La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >canal sud-oest del Roca-Colom

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Friday 7 february 2014 - 20:23:27

canal sud-oest del Roca-Colom

Vaig a fer la canal sud-oest del Roca-Colom aquest dissabte o diumenge.

Algú s'anima a venir?

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Saturday 8 february 2014 - 16:32

Friday 7 february 2014 - 22:49

de fet, la faré diumenge. demà no pinta massa bé

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 8 february 2014 - 11:59
Home, el meu company Pep i jo estàvem pensant en fer demà diumenge alguna cosa per Ulldeter, però ho tenim tot molt vist i hi haurà molta gentada, em temo..... Des d'on s'ataca aquesta ruta? Quina dificultat té? Cal material d'escalada, o és senzilleta? 

Bé, crec que acabo de trobar una ressenya: 

http://www.libreriadesnivel.com/static/pdf/ediciones_desnivel_corredores_nuria.pdf

I crec que tinc una foto d'ella:

http://gerardo.madteam.net/galerias/2010-02/5781-roca-colom-des-de-vallter/13

A l'esquerra del espolón rocós sota el cim, oi?

Editado: 08-02-2014

Saturday 8 february 2014 - 15:34

Sí.

tal com dius.

s'hi pot arribar des de baix per la carretera de Setcases a Espinavell o per dalt des de la Portella de Morens.

Si voleu hi anem plegats. Nosaltres, de moment, som dos.

Saturday 8 february 2014 - 16:32
Ostres, això de l'aproximació des de la pista Setcases-Espinavell estaria molt bé per evitar-se la gentada de Vallter.,... I seria diferent.... Sempre que la neu ens permeti pujar suficientmen amb el cotxe, que espero que sí..... Quan anem a fer una matinal a Ulldeter, jo i el meu company acostumem, a quedar a Tona cap a les 8, per començar a caminar a 9:30 ,més o menys..... Hauriem de quedar, com molt amunt a Setcases, clar....... Podiem acabar de quedar per correu electrònic o per telèfon, seria més pr`sctic que això..... Et poso ara un privat.....

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies