La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Escalada cap de sermana

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 28 june 2014 - 23:29:34

Escalada cap de sermana

Yepp! Hola estic buscant gent per sortir a escalar, fer trekkings i anar a la muntanya...soc de tarragona pero fa temps que visc a sabadell. Estariia be trobar un grup de gent o algu a qui li agradi i poder fer sortides...i passarho be x la muntanya¡,,

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Monday 18 august 2014 - 18:57

Monday 30 june 2014 - 16:54
bones! yo soc de manresa, a mi el que hem tiba més es fer via llarga pero l'esportiva també m'agrada, si vols et vols apuntar el proxim dia que anem a fer esportiva seras benvinguda.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 july 2014 - 09:41
Ostres¡ genial sip jo manimo! Aixi que quan sortiu mapuntuu,! Teniu plans per aquest cap de setmana? Fins aviat!,, 
Friday 4 july 2014 - 15:55
Dema nirem a fer esportiva t'apuntes? Per cert quin nivell tens?

Friday 4 july 2014 - 20:31
Sippp mapuntuu!! Jo fa poc temps q escalo pero he arribat a pujar algun 6A de segona...imagino q vosaltres debeu tenir molt mes nivell xo bueno anar per la muntanya ja es un bon alicien! On anireu??
Friday 4 july 2014 - 22:48
Dema anirem per la tarda a montserrat  t'envio un misstage privat amb el meu numero de telefon.

Saturday 5 july 2014 - 12:55
hola,
estoy interesado en salir a escalar los fines de semana, tengo cuerda y material pero no tengo mucho grado.
Un saludo

Saturday 5 july 2014 - 14:50
Hola Silvia! 

Jo sortir a escalar no, perquè no en se,  però si vols fer muntanya o trekkings compta amb mi.

Sunday 17 august 2014 - 11:15

Hola Silvia. Visc a Terrassa, m'encanta surtir a la muntanya a escalar i visitar nous paratges. Jo també m'apunto. Amb el poc temps que li puc dedicar estic en el 6a a vista, encara que amb la corda pasada, sempre es pot fer algu més, Jajaja

Salut

Sunday 17 august 2014 - 16:30
Huuuolaa!!! Estaria molt be fer una quedada x pujar a la muntanya algun dia q faci menys calor!! Pro entre tots els q em contestat podriem organitzar alguna cosa no??? Ja direu!! Millor cap al setembre !!
Monday 18 august 2014 - 14:57
Hola silvia, jo sóc de Granollers i normalment fem muntanya i escalada. quan vulguis t'aviso o si vols fer res avisa i ens hi apuntem
Monday 18 august 2014 - 18:57

Dons tant si es aquest mes o a partir del setembre, alguna coseta podem fer. Si no teniu massa temps aprop. Si ja parlem de dia senser  o cap de semana, dons jo últimament estic descubrin zones d'esportiva pels voltants de Berga. En tot cas, no será per llocs. Estem al paradis de les pareds i muntanyes!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies