Hola,
sabeis si decathlon fabrica algún chaleco de plumas????...o si sabeis de alguna tienda que los tenga a muy buen precio????...mi presupuesto rondaria sobre 60euros... es que si no...me tendré que comprar uno polar...y no es lo mismo
un saludo,
Farel
PD: es que el XCR...me parece más frio que el gore normal...como si perdieras calor por todos sitios......será por ese 30-40% más de transpirabilidad?????
El que necessito es alguna cosa per no congelar-me a l´hivern mentre estigui a una reunió o escalant un dia de molt fred(ja que he pogut comprovar la gran transpirabilitat del XCR...la poca retenció de la calor corporal)...no es per dur-lo habitualment en activitats aeròbiques(on si que vull transpirabilitat)....i ha de ser una armilla per afavorir la llibertat de moviments(ademés la jaqueta és molt tècnica i altra cosa em faria nosa )... i un plomes???? doncs....crec que es el que dona més calor...el problema, sempre és el preu,no?????
gràcies per la resposta....aniré mirant a veure el qué!!!!
una salutació,
Farell
Y ya volví la semana pasada con él en el bolsillo...
Lo que pensé es que ahora hay muuuchas ofertas en ropa de invierno...si me tengo que currar algo más el precio....pues no se...
un saludo,
Farell
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui