La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >gent per escalar via llarga desequipada (tipus mon...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Wednesday 9 october 2013 - 14:20:01

gent per escalar via llarga desequipada (tipus montrebei)

Hola, degut a que la majoria dels meus companys de cordada estan en altres afers (lesionats, enamorats, ocupats, atontats, je,je,je) estic amb bastants dies penjat a l'hora de fer escalades amb una mica de compromís (per fer totxo sempre és més fàcil trobar company/a de cordada)...bé, que si algú s'apunta a fer una escalada facileta per tal de tenir una pressa de contacte (tipus tempesta nocturna, latin brothers, corb, etc.) i veure si podem fer alguna altra via doncs que m'ho digui.

el meu grau aproximat ara és de 6b desequipat (cómode) i 7a en esportiva sense passar gaire tràngul.

fins d'aquí dues setmanaes no tinc cotxe.

La meva disponibilitat és lliure de dijous a les 12:00 fins dilluns a la nit i dimecres al matí (fins les 15:00)

Zna barcelona (Gràcia)

envieu-me un mail a elvenedordesomnis@gmail.com

Salut! 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies