La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Gent jove excursions Barcelona

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 31 may 2016 - 15:36:15

Gent jove excursions Barcelona

Hola!

Proposo fer un grup per reunir nos gent jove de Barcelona i voltants, per fer excursions. La idea és anar gent de 20 a 35 aprox... i fer sortides moderades, per mitja i alta muntanya. Necessitaríem alguna gent amb cotxe si pot ser. 

Idees sortides: Puigmal, Gallina Pelada, Comanegra, Núria-Bastiments, Montseny...

Editado: 31-05-2016

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Sunday 26 june 2016 - 21:32

Monday 6 june 2016 - 08:26
Me apunto!!!
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 june 2016 - 16:01
Hola! 
M'agradaria. No tinc cotxe, carnet si pero per motius de salut i perill públic prefereixo no conduir.

Thursday 9 june 2016 - 16:15
No he dit que soc de sabadell i en tinc 49. M'hi voldreu?
Tuesday 14 june 2016 - 17:52
Bones, em dic Edgar i en tinc 25 i soc de Barcelona, jo m'hi apunto. 

Tinc un petit tot terreny (un Suzuki Jimny), te 4 places y un malaté molt i molt petit, lo bo es que te 4x4 i reductores així que si no os importa anar apretats com a sardines, podeu comptar amb mi.

Amí el que m'hagrada és fer nit a la muntanya, les sortides d'un sol dia se'm fan molt curtes.

Editado: 14-06-2016

Tuesday 14 june 2016 - 18:10
Hola hola! :)

Doneu-me els mòbils si voleu i us afegeixo. De moment tenim un grup de whatsapp de 5-6 persones. Podeu escriure'm a "martap793@gmail.com". 

Salut!!

Sunday 26 june 2016 - 21:32
bon dia companys! estic de pasada 10 dies per barcelona, tinc furgo, material d'escalada i barranquisme i no tinc res a fer, si algu monta algo que m'ho faci saber si vol! tinc 25
salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies