Bones! Sóc de Barcelona i tinc 35 anys.
Us escric perquè m'agradaria anar a fer el Cerví el proper estiu i estic buscanat algú amb qui anar-hi, ja sigui per fer una o varies cordades, això sí, sense guia.
Per això, busco algú amb disponibilitat d'una setmana al juliol o agost, amb ganes i nivell tècnic adequat per a realitzar l'ascens.
M'agradaria trobar algú aviat per poder fer una mica de muntanya abans d'anar-hi. A veure si algú s'hi anima!!!
Per qui hi estigui interessat, poseu-vos en contacte amb mi i xerrem: kcapseta@gmail.com
Salut!
Hola
jo estic pensan d,anar-hi aquest estiu, m,agradaria fer la travessa lion-hornli ,encara que de moment no es segur
seria ultims de juliol- prinçipis d,agost
pero jo ho fare amb guía,ja l,intentat dues vegades i veig que es un çim bastant serios i preferixo anar amb algu que coneixi be la ruta
molta gent a pringat per no coneixer be el cami
fare aclimataçio amb algún cuatremil senzill aprop(el castor per exemple)
soc de Barna tambe
David (51 tacos)
Hola
una opçio algo mes barata es nomes fer el çervi amb guía,l,aclimataçio es far per conte propi
es clar que el çervi es fa 1 guía-1 client,dues personas serian dos guias
pero be,no deixa de ser una pasta, al menys 800 euros
pero crec que com a minim es te que anar amb algu que coneixi be la ruta,sobretot al prinçipi que se surt de nit,conec gent que s,ha perdut a l,iniçi i no en fet çim
aviam si ens veiem alla!!
salutaçions
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui