La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent per sortir entre setmana!!

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 23 november 2013 - 15:04:07

Gent per sortir entre setmana!!

Bones!!
Doncs això, com vaig al revés del món i treballo els caps de setmana, estava buscant gent per fer sortides entre setmana, ja sigui cims, sortides en bici, excursió en raquetes o senderisme. M'encanta la natura i gaudeixo molt fent coses noves. A veure si organitzem algo!!!
Salut!!

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Tuesday 17 december 2013 - 09:24

Saturday 23 november 2013 - 18:29
d' on ets?
amb uns companys de feina a nem a st aniol el dimecres

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 23 november 2013 - 19:21
Doncs sóc un altre cul inquiet en la mateixa situació. Així que si se t'acut quelcom per aquí estic (soc de prop de BCN)
Sunday 24 november 2013 - 12:12
Hola! sóc de Mataró, però no tinc cap problema en desplaçar-me on sigui. Quin és el pla que teniu exactament per dimecres?  :-)

Sunday 24 november 2013 - 15:03
el recoregut es  aquest http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5677749
la idea es sorti de Torelló a les 8 del matí  i cuant arribem a sadernes comensa a camina esmorza  i cuant acavem anar a dinar

Monday 25 november 2013 - 12:59
Jo també m'apunto.soc de Besalu.
Monday 25 november 2013 - 15:05
al final no podre anar a fer la sortida del dimecres.
Amb els companys de feina que vaig m'han dit que no podian , i em decidit sortir per Roda de ter
Quant fem mes ya avisare

Friday 29 november 2013 - 16:30
Hola!
Yo también tengo fiesta de vez en cuando entre semana. Por turnos, tengo fiesta una semana entera de cada dos y siempre salgo solo... Así que estoy totalmente abierto a sugerencias... dejo mi email scrubber@hotmail.es

Tuesday 3 december 2013 - 21:29
Visc  a Andorra durant l'hivern.
Busco gent per ski de muntanya durant la setmana. Normalment el meu dia lliure és dijous.
El meu nivell físic i tècnic i la meva disposició mental són acceptables.
La meva edat 59.

Em podeu trobar a:
                                   neupols@hotmail.es

Monday 9 december 2013 - 23:36
Hola! Jo estic igual, treballo més aviat els caps de setmana i entre setmana tinc força temps per excursions, bici, escalada, esquí...
Visc a BCN, però ara a l'hivern sovint estic per Girona també. Us deixo el meu mail per si surt alguna proposta: ktalluna@hotmail.com

Salut!

Monday 16 december 2013 - 23:02
Hola!!!!!!!,
Yo  ara mateix tbm tinc liure entre setmana m' ha punto a qualsevol cosa a fer , ja sigui alpinisme, btt, raquetes 
, ski , o lo que calgui , os deixo el mail per si surt algu amb doneu un toque  saulatz1979@gmail.com  

Salut 

Tuesday 17 december 2013 - 09:24
ei ei dema vaig a a fer aquesta caminada qui s'apuntar
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5634187

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies