La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Sortida Monte Rosa Juny 2014

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 23 february 2014 - 21:10:31

Sortida Monte Rosa Juny 2014

Hola a todos ¡¡

En 2013 encontre gente para hacer la Ruta de los Cuatromiles acabando en MONTBLANC y con éxito (raro,raro) al poder dormir en el nuevo Gouter).

Este año me he propuesto hacer una ruta desde Zermatt, realizando unos 4 ó 5 Cuatromiles (principal pico del Monte Rosa, Dufourspize, Valais, Castor Pollux, Balmenhorn,, SignalKuppe, Parrostpitze, Zumteinspitze); sí ya sé que son más de 5, incluso 18 los que se pueden hacer; no està decidida la ruta; de momento estaria abierta en función de alguna possible propuesta. Lo que tengo claro es que haré el Monte Rosa este año para poder acabar la trilogia de los Alpes en 2015, si todo va bien.

Bé, ja em direu

Salut i muntanyes

Xavi 

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Wednesday 5 march 2014 - 12:36

Sunday 23 february 2014 - 21:13

muntanyamunt@yahoo.es

para quien quiera contactar

Xavi

Ocultar todas las respuestas      
Monday 24 february 2014 - 23:37
Jo aquest any passat hem vaig tenir que retirar de la sortida al monte rosa que s'habia planejat en aquest mateix foro! així que aquest any hi aniré si o si, el problema el vec en les dates... quines semanes t'agradaria anar-hi? perque jo tinc examens de universitat
Tuesday 25 february 2014 - 07:19

Bon dia ¡¡
doncs les dates està pendent de tancat tot i que en a mi m'agrada just despres de Sant Joan perquè no hi ha tants riscos pel tema esquerdes i tal, però també es podria fer a primers de juliol.
Hi ha un noi (en Carles, es de Guadalajara, te 27 anys, molt preparat en tot, n'ha fet molts 4mils ja); va ser la mev cordada l'any passat a la ruta dels 4mils al Montblanc; també vindrà segons les dates que marquem. Bé, ja em diràs coses...
Xavi

Tuesday 25 february 2014 - 14:58
Hola !

El Juliol passat naltros hi vam anar a fer el Monte Rosa i el Paradisso amb un grup molt macu de 4 que es va formar en aquest foro.

Hi vam anar amb tendes i ho vam passar  mooooolt bé. ---Amb els consells del incombustible Kotxos !!

Just després St Joan perfecte per les raons q comentes.

Aquest any també m,agradaria tornar també amb tendes per evitar la aglomeració dels refugis.

Que et sembla ?

pd. el TuSh no hi va poder venir per raons familiars però és un noi molt trempat.

Wednesday 26 february 2014 - 17:01
Hola,

Este año quería ir a los Alpes si o si, puesto que nunca e ido y mi idea era a principios de julio, se podría mirar de adaptar fechas. 

Un saludo.

Thursday 27 february 2014 - 08:24

Ey ¡ bon dia ¡¡

Doncs sembla que la penya s'anima ¡. En Carles de Guadalajara m'ha confirmat que vindrà; molt trempat també. Sembla que Tush també li va bé les dates així que ja som 4.

Jo havia pensat de sortir el 25 i fins el 30; tot aprox. Faltaria quadrar les dates amb els cims que es facin finalment.

Allò de les tendes; ho hem de parlar.

Pel que fa l'anada, jo l'any passat vaig anar de conya en avió fins Ginebra i per anar a Zermatt, allà mateix a l'aeroport s'agafa el tren. Bé anem parlant de tot plegat.

Xavi

Friday 28 february 2014 - 08:52

Hola Mimu; pues las ultimes conversaciones con la peña apuntan a finales de Junio. Aproximadamente del 25 al 30.

Un saludo

Xavi

Friday 28 february 2014 - 10:48
Hola Xavi,

Si ho he vist, no se si per la feina podre tindre aquestes dates lliures, pero encara es aviat...ho intentare, sino anire al juliol si algu s´apunta.

Gracies!!

Monday 3 march 2014 - 13:16
Hola Xavi,

Quin tipus de coneixements tècnics cal tenir?

Merci!

Monday 3 march 2014 - 17:26

Hola Isard;

La teva pregunta és molt oberta; podria escriure mig llibre per respondre-la.

Quan algú vol apuntar-se a una sortida d’aquest nivell com a mínim ha de tenir fet un curs d’alpinisme, coneixement d’escalada  i si és possible, un d’Arva, pala i sonda, i coneixements generals sobre muntanya.

Però hi ha altres aspectes que son potser més importants encara: ha de tenir clar els riscos que comporta  anar a més de 4000m,  ha de tenir una bona condició física, ha de tenir un entrenament previ  i ha de tenir el cap igual d’entrenat que el cos.

També ha de tenir clar què anar amb un grup sense tenir aquestes aptituds i actituds, posa en risc l’èxit de l’expedició.

Ja em diràs si necessites qualsevol aclariment

Xavi

Wednesday 5 march 2014 - 12:36
i... paciència i sentit del humor i cafè calentet i ...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies