Bones!
Bona tarda!
Jo tb estaria interessat! Tb sóc de Barcelona. Et deixo el meu mail !
rogerserranoubach@gmail.com
Anem xerrant!
Hola!! Crec que per la descripció que fas tenim un nivell semblant per fer muntanya. Si et ve de gust fer una escapada en grup, pots contar amb mi. Espero poguer coincidir, fins aviat!
(Soc de les afores de BCN i tb tinc predilecció pels Pirineus catalans i aragonesos)
Editado: 01-01-2014
Hola,
Estic interesat a les sortides d'aquest grup. Afegiu-me en les notificacions i propostes que faciu. El meu e-mail: correotalenta@gmail.com
Editado: 03-01-2014
Hola!!! Estaría genial fer una sortida per fer baixar el menjars de Nadal
Proposo el cap de setmana del 18 y 19 que hi ha lluna plena i es podría fer una escapada a algun refugi de la zona de Vielha, fer ruta de raquetes nocturna i durant dia combinat de lo que vingui de gust (qui vulgui esqui, alpinisme....etc).
Es nomes una proposta.... vinga que ens tenim que moure de la cadira o sortirem rodant!!
(DANI ayudame a ponerles los dientes largos con algun plan !).
Editado: 05-01-2014
Hola a tod@s, especialmente a ti Ternua! (somos pocas las chicas aficionadas y cuesta coincidir)
El destino que tomemos tendra que ir un poco en consonancia con el nivel del grupo y tb la distancia a recorrer al ser solo un fin de semana.Cualquier propuesta es buena!! Yo ya tengo ganas de "grimpar"...aiggghhh!!
Editado: 09-01-2014
Hola;
Jo m'apunto on sigui a fer esquí de muntanya !!!!
Aquest cap de setmana no puc, però.
Editado: 11-01-2014
yo no he escrito en el hilo todavia pero mañana me apunto con una chica que tambien es del foro para ir a els graus.
ternua, has pensado en algun sector en particular? pregunto por si vamos algo antes de las 10 y vamos directamente. ademas no se donde esta el parque de bomberos.
mi movil es el 606 134429, tengo whatsapp y line. email fili8848@hotmail.com. tenemos material, y si alguien necesita un arnes me lo decis y echo uno extra que tengo.
Salut
Els clars de la lluna plena es una sortida oberta i col·lectiva que organitza Madteam conjuntament amb el club d’amics de la pakocrestas.com. Anirem els propers caps de setmana del 18 i 19 de gener del 2014, el 15 i 16 de febrer del 2014 i el 15 i 16 de març del 2014 a passar el cap de setmana al massís de la Torreta de l’Orri, situat entre les comarques del Pallars Sobirà i l’Alt Urgell. Tot coincidint amb les llunes plenes que aprofitarem per fer una passejada nocturna abans de sopar la nit del dissabte al diumenge
Així dons el Planning es el següent: Dissabte pujada al refugi de les Comes de Rubió, passejada a la lluna plena, sopar i dormir. Diumenge, esmorzar i pujada opcional a la Torreta de l’Orri. Baixada de la vall i retorn.
salutacions
jordi
Editado: 23-01-2014
Editado: 26-01-2014
Editado: 27-01-2014
Hola gent!
Jo també m'apunto al grup! A veure si podem fer cosetes!
utopicaidealista@gmail.com
Anem xerrant!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui