Zona Barcelonés. Surto sovint sol a fer mitja o alta muntanya, tot l'any així com BTT amb certa exigència des que em vaig prejubilar. Si cal sortir un dissabte, també.
13 Respuestas
Última respuesta Wednesday 5 september 2018 - 19:56
joangmTuesday 21 november 2017 - 19:24 Si vols fer sortides de més d'un dia (dos, tres, o més) és fàcil que ens posem d'acord. A mi el que em fa més peresa és fer més hores de cotxe que no pas d'excursió. Jo faig habitualment excursions a peu, en BTT i esquí de muntanya. D'esquí estic una mica fluix ja que surto poc, ganes no en falten. També cicloturisme de muntanya (BTT amb alforges)
ELIESTEOWednesday 22 november 2017 - 07:49 Generalment surto un dia a la setmana per fer muntanya i un altre per fer BTT. I un cop al mes si que surtim dos dies o més. Si vols en passes el teu correu a eliesteo@gmail.com i quan sigui així et poso la proposta de sortida i la valores, ja que acostumem a fer marxes exigents.
joangmThursday 23 november 2017 - 19:49 No em preocupen "marxes exigents", si exigents vol dir rutes llargues i dures, hi estic acostumat. Sovint faig rutes d'uns quants dies carregant la tenda i tot el necessari per "sobreviure". Et passo les dades per missatge privat.
ELIESTEOSaturday 17 march 2018 - 21:25 Hola Joan, tenim preparat pels dies 10, 11 i 12 d'Abril la parcial de la Travessa pels Ports. De Besseit a Fonferrera, i d'aquí al Caro, per tornar a Besseit el tercer dia. Sempre si la previsió meteorològica és benigna.
morroiSaturday 14 april 2018 - 11:48 Hola, quin tipus de sortida per muntanya acostumes a fer entre setmana? Corredors? Gel? Alpinisme? Escalada? I de quin nivell?
ELIESTEOMonday 16 april 2018 - 08:50 Hola Felip, doncs les nostres sortides són força més modestes, d'alta, mitja i baixa muntanya, estiu i hivern (amb raquetes).No escalem, encara que fem alguna via ferrada, sense anar més lluny demà anem a Cala del Molí, de St. Feliu de Guíxols. També BTT, evitant les trialeres, encara que sempre en cau alguna. Nivell? el grupet és heterogeni, així que anem a nivell mitjà.
joangmSaturday 28 april 2018 - 10:26 Jo no faig ni corredors, ni gel, ni escalada. Alpinisme, depèn del què s'entengui per aquest mot.
M'agrada denominar-me excursionista. Excursionista a peu, en BTT o amb esquís de muntanya. Per a mi el mot excursionista significa coneixement del territori, descobrir indrets nous, gaudir del paisatge i de la seva gent, ...
El que més m'agrada és fer rutes d'uns quants dies.
ELIESTEOWednesday 5 september 2018 - 18:55 Hola Albert, ha plogut una mica des que vaig escriure per primer cop. Ara m'en vaig a viure a Sort i clar és un pel lluny per fer sortides d'un dia des de Barna. Em quedo amb el telèfon per si torno.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies