La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Tornar-hi de nou, per Osona

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Sunday 3 july 2016 - 10:37:57

Tornar-hi de nou, per Osona

Hola, soc de Torelló. I fa poc que torno a escalar, busco gent o grups, amb els que poder sortir, entre setmana a partir de les sis de la tarda, o els caps de setmana. Tinc 33 i un grau acceptable, però moltes ganes de tornar-hi. Tinc residència al Ripollès, on passo tots els caps de setmana.

Gràcies.

Editado: 03-08-2016

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Thursday 4 august 2016 - 20:39

Monday 4 july 2016 - 13:24
Vengaaaa genteee!!!!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 4 july 2016 - 15:12
Hola. Jo sóc de Lleida. Aquest any m'he fet del Club de DonaAlpina on hi ha molta gent de la província de Bcn. Només val 15 €/any. Si vols posar-te en contacte amb mi per escalar o pel que necessitis el meu mòbil és 622243466. Em dic Remei, tinc 54 anys. Faig esportiva i clàssica fins 5+.
Salut i roca
Remei

Monday 4 july 2016 - 17:31
Gràcies per escriure, 
Els caps de setmana, els passo pel Ripollès i entre setmana estic a Osona. Busco algú amb qui tornar a començar de nou, ja que les últimes sortides a fer clàssica han estat un desastre, necessito fer esportiva per fer rodatge.
Gràcies.

Wednesday 6 july 2016 - 10:18
Tantos nooo. Que solo tengo una cuerda!!!!

Wednesday 6 july 2016 - 17:20
Hola clue, jo m'apunto el meu telf 610649236.
Ens veiem.

Thursday 7 july 2016 - 08:17
Fuck yeaaaaah!!!

Saturday 9 july 2016 - 10:23
O esportiva els caps de setmana.
Wednesday 3 august 2016 - 22:49
Que ningu es decideix?
Thursday 4 august 2016 - 20:39
Jo. T'he escrit privat.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies