La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco gent per quedar a fer sortides de muntanya e...

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 1 may 2014 - 13:16:24

Busco gent per quedar a fer sortides de muntanya entre setmana

Hola bones, sóc un noi de 33 anys apassionat per la muntanay i la natura, amb disponibilitat de cotxe. 

Ara m'he quedat en semiatur i tinc molts temps entre setmana lliure i m'agradaria trobar gent amb la que anar a la muntanya entre setmana sobretot, que és quan tinc més temps lliure. Per sortides de un dia o per més d'un dia amb tenda de campanya...
Si algú està interessat ja sabeu, poseu-vos en contacte.
Saluts
Lluís

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Saturday 7 june 2014 - 21:22

Tuesday 6 may 2014 - 20:24
Hola LLuis

Estaria interessat ja que tambe lliuro bastant entre setmana Et donc el meu correu aixi concretem el que ens interessaria fer a cada un i si s´escau poder quedar. dakasc24@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 3 june 2014 - 11:41
Hola!!
Jo estic a l'atur! Ara no estic gaire en forma per problemes de salut mesos enrere.. però... segons el nivelll m'apunto!!! :)

Wednesday 4 june 2014 - 02:23
Hola Chicos/as!
Tengo 30 años y soy de BCN. Tengo bastante tiempo libre entre semana tambien por horarios raros en el trabajo y estoy interesado en poder ir saliendo a hacer montaña. Siempre tengo dos dias libres entre semana alternados o lunes/martes o miercoles/jueves.

Si os apetece enviar privado y nos ponemos en contacto los 4 y vamos montando alguna salidilla para irnos conociendo.

Wednesday 4 june 2014 - 08:47
os dejo mi mail!!!
evacapi2002@hotmail.com
asi sera mas facil... y por el mismo mail me podeis encontrar en el facebook... jeje pero avisadme q sois vosotros, q no agrego a cualquiera... :p
bon dia!!!

Wednesday 4 june 2014 - 11:42
Bones!
Soc de Manresa i ara mateix estic de vacances fins al 22, entre setmana es dificil trobar companys per fer sortides, tenia pensat nar a fer vies ferrates per que no es necessari nar acompanyat pero si algu es vol apuntar es millor nar acompanyat.

Thursday 5 june 2014 - 22:14
Yo sincerament, ferrates mai n'he fet i no em criden massa l'atenció... com veig que tots esteu molt calladets... Us faré una proposta per la setmana vinent.. No sé d'on sou, però allà va...

Travessa de Montserrat!!! jeje. La tinc pendent i sincerament em ve de gust, el dia m'es indiferent, es pot concretar. Excepte dilluns que estaré fent una cresteta amb uns colegues...

va animeu-vos! Espero que estigueu a la muntanya i per això no parleu ehh!! o es pq soc dona?? :P

Salut i muntanya!!

Thursday 5 june 2014 - 22:31
La travessa de montserrat ja la tinc feta, s'ha de dir que es molt maca! a mi hem faria gràcia fer aquesta: http://www.madteam.net/rutas/excursionismo/travessa-de-montserrat-per-passos-complicats.pedret
A mi el que més m'agrada es l'escalada, pero voltar per montserrat sempre es xulo, aixo si jo lo que es caminar soc dels que va xino xano!

Thursday 5 june 2014 - 23:04
M'ho llegiré amb temps.. que avui m'han enredat i canvio les botes de muntanya per tacons... jajaja ai mare!
No sé per on es aquesta,però la meva intenció era passar pels passos equipats... que ja els he fet, i no em donen tanta por.. Jo escalar he escalat ben poc, encara que després de la cresta que faré dilluns jo crec que la resta serà cosir i cantar!! jeje.
D'on ets? Jo soc de Sabadell!

Thursday 5 june 2014 - 23:49
Doncs aquesta es la ruta que vull fer, la dels passos equipats! jejeje Jo soc de Manresa. Doncs jo m'apunto, la setmana que be hem va be qualsevol dia menys dilluns que anire amb un ex-company de feina per fer-lo pujar per les parets. Si hem vols buscar pel face hem dic Jordi Garcés.
Vigila amb els tacons que els carrega el diable! jajaja

Saturday 7 june 2014 - 21:22
Bones,

Jo no estic a l'atur, de moment...però puc tenir dies lliures entre setmana. I tots els matins lliures.
Estic obert a qualsevol ruta, ferrata, excursió, cova, ...

Si algú s'apunta, també m'agradaria anar fent per etapes la costa brava en caiac, ara que vé el bon temps.

Sóc de BCN i tinc cotxe.

Ja direu!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies