La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per fer ferrades, camins equipats i barrancs ...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 9 november 2013 - 17:17:59

Gent per fer ferrades, camins equipats i barrancs secs de BCN i voltants

Hola gent.

Busco gent de Barcelona i voltants per formar un grup i fer ferrades, camins equipats i barrancs secs i compartir cotxe, benzina i somriures.

La intenció és sortir almenys un cop al mes des de BCN, matinar dissabte, ja sigui matinals o passar tot el dia, encara que no descarto algun diumenge.

Fa varis anys que faig ferrades, però el grup on estic per motius d'agenda cada vegada es fa més difícil quedar i he preferit ampliar el grup.

A veure si algú s'anima.

Sembla que la cosa ha anat bé i ja som varis. TANCO EL GRUP. 

Editado: 24-11-2013

Editado: 03-12-2013

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 1 december 2013 - 12:08

Monday 11 november 2013 - 23:43
bones!!!!!!
hola jo m´apunto, tbm faig ferratas i qualsevol cosa relacionada amb la muntanya, puja cims, btt, etc, l´unic que visc a cerdanya, pero amb desplaço alla on calgui jejejejee per andorra hi ha varies ferrates si pujes per aqui i vols fer algu amb pots dir algu si vols,   salut.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 12 november 2013 - 19:30
Hola Saul.

T'apunto a la llista, però encara que algún cop he mirat d'organitzar un finde per Andorra i fer 6 o 7 ferrades de moment ho tinc en el calaix. 

Si pujo per allí o torno a fer les de Vallcebre o vaig a fer alguna sortida aprop d'on estàs (Pedraforca  o alguna cosa per l'estil) t'aviso.

I si és més aprop i la gent amb la que vaig no té problema també t'aviso.

Slts.

Tuesday 12 november 2013 - 20:08
hola dani.
ok quan vulguis, jo tbm t´avisare quan fem algu. salut ens veiem 

Tuesday 12 november 2013 - 21:56
Hola! Doncs m'han recomanat per Andorra fer  la ferrada "Bony d'Envalira", la coneixeu?

Wednesday 13 november 2013 - 17:09

Hola bona tarda Diesel, a Andorra, n' hi han bastants de ferrates, a Aixovall, en tens una, fàcil, quant ja gairebé s' acaba hi ha una bifurcació, fàcil i difícil amb un desplom divertit. A Santa Coloma en tens una altra. Als Cortals d' Encamp pujant per la carretera que porta al funicamp i on hi ha un pont penjant que s' ha de creuar una altra. Per la carretera que puja a engolasters tens El Roc d' Esquers, amb una tornada llarga. A canillo en tens unes quatre. I baixant al Pas de la Casa. S' ha de agafar una pista, i caminar per anar al coll dels Isards, hi ha el llac de les Abelletes.

Aquesta és una breu informació que puc donar-te pel tema de les ferrates, a Andorra, el Bony d' Envalira..diria que l' he fet però fa anys. Espero que t' hagi pogut ajudar una mica.

Wednesday 13 november 2013 - 17:12

Badaloni74, sobre el tema de Ferrates, camins equipats i barrancs secs... jo sóc de la provincia de Lleida, tinc distància, però si hi ha alguna cosa atractiva, m' hi apunto!!!

Saturday 16 november 2013 - 16:32
Hola Companys,

Ja m'hi podeu comptar!

Saturday 16 november 2013 - 19:09
 Ey moltes gracies Sweet74! Quina cantitat hi ha, ara podre comparar una mica abans d'anar-hi o proposar-ho a altres companys. Merci :))

Thursday 21 november 2013 - 21:59
De res, només que essent a Andorra has de tenir en compte, la neu, moltes ferrates queden cobertes, i algunes poden ser perilloses, per tant s' ha de tenir en compte la climatologia i l' època a escollir.

Que les disfrutis!!!

Friday 22 november 2013 - 15:16

Hola Badaloni74, por tu Nick veo que eres de Badalona, yo también. Podríamos quedar algún día, lo malo es que no coincidimos en los días, yo trabajo los sábados y tengo fiesta los domingos y los lunes.

Espero que quedemos algún día.

Un saludo.

Saturday 23 november 2013 - 16:37
jo mapunto tmb! borjaa_@hotmail.com
Sunday 1 december 2013 - 12:08

Bon dia a tothom. Jo tb estic interessat, de moment coses suaus ja que acabo de sortir d'una lesió al peu.

El meu mail es: rogerserranoubach@gmail.com

A veure si ens veiem aviat!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies