La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Last Call Roc del Boc

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 7 august 2014 - 16:59:32

Last Call Roc del Boc

Demà tinc intenció d'anar al Roc del Boc, per la cara sud, pujant pel pas del violoncel, des de Morens -Vallter- -pot ser de passada fer la cresta al Puig de Tirapits-  si algú s'hi vol apuntar, només cal que m'enviï un privat.

Salut i Muntanyes!

Editado: 07-08-2014

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 8 august 2014 - 19:30

Friday 8 august 2014 - 14:27
Em sembla que ho he llegit una miqueta tard....    Potser m'hauria apuntat, tot i no tenir clar si el que proposes es una escalada o no..... Salut, Santi

Per cert, em poso a mirar on para exactament el Roc de Boc, i trobo que està molt lluny de Vallter, però molt..... O hi ha un altre més propoer amb el mateix nom, o simplement ets una fera..... Salut

Editado: 08-08-2014

Ocultar todas las respuestas      
Friday 8 august 2014 - 19:30
Hola Gerardo!
la idea era fer-ho sobre la marxa, escalant... o no, tot i que el pas del violoncel del Roc del Boc sí que és una grimpada. -alternativament podia no arribar-s'hi.-
Sí que està lluny de Vallter, sí. Passant Torre d'Eina  
Finalment hi he anat tot sol  passant per la cresta al Puig de Tirapits. (una alternativa interessant a la vall del mateix nom)

Salut!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies