em dic Miquel. Sé que contesto molt tard (potser massa!) si dóna temps truca'm i en parlem. 
Wednesday 4 september 2013 - 00:30
Jo si que contesto realment tard, pero si encar fos possible, potser m'animaria amb aquesta aventura, deixo el meu mobil, i si ho llegiu agrairia que hem contateu per whatsapp i acabem de concretar si hem pugues unir!!!

625687589

Marc Abella

Wednesday 4 september 2013 - 16:43
Marc. Amb Betelgeuse vaig estar intercambiant missatges i ho vam deixar córrer perque ella no té gens d'experiència en escalada i va decidir anar a fer una altra cosa més assequible. Jo pensava anar a fer els Bessiberris tot sol però finalment ho he aplaçat ja que avui he dormit fatal i al final he decidit deixar-ho. Si vols, t'aviso quan faci alguna sortida però, per si de cas, vés mirant el foro (ara vénen dos caps de setmana que sembla que farà mal temps però després, si millora, segur que faig alguna cresta tresmilera). 

Salut!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies