Una duda:
Salir a correr una horilla un par de veces a la semana a un ritmo no muy rapido viene bien para el monte? Para pillar fondo y subir mejor y tal?
Gracias!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zalantza bat:
Korrika egitera ateratzea astean bitan erritmo ez oso azkar batean ondo dator mendirako? Hau da, fondo ona hartzeko eta ho
Eskerrik asko!
Si bien moverse, cuánto y cómo sea, siempre va bien, no siempre conseguimos "entrenarnos", esto es, mejorar nuestro rendimiento; de ello que existan los entrenadores. No obstante te explico lo que sé sobre ello:
Frecuencia cardíaca máxima (teórica): 220 menos la edad. Es algo más en mujeres y la real difiere de unos a otros.
Frecuencia cardiaca en reposo: pues eso!.
Reserva cardíaca (RC): diferencia entre las anteriores.
Zonas de entrenamiento, se definen con respecto a la RC:
Descanso, al 50-60%. Consume grasas básicamente, si es de larga duración, dos o más horas, sirve para perder peso.
Baja, al 60-70%. Mejora nuestra RC (reduce la FCR) y, por tanto, el "fondo".
Media, al 70-80%. Mejora la capacidad aeróbica (esfuerzo contínuo y larga duración).
Alta, al 80-90%. Mejora el umbral anaeróbico (esfuerzos intensos de corta duración).
Máxima, al 90-100%. Mejora la capacidad de esfuerzos "explosivos".
Nere ustez, pixkanaka hasi behar zera entrenatzen. Txirrindularitza gustoko dezula, entrenatu bizikletakin. Korrika egitea gehiago gustoko dezula ba korritzera joan. Niri bizikletan ibiltzea ez zait hainbeste gustatzen eta korrika egitera joaten nintzen (3 hilabete lesionatua nagoela). Haiseran leku lahuetan korrika egiten nuen denbora gutxiz. Gero pixkanaka denbora hori handituz zijoan, batez ere nere gorputza gutxiago nekatzen zenez, gehiago korritu nezan eskatzen zidalako. Eta azkenean Donostiko Urgull mendira juten nintzen aldapetan korrika ibiltzeko. Haiseran asko kostatzen zitzaidan gelditu gabe egotea baina azkenean ordubete egoten nintzen aldapetan gora eta behera gelditu gabe. Astean bi aldiz egiten nuen hau eta eskalatu beste bi aldiz. Egun batez deskantsatzea oso garrantzitsua da ere bai. Eta hau denarekin nabaritu nuen nere errendimendua asko hobetu zela. Batez ere mendin oso indartsu nabaritzen nintzen (lesionatu arte).
Baina batez ere ez ahaztu beroketa eta estiramenduak.
Maddi
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui