La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Muntanya entre setmana

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Wednesday 13 april 2016 - 17:19:07

Muntanya entre setmana

Hola,

Em dic Albert, tinc 42anys i soc de Barcelona. Busco gent per fer muntanya, ferrades, senders sobretot entre setmana.

Tinc força experiència i porto molt anys fent sortides, però per motius laborals, molts cops acabo sortint sol entre setmana, i per fer segons que, millor no jugarse-la.

Tinc  experiencia en muntanya i alguna cosa en hivernal. També tinc experiència en ferrades. Però ja hem prenc les coses amb mes calma.

No descarto poder sortir els caps de setmana però principalment entre setmana.

expandir todo contraer todo 14 Respuestas Última respuesta Tuesday 8 november 2016 - 12:04

Thursday 21 april 2016 - 02:25
Hola Albert!
Em dic mar, tinc 30 anys i m'apunto a tot!! Soc de st just pero actualment estic vivint a bcn ciutat. Tinc força temps entre setmana i normalment escalo tot i que en els ultims mesos me aficionat a les vies ferrates i als barrancs. Caminar, excurscions, i alpinisme m'encanta, tot i que d'aquest ultim n en se gaire i tot just n'estic aprenent. I en tinc moltes ganes!! 

Et paso el meu telefon x si vols contactarme i fem una sortida plegats a veure q tal. Estem en contacte!
Salut!!
661004184

Ocultar todas las respuestas      
Monday 25 april 2016 - 13:12
Hola,  m'interessa la teva proposta. El meu correu feneruvi@gmail.com
Si et sembla bé ens posem en contacte i organitzem alguna sortida.
Gràcies.

Saturday 21 may 2016 - 13:52
Hola a tots. Em dic Oriol i tinc 37 anys. Em trobo en la mateixa situació que vosaltres. Disposo de molts dies entre setmana per sortir a la muntanya, i sempre acabo sortint sol. Si us sembla bé podríem fer alguna activitat. 
Per si heu fet algun grup us passo les meves dades Oriol.fedez@gmail.com i 666238534. Ja direu. 

Sunday 22 may 2016 - 20:37
Ei !! Jo en tinc 24 anys, pero igual m'apunto! Digueume quelcom 617646410

Tuesday 24 may 2016 - 20:17
hola!

Jo també sóc de Barcelona, 29 anys i amb disponibilitat entre setmana. Si surt alguna proposta, escriviu-me i us paso mòbil per privat. Salutacions!

Wednesday 25 may 2016 - 02:02
Hola joangm i batecs!
Hem creat un grup de whatsapp on posem els nostres dies lliures i així és més fàcil organitzar alguna cosa. Si esteu interessats, envieu un missatge a qualsevol telèfon o correu que apareix per aquí i us afegim. Sigueu benvinguts. 

Wednesday 8 june 2016 - 15:32
Hola Cadoba,

Si hem passes un correu t'explico una mica el que anem fent.

Salut,

Thursday 9 june 2016 - 08:36
Hola Joan,

Si hem passes un correu t'explico una mica el que anem fent.
Funcionem per wassap.

Salut,

Saturday 25 june 2016 - 06:39
Hola, em dic Elies i no soc tan jove com vosaltres però em mantic en actiu. Per exemple, aquest dimarts 28 volem fer un company i jo els cims del Raco Gros i Racó Ptit a la zona de Núria , passant pel Coll de Nou Creus. La tornada la podriem fer pel Coll de Nou Fonts. Desnivell de 1500 metres. Temps: unes 7 hores. Deixariem el cotxe a Queralbs i agafariem el cremallera de les 7:44 h que arriba a Núria a les 8 tocades. Sembla que la meteo sera bona. Posarem els grampons a la motxilla, per alló de treurel's a passejar. Per a concretar: eliesteo@gmail.com. 
Sunday 26 june 2016 - 21:26
Buenas tardes compañeros! estoy de vacaciones por Barcelona desde el 26 de junio al 10 de julio, si a alguien le apetece hacer alguna ferrada, escalada facil, excursion, o lo que sea, que me pegue un toque
646409587, gracias

Wednesday 29 june 2016 - 00:31
Bona nit,

Sóc nou aquí i em trobo en la mateixa situació que vosaltres. Tinc dies lliures entre setmana i ganes de muntanya. Pel que he llegit envio un missatge a un mvl de per aquí i a veure si em podeu afegir al grup de watsap.

Tuesday 5 july 2016 - 19:27
Hola, em pudeu afegir al grup de watshapp ?
0033610645272
Gracies
Alex

Tuesday 8 november 2016 - 12:04
Hola a tothom,,

em dic Oriol, tinc 46 anys i també tinc disponibilitat entre setmana i sobint acabo sortint sol. Enviaré aun Watsapp a algun dels telèfons que apareix aquí a veure si em podeu afegir.

Gràcies!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies