La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >algú per fer muntanya a l'estiu

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 22 may 2014 - 11:11:25

algú per fer muntanya a l'estiu

Hola!
De cara a l'estiu si es possible m'agradaria anar a fer alguna coseta al prinieu.Em ve de gust fer alguna ascensió de dificultat facil- mitja, amb alguna grimpada, cresta fàcil.. tipus besiberri nord, palas, balaitous, vignemale... res que exigeixi grans dificultats ni material d'escalada.
Soc un noi de 30 anys i busco gent de la meva edat mes o menys, habituats a caminar, i que els hi agradi molt la muntanya!!

Salut!!

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Sunday 8 june 2014 - 14:39

Thursday 22 may 2014 - 11:53
Hola!

A mi m'encanta la muntanya, i el que dius sona perfecte, tot i que per mi a l'agost és impossible. Jo també busco gent per anar a caminar i també tinc uns 30 anys, així que quan vulguis!!!!

Salut!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 may 2014 - 12:50
Hola!

Jo no sé dates de moment... tot dependrà del tema feina, economia... tampoc descarto septembre, abans de les primeres nevades, es bona epoca on s'eviten aglomeracions.

et deixo el meu mail: jsolagran@gmail.com   

vagi bé!

Thursday 22 may 2014 - 16:07
Holaa!!!
En dues setmanes tinc previst pujar al Pedraforca,  si us voleu apuntar encantat. Soc de bcn i disposo de vehicle.
L ho de l estiu tambre tinc pensat fer unes quantes escapadetes als pirineus... Bueno ja em direu

Salutsss
Jose

Friday 23 may 2014 - 10:09
Sona genial! Malauradament jo no puc; és la festa major del meu barri! :) Però gràcies!

A veure si podem fer alguna sortida algun dia. La Gallina Pelada és quasi més maca que el Pedraforca, i amb molta menys gent! :) Ara, hi ha mil llocs on anar!

Salut!!

Lau

Friday 23 may 2014 - 11:35
Jo aquestes dues setmanes les tinc ocupades, entre alguna cursa, i demés esdeveniments.....no conec la gallina pelada.. m' encanta aquesta!!

http://elpequenyosaltatapias.blogspot.com.es/2011/08/geodesicos-ledormeur-al-palas.html

Abraçades,

Josep.

Friday 23 may 2014 - 15:27
Hola, yo tb busco gente para el verano, tengo 30 años y me encanta escalar, barrancos y estoy empezando con el trail.

Vivo en la zona de gerona, tossa de mar

Friday 23 may 2014 - 15:48
Hola!!!

Jo tinc 29 anys...també busco gent per anar a la muntanya i he fet alguna coseta d'escalada també, tot i que no gaire!!! :) Us deixo el meu mail: larabonet@gmail.com

Friday 23 may 2014 - 20:27
Jo vaig dissabte 31 al cadinell pel matí i a la gallina pelada per la tarda. Si algú es vol apuntar.
Monday 26 may 2014 - 22:56
HOLA!!
YO TAMBIEN ESTOY INTERESADA EN SALIR HACER ASCENSIONES!! TENGO 28 ANÑOS Y MUCHAS GANAS DE MONTANÑA!! AQUI DEJO MI EMAIL OLGUI-@HOTMAIL.COM  (TODO EN MINUSCULAS TENGO PROBLEMAS CON EL TECLADO)

Wednesday 28 may 2014 - 11:35
Hola yo tambe manimaria que ara ya comença el bon temps yo soc de Sant celoni a veure si ens animem i monten sortideta 

Wednesday 28 may 2014 - 12:15
Hola a tots,

Hem creat un grup a face que es diu muntanya. Com hi ha varis grups que es diuen així, el que podeu fer es agregarme a mi, i jo us agrego al grup. Així es més facil la comunicació entre tots els menbres i es poden veure les diferents propostes.

Josep Solagran.

Salut!

Thursday 29 may 2014 - 08:42
Jo tb estic interessat en muntar un grupet wuai... tinc 32 anys i soc de Arbolí, un poblet al cor de les Muntanyes de Prades. 
Faig una mica de tot... Alta Muntanya, Escalada, Alpinisme... etc
El meu email es salvaarbona@hotmail.com

Thursday 29 may 2014 - 11:52
Eiii bon dia a tots!!!
Veient que hi ha molta gent interessada en fer salidetes a la muntanya.... que tal si posem el nostres num. de mobils i fem un grup al wasup o alguna cosa semblant, aixi sera mes facil de comunicarnos i fer grupets. Jo comenco amb el meu.

Jose :  670736112 ( Sant Cugat BCN )

Vinga animar -vos que farem una grupeta guapa!!

Salutsss!!!

Sunday 8 june 2014 - 14:39
Bon dia a tots!!

Jo també tinc ganes de fer muntanya!! Soc de Barcelona i tinc certa experiència, sobretot en escalada.
Lo del grup de whatss hem sembla bona idea...

Arnau: 680-824-128 Barcelona

animeu-vos k podem passar ho molt b

Ei Jose!! Lo del Pedraforca segueix en peu! L he fet un parell de cops des del refugi, però sempre m agrada repetir! 
Ja diràs!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies