Hola a todos ¡¡
En 2013 encontre gente para hacer la Ruta de los Cuatromiles acabando en MONTBLANC y con éxito (raro,raro) al poder dormir en el nuevo Gouter).
Este año me he propuesto hacer una ruta desde Zermatt, realizando unos 4 ó 5 Cuatromiles (principal pico del Monte Rosa, Dufourspize, Valais, Castor Pollux, Balmenhorn,, SignalKuppe, Parrostpitze, Zumteinspitze); sí ya sé que son más de 5, incluso 18 los que se pueden hacer; no està decidida la ruta; de momento estaria abierta en función de alguna possible propuesta. Lo que tengo claro es que haré el Monte Rosa este año para poder acabar la trilogia de los Alpes en 2015, si todo va bien.
Bé, ja em direu
Salut i muntanyes
Xavi
Ey ¡ bon dia ¡¡
Doncs sembla que la penya s'anima ¡. En Carles de Guadalajara m'ha confirmat que vindrà; molt trempat també. Sembla que Tush també li va bé les dates així que ja som 4.
Jo havia pensat de sortir el 25 i fins el 30; tot aprox. Faltaria quadrar les dates amb els cims que es facin finalment.
Allò de les tendes; ho hem de parlar.
Pel que fa l'anada, jo l'any passat vaig anar de conya en avió fins Ginebra i per anar a Zermatt, allà mateix a l'aeroport s'agafa el tren. Bé anem parlant de tot plegat.
Xavi
Hola Mimu; pues las ultimes conversaciones con la peña apuntan a finales de Junio. Aproximadamente del 25 al 30.
Un saludo
Xavi
Hola Isard;
La teva pregunta és molt oberta; podria escriure mig llibre
per respondre-la.
Quan algú vol apuntar-se a una sortida d’aquest nivell com a
mínim ha de tenir fet un curs d’alpinisme, coneixement d’escalada i si és possible, un d’Arva, pala i sonda, i
coneixements generals sobre muntanya.
Però hi ha altres aspectes que son potser més importants
encara: ha de tenir clar els riscos que comporta anar a més de 4000m, ha de tenir una bona condició física, ha de
tenir un entrenament previ i ha de tenir
el cap igual d’entrenat que el cos.
També ha de tenir clar què anar amb un grup sense tenir
aquestes aptituds i actituds, posa en risc l’èxit de l’expedició.
Ja em diràs si necessites qualsevol aclariment
Xavi
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui