La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco gent o formar un grup per escalada,alpinisme...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 20 december 2013 - 12:32:54

Busco gent o formar un grup per escalada,alpinisme...

Hola bones! Doncs ja fart de tenir que quedarme molts dies a casa per falta d'algun company que estigui disponible, m'agradaria formar algun grupet de madteameros per anar fen sortides regulars de caps de semana o quan sigui possible per anar a escalar a diferents llocs de catalunya, fer alguna ruta de alpinisme, corredors, 3000 o tot el que ens vingui en gust.

Jo soc Borja tinc 25 anys porto un temps escalant, fent barrancs, senderisme  i aquest any me iniciat en el mon del alpinisme. 

Qualsevol cosa: Borjaa_@hotmail.com

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 26 january 2014 - 12:14

Tuesday 24 december 2013 - 14:50
Hola Borja 
Em sembla perfecte el que proposes ,jo estic una mica com tu ( la penya no es mou del sofa) , estaria be fer un grupet si, tambe he començat amb el alpinisme i aquet estiu la escalada crec que son coses que van lligades, senderisme ne fet bastant, algun tres mil tembe. Tinc ganes de fer coses ara al hivern , cims , corredors, i si es pot escalar tambe.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 24 december 2013 - 22:37
Eiii mark que tal? Doncs mira enviam un mail i siguem contactant per alla aixi ens donem tlfs etc.. i es fa tot mes dinamic

Monday 30 december 2013 - 17:37

Un mes que s'apunta al grup pel que pugui anar sortint!

Sóc el Roger i sóc de Bcn.

El meu mail es: rogerserranoubach@gmail.com

No seràs el Borja de Castellar no???

Monday 30 december 2013 - 19:52
Tambe us podeu "apuntar" a la secció d'alpinisme del Madteam, on podreu fer cursos, sortides i trobar a companys/es per fer activitat.

Pregunteu en info@madteam.org o a alpinisme1@madteam.org o be https://www.facebook.com/secciodalpinisme.madteam

Salut

Sunday 5 january 2014 - 18:05
Hola nois,
jo també estic interessada en fer alpinisme.
si feu alguna proposta i em voleu convidar, us deixo el meu mail
vitalagaya@gmail.com
M 'agrada escalar, tapia i esportiva, caminar, bici, alpinisme... 
Ja direu

Sunday 5 january 2014 - 22:13
Hola, a mi también me interesa, os dejo el correo y a ver si coincidimos.

Me gusta el alpinismo y vía larga.

alpinismoenminúsculas@gmail.com

Saludos

Monday 6 january 2014 - 13:45
Bienas a todos, 
Yo estoy un poco en la misma situacion, soy de bdn, aki va mi correo para el grupo j.delgado.56@hotmail.com

Tuesday 21 january 2014 - 20:22

Ei, bones! Jo sóc en Marc de Sau. Tinc 29 anys. Fa un parell d'anys que casi no puc sortir, però ara tinc temps i estic motivat.

marcbagaria@hotmail.es

Thursday 23 january 2014 - 09:59
hola muy buenas gente 
yo si hacéis alguna cosa entre semana ….
me adapto a todo alpinismo,escalada ….
dtrastoy@hotmail.com
saludos

Friday 24 january 2014 - 10:14
Hola gent! Escolteu! Jo tambe busco gent per fer sortides entre setmana o el cap de setmana. Aquet finde feu alguna cosa??
Un salut cordial !!

Jose

Sunday 26 january 2014 - 08:28

Bones gent!!! els que pugueu envieume un mail que l'he deixat en elforo ( borjaa_@hotmail.com)

Ara tornare a reactivarme que vaig patir una lesió i ara estic acabant examens aixi que a partir d'una semana començare a reactivarme i mirar de fer coses!

salutacions

Sunday 26 january 2014 - 12:14
Hola nois!! jo sóc de Tarragona i tb estic interessat en formar un grup més o menys estable pels Diumenges que la gent li costa molt d'aixecar-se del sofà. Faig una mica de tot.. senderisme... alpinisme... 3000's... escalada... etcc

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies