La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Busco grupet polivalent per anar a muntanya

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 6 december 2015 - 16:16:38

Busco grupet polivalent per anar a muntanya

Es igual el mitja amb el que anem al la muntanya la qüestió és anar-hi ya sigui fent esqui montanya, canals, grimpades, ecalar, btt, caminar, correr o el que sigui segons temporada i segons el temps o permeti. 

Jo tinc 46 anys però els de 30 no m'atrapen ja ja ja. 
He fet de tot, i vull seguir fent-ho ja tinc mini grup però és difícil trobar el mateix nivell i el mateix moment per compartir o sigui que com més siguem millor. 
Les sortides que fem no són per jugar-se la pell, disfrutar és el més important, però una mica d'adrenalina de tant en tant no està malament.

salud i ganes
pequey25@yahoo.es

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 8 december 2015 - 10:29

Monday 7 december 2015 - 00:17
Hola

Pues a veces me pasa lo mismo. Menos esqui y btt hago un poco de todo.
Hablamos.

Roc

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 8 december 2015 - 10:29

Hola!

com va?

controles en tema cordes i assegurament?

busco company per fer el mont blanc aquest 2016...

no ho se. Potser t'animes i abans podem anar fent cosetes mes senzilles per anar fent boca!

et deixo el meu mail:jsolagran@gmail.com

si t animes escriu-me..

salut!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies