Hola gent.
Editado: 24-11-2013
Editado: 03-12-2013
Hola bona tarda Diesel, a Andorra, n' hi han bastants de ferrates, a Aixovall, en tens una, fàcil, quant ja gairebé s' acaba hi ha una bifurcació, fàcil i difícil amb un desplom divertit. A Santa Coloma en tens una altra. Als Cortals d' Encamp pujant per la carretera que porta al funicamp i on hi ha un pont penjant que s' ha de creuar una altra. Per la carretera que puja a engolasters tens El Roc d' Esquers, amb una tornada llarga. A canillo en tens unes quatre. I baixant al Pas de la Casa. S' ha de agafar una pista, i caminar per anar al coll dels Isards, hi ha el llac de les Abelletes.
Aquesta és una breu informació que puc donar-te pel tema de les ferrates, a Andorra, el Bony d' Envalira..diria que l' he fet però fa anys. Espero que t' hagi pogut ajudar una mica.
Hola Badaloni74, por tu Nick veo que eres de Badalona, yo también. Podríamos quedar algún día, lo malo es que no coincidimos en los días, yo trabajo los sábados y tengo fiesta los domingos y los lunes.
Espero que quedemos algún día.
Un saludo.
Bon dia a tothom. Jo tb estic interessat, de moment coses suaus ja que acabo de sortir d'una lesió al peu.
El meu mail es: rogerserranoubach@gmail.com
A veure si ens veiem aviat!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui